Friday 22 May 2015

DERMA SEORANG RM1 UNTUK BAYAR KOS MAHKAMAH RM50,000 KES TERESA KOK SAMAN KERAJAAN MALAYSIA KERANA DITAHAN DIBAWAH ISA BERJAYA DIKUMPUL DALAM TEMPOH 6 HARI.



"Terima kasih kepada semua kawan-kawan saya yang telah memberi sumbangan kepada saya untuk membayar kos Mahkamah kepada kerajaan kerana saya telah kalah dalam kes saman saya terhadap kerajaan Malaysia dan PDRM berkenaan penahanan ISA dalam tahun 2008.
Kempen "Derma RM1 demi Keadilan Bagi Teresa Kok" dilancarkan oleh DAP WP pada 12 Mei 2015, dan kami berjaya mencapai sasaran RM50K dalam tempoh 6 hari. Kebanyakan derma ini adalah amaun yang kecil dan penderma terdiri daripada pelbagai kaum, termasuk rakan-rakan bumiputera dari Sabah dan Sarawak. Ini menunjukkan ramai orang yang memang membantah tahanan tanpa perbicaraan dan penyalahgunaan ISA.

Terima kasih kepada semua. Tuhan memberkati semua" ... TERESA KOK

12 comments:

  1. Jangan percaya pada macai dap ini ingat tak dia selewingkan wang patung doll kungfu dulu untuk buat tambung dap, aku percaya lepas dapat 50k ini macai teresa kok akan masuk wang itu ke akuan dia. Tak kan dap tak ada duit nampak sangat menipu nya teresa kok ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betoi..da gak yg bengong dok bg duit kt si kafir harbi nie..

      Delete
  2. Teresa cock - menang saman bersorak canang kerajaan zalim/fitnah, kalah pun bersorak sbb tak payah keluar duit sendiri..pelik proses kehakiman kt malaysia...bila orang yg menyaman menang, dpt ratus-ratus ribu...bila orang yg menyaman kalah, byr kos mahkamah je. Kalau mcm tu, patutlah ramai pembangkang gila saman..

    ReplyDelete
  3. ... siapalah orang islam yg sanggup hulur $1 kpd penentang hudud ni ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Khalid Samad dan Hanipah Maidin antaranya.

      Delete
  4. teresa kok taik babi.

    ReplyDelete
  5. Teresa kok babi

    ReplyDelete
  6. Elaun naik 10k masih mnta kt rakyat. Anjing

    ReplyDelete
  7. X boleh tolong kpd org yg membenci islam...tolong org ni sama la spt tolong abu jahal...memang berjuang dlm hal politik tetapi dlm masa sama cuba rosakkan islam dgn penentangan hudud.

    ReplyDelete
  8. DAP SAJA NAK TUJUK SOKONGAN KUAT.....PIRAHHH JGN PERCAYA....JGN UNDI DAP .... DAP KALAU TERAJUI PIMPINAN MELAYU ISLAM KAN PUNAH RANAH ...JGN PERCAYA DAP .... TENGOK KABINET BAYANGAN DAP....MCM KAT TANAH BESAR CHINA JE GAYANYA.....

    ReplyDelete
  9. Islam UG Harbi

    ReplyDelete
  10. kesian...yg kne ISA...msuk pnjara xde bicara...yg mmbabi kn org..nk hudud ..ade buat apa2?.....takat kencing dlm blog bek xyah...tuii !

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...