Saturday 30 May 2015

ISU ASET 1MDB DI PULAU CAYMAN DAN SINGAPURA .... MAHATHIR MASUK PERANGKAP ADIK NAJIB??????


Mengikut info terkini sudah berbunyi segala aset yang tersimpan di Pulau Cayman dan Singapura telah pun dilupuskan dalam bentuk wang tunai RM16 billion .. tidak diketahui sama ada ianya suatu info sahih namun kini menjadi perbualan betapa Mahathir sudah terperangkap dengan umpan yang dipasang adik Najib apabila beliau menggunakan hujah dan alasan yang dari jenyataan Nazir Razak untuk menyerang dan hentam Najib sebagai modal ulung dan agung bagi menggulingkan Najib dari singahsana Putrajaya.

Masih menunggu respon dan maklum balas atas info ini .. maka stay tuned .. banyak perkara menarik dan terkantoi bakal terburai.

5 comments:

  1. Najib dan anwar aljuboori....species yg sama boneka yahudi yg suka ambil punahsehat asing...boris dan suka berhutang...cuma aljuboori lagi krhadaoan dlm memusnahksn Islam dng pluralisma lgbt dan gay....anwar aljuboori dan najib 2x5 jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju...cuma anwar belum sempat jual negara...tp najib da mula jual negara Malaysia

      Delete
  2. Kasian macai al jubori. Otak al jubori. Hari2 dok ingat jubori. BRIM dah dapat belom?

    ReplyDelete
  3. Otak al jubori selamanya. Malaysia lingkup ke. Melayu hancur ke, minda masih kisah jubok. Peergh!!. Mungkin pesakit jiwa mangsa liwat ni.

    ReplyDelete
  4. Hahaha........
    Semoga melayu senang dgn kerajaan skrg agar melayu terus dijulang setinggi2nya. Melayu boleh!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...