KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 30 May 2015

ISU ASET 1MDB DI PULAU CAYMAN DAN SINGAPURA .... MAHATHIR MASUK PERANGKAP ADIK NAJIB??????


Mengikut info terkini sudah berbunyi segala aset yang tersimpan di Pulau Cayman dan Singapura telah pun dilupuskan dalam bentuk wang tunai RM16 billion .. tidak diketahui sama ada ianya suatu info sahih namun kini menjadi perbualan betapa Mahathir sudah terperangkap dengan umpan yang dipasang adik Najib apabila beliau menggunakan hujah dan alasan yang dari jenyataan Nazir Razak untuk menyerang dan hentam Najib sebagai modal ulung dan agung bagi menggulingkan Najib dari singahsana Putrajaya.

Masih menunggu respon dan maklum balas atas info ini .. maka stay tuned .. banyak perkara menarik dan terkantoi bakal terburai.

7 comments:

  1. Najib dan anwar aljuboori....species yg sama boneka yahudi yg suka ambil punahsehat asing...boris dan suka berhutang...cuma aljuboori lagi krhadaoan dlm memusnahksn Islam dng pluralisma lgbt dan gay....anwar aljuboori dan najib 2x5 jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju...cuma anwar belum sempat jual negara...tp najib da mula jual negara Malaysia

      Delete
  2. Kasian macai al jubori. Otak al jubori. Hari2 dok ingat jubori. BRIM dah dapat belom?

    ReplyDelete
  3. Otak al jubori selamanya. Malaysia lingkup ke. Melayu hancur ke, minda masih kisah jubok. Peergh!!. Mungkin pesakit jiwa mangsa liwat ni.

    ReplyDelete
  4. Hahaha........
    Semoga melayu senang dgn kerajaan skrg agar melayu terus dijulang setinggi2nya. Melayu boleh!!!

    ReplyDelete
  5. KISAH NYATA DARI SAYA BPK.KARTA BUKAN REKAYASA INI BETUL2 NYATA DIKELUARGA KAMI.

    Assalamualaikum wr.wb,saya BPK.KARTA seorang buruh tani di madium jawa timur ingin mengucapka banyak terimah kasih kepada KI WARSA atas bantuan AKI. kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan KI WARSA pula yang telah memberikan angka gaib hasil ritual beliau kepada saya yaitu 4D dan alhamdulillah telah berhasil memenangkan 5x berturut turut tembus.sekali lagi makasih yaa AKI karna waktu itu saya cuma bermodalkan uang cuma 200 ribu dan akhirnya saya menang.Berkat angka gaib hasil ritual AKI WARSA saya sudah buka usaha matreal di jakarta dan istri saya juga buka butyk baju dimall mangga dua. Kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yg ingin seperti saya silahkan HUB/SMS AKI WARSA di nomor hpnya di: 0852 4968 9269 atau KLIK DISINI dan ramalan AKI WARSA memang memiliki ramalan GAIB” yang dijamin 100% tembus.
    KARNA RASA HATI YANG GEMBIRA MAKANYA NAMA BELIAU SAYA CANTUNKAN DI INTERNET…

    *angka ritual gaib singapura

    *angka ritual gaib hongkong

    *angka ritual gaib malyaisia

    *angka ritual gaib sidney

    *angka ritual gaib kuda lari

    ReplyDelete
  6. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini YUSUF ISMAIL seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI RUSLAN SALEH yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pekerja kilang di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih banyak kepada AKI RUSLAN SALEH dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon AKI RUSLAN SALEH di 0812-43477455 Untuk yg di luar indon telefon di +62812-43477455, Atau KLIK DISINI 2D 3D 4D 5D 6D saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI RUSLAN SALEH saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI, Untuk yg punya mustika bisa juga di kerjakan narik uang karna AKI Ruslan adalah guru spiritual terkenal di indonesia. Untuk yg punya rum terimakasih atas tumpangannya.

    ReplyDelete