KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 18 May 2015

MAHATHIR TIDAK SAMPAI 24 JAM BALIK DARI MENGERJAKAN UMRAH SUDAH BERCAKAP BOHONG??????


Rakyat diakar umbi sudah mula menggaru kepala sambil pening-pening lalat memikirkan macam mana seorang yang dinobatkan sebagai negarawan yang tidak sampai 24 jam balik dari mengerjakan umrah sanggup bercakap depan audien yang rata-rata ahli UMNO betapa Speaker Dewan Rakyat Tan Sri Pandikar Amin Mulia sudah meletakkan jawatan yang tidak sampai 12 jam dinafikan sendiri oleh tuan punya badan.

Pemimpin begini adakah boleh dipegang akan kata-katanya? .. Apakah rakyat masih ingat betapa Mahathir dengan selamba batu cakap yang Anwar Ibrahim tumbuk mukanya sendiri ketika isu mata lebamnya menjadi kecuh gegak gempita pada tahun 1998 ketika dibawa kemahkamah Petaling Jaya????? .. Masih ingat lagikah??

Akhirnya dalam siasatan Suruhanjaya DiRajaya yang diketuai oleh bekas Peguam Negara Tan Sri Abu Talib Othman mendapati DSAI telah dibelasah separuh mati oleh bekas Ketua Polis Negara yang kini menjadi ikon PERKASA, Tan Sri Abd Rahim Noor sehingga dihumban kedalam penjara selama 2 bulan atas laku kesalahan jenayah yang kotor, bacul lagi jijik itu.

Itu pun sampai kini dia tidak mohon maaf kepada DSAI atau rakyat kerana sudah terkantoi .. kini sudah kantoi pasal isu Speaker Dewan Rakyat letak jawatan .. masih lagi ego enggan mohon maaf.

Ikut hukum akal logik .. pemimpin begini boleh dipercayai kah akan kata-katanya ketika berucap dalam nada kecewa yang penuh dengan emosi?????

23 comments:

  1. La ran baik kata orang menipu. Apara Omak kau. Malaysia maju at as bawah dasar dr m. Banding dgn bekas ketua abim yg DLM jail, macam langit dgn bumi. Yg dlm jail tu dia hanya kenal nepotism dlm keluarga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adui knp la..cetek sngat pemikiran kau ni saudara...tu la jenis suruh belajar kau malas mcm mn la otak kau nk kembang..rugi je ayah emak kau....

      Delete
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. La orang baik baik kata orang menipu. Apara Omak kau. Malaysia maju at as bawah dasar dr m. Banding dgn bekas ketua abim yg DLM jail, macam langit dgn bumi. Yg dlm jail tu dia hanya kenal nepotism dlm keluarga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian kt mak ayah kau..x sempat nk bg,kau belajar....ikut jer la apa yg apa org ckp yer anonymous 0918

      Delete
    2. Arwah arwah yang teraniaya dalam kejadian pembunohan di Memali sedang menunggu di alam sebelah sana

      ingat Memali

      ingat Mahather

      Delete
  3. Dah namanya mamak keling kuti cakap kena la belit2..

    ReplyDelete
  4. Ini semua salah anwar. Mklumat tu anwar yg salurkn kpd Tun M.

    ReplyDelete
  5. Omak kau tertinggal bas:
    dia dah jwb dah...dia memang jumpa tun. Dia memang ada cakap jumpa tun bual pasal politik. Dia bgtau tun dia nak letak jawatan sbb kecewa mutu perbahasan di parliament... tapi dia tak jadik lepas jawatan dia...

    Mungkin sbb belum cukup haul kotG

    ReplyDelete
  6. AKU SOKONG TUN MAHADHIR. NAJIB MEMANG TAK LAYAK JADI PM. NEGARA AKAN HANCUR DI BAWAH PM YG LEMAH DAN YG DIKUASAI ISTERI.

    ReplyDelete
  7. Omak kau tertinggal bas:
    dia dah jwb dah...dia memang jumpa tun. Dia memang ada cakap jumpa tun bual pasal politik. Dia bgtau tun dia nak letak jawatan sbb kecewa mutu perbahasan di parliament... tapi dia tak jadik lepas jawatan dia...

    Mungkin sbb belum cukup haul kot
    Sbb tu dia x nak berenti

    ReplyDelete
  8. adapun siempunya blog juga gemar menipu...dengan membina prasangka buruk..lalu tatkala ia sampai kepada golongan yg kufur lagi sombong yg penuh didlm dada mereka sesalan dan rintihan..mereka menukarkan pada khabar yg dipenuhi "prasangka buruk"... menjadi suatu lagi fitnah...kes terbaru...difitnahkan TH membailout 1MDB...setelah datangnya kebenaran...mereka mengalihkan pula dengan berkata " mengapa kerajaan tidak menjual terus kepada TH"....ini baru secebis dari sifat khianat siempunya blog lakukan

    ReplyDelete
  9. Itu la yang di namakan politik ostad oooi. Politik ni ciptaan kapiaq penuh dengan tipu muslihat. Yang terbaik ialah sistem Majlis Syura yang bersandar pada Al Quran dan Hadis semata. Di akhir zaman ni jauh panggang dari api la nak di laksanakan.Cabaran kepada mereka yang memegang tampuk kuasa untuk melaksanakan nya kerana anak ketam akan tiru cara bapak ketam.

    ReplyDelete
  10. Jumpa ular...jumpa babi....jumpa keling..
    Belasah kepala Mamak....dasar muka tembok...kahhhhh k kk puuiiiiiiii...padan muka Melayu.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko cakap baik sket...
      nuar berahim pon keturunan mamak jugak..
      kang kena suntut kang...

      Delete
  11. Omak kau tertinggal bas:
    dia dah jwb dah...dia memang jumpa tun. Dia memang ada cakap jumpa tun bual pasal politik. Dia bgtau tun dia nak letak jawatan sbb kecewa mutu perbahasan di parliament... tapi dia tak jadik lepas jawatan dia...

    Mungkin sbb belum cukup haul kot
    Sbb tu dia x nak berenti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh caye ke nak letak jawatan pasal mutu perbahasan. Pendekar kaki kelentong jugak ni.

      Delete
  12. Omak kau tertinggal bas:
    dia dah jwb dah...dia memang jumpa tun. Dia memang ada cakap jumpa tun bual pasal politik. Dia bgtau tun dia nak letak jawatan sbb kecewa mutu perbahasan di parliament... tapi dia tak jadik lepas jawatan dia...

    Mungkin sbb belum cukup haul kot
    Sbb tu dia x nak berenti

    ReplyDelete
  13. Hahaha........
    Omak kau cuba hangatkan suasana tun di bidas hanya kerana peletakkan jawatan, adakah tidak boleh sebelum mahu letak jawatan dan selepas itu tidak mahu atas sebab yg kita tidak tahu. Adakah tun m begitu bodoh sekali hingga sanggup berbohong apa beliau dpt??? Akal fikir biar waras dan fahami keadaan bukan skrg ckp mcm ni lepas ni ckp lain pula.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pasal pulut santan binasa
      pasal mulut tu ar dia jadi janda.

      Delete
  14. Mungkin speaker mengaku dah tak tahan mempertahankan najib dalam soal jawab parlimen sehingga berkata kepadaa tdm mahu meletak jawatan kalau berterusan blur.tapi memandangkan masih mampu menjilat bontot yang memegang kuasa jadi semuanya hanya cakap2 kosong belaka.siapa tiada kenal orang sabah.....pakar melompat katak mengalahkan alkataki kodok.

    ReplyDelete
  15. INI JANDA MULUT LONGKANG MENUDUH TUN M BERBOHONG.
    SEMPANG MALAIKAT JANDA MACAM NI JADI MENANTU.

    ReplyDelete
  16. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini YUSUF ISMAIL seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI RUSLAN SALEH yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pekerja kilang di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih banyak kepada AKI RUSLAN SALEH dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon AKI RUSLAN SALEH di 0812-43477455 Untuk yg di luar indon telefon di +62812-43477455, Atau KLIK DISINI 2D 3D 4D 5D 6D saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI RUSLAN SALEH saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI, Untuk yg punya mustika bisa juga di kerjakan narik uang karna AKI Ruslan adalah guru spiritual terkenal di indonesia. Untuk yg punya rum terimakasih atas tumpangannya.

    ReplyDelete