KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 16 May 2015

UMNO JOHOR SERATUS PERATUS DIBELAKANG NAJIB.



Umno Johor melalui mesyuarat Badan Perhubungan negeri itu yang berlangsung di Johor Baru malam tadi memutuskan untuk terus menyokong kepimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak, bagi membolehkan beliau menyelesaikan masalah dan isu yang melanda negara sekarang ini, kata Datuk Samsol Bari Jamali.

Ketua penerangan Umno Johor itu berkata, mereka juga tidak melihat ada individu lain yang layak untuk dilantik menggantikan beliau.

"Ceritanya lebih kepada sokongan (kepada Najib)...kita pun tiada pilihan, nak macam mana, tiada pilihan kita nak tukar," kata Samsol ketika mengulas mesyuarat Najib dan Umno Johor malam tadi.

"Kita beri sokongan untuk selesaikan masalah yang ini," katanya, merujuk kepada isu berbangkit seperti syarikat pelaburan strategik milik Kementerian Kewangan, 1Malaysia Development Berhad (1MDB) dan juga isu membabitkan cukai barangan dan perkhidmatan (GST).

Samsol, yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Semarang berkata, melalui sokongan yang diberikan Umno Johor, Najib diharapkan akan dapat mengukuhkan kedudukan parti Melayu itu.

"Isu yang ditimbulkan (ketika mesyuarat seperti) 1MDB, apa semua...kita beri sokongan supaya dia boleh selesaikan masalah untuk kukuhkan kepimpinan parti," katanya.

Najib kini dalam lawatan 2 hari ke Johor, bermula dengan pertemuan tertutup bersama ahli badan perhubungan Umno negeri itu malam tadi di Hotel Seri Pasific Johor Baru.

Pertemuan itu dijadualkan berlangsung jam 8 malam tadi dan tamat sekitar jam 11.30 malam.

Najib turut dijadualkan merasmikan projek perumahan rakyat (PPR) Melana Indah di Johor Baru, pagi ini, sebelum kembali semula ke ibu negara.

Selain Johor, ahli Parlimen Pekan itu sebelum ini mengadakan lawatan kerja sehari ke Sabah, serta menghadiri perjumpaan khas bersama pemimpin parti komponen Barisan Nasional (BN) di sebuah hotel.

33 comments:

  1. Bugis sokong bugis nk heran apa,pendatang haram indon makan taik ni dah dapat ic nk tunjuk samseng..

    ReplyDelete
  2. Nuar 100% di blkg saiful

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau ni takda kerj lain ,suka tuduh orang je,mungkin kau ada bukti,sebab ,kau nampak anwar liwat mak kau,betul tak?,kalau tak tak kan kau bolih sennag tuduh orang.

      Delete
    2. Ajnoymous 1040,kesian kat kau...tak matang2 lg rupanya kau yer..budak tadika lebih matang dari kau kurasa..org buat cerita lain kau cerita hal lain...kesian juga kat mak ayah kau silap ajar kau...bila dah tua tua pun asyik dengan cerita porno yg x tau hujung pangkalnya....kirim fatihah kt mak ayah kau lg elok dr kau dok,buat fitnah tak tentu arah tu,sejahterakan hidup mereka.....

      Delete
    3. Anom 11:21, jadi semua banduan yg ada kat dalam penjara Sg Buloh tak bersalah sebab aper? Sebab kau tak nampak mika2 nie lakukan kesalahan.

      Kau nie dah lah bodoh, banggang, bebal, bahalul, simpan ajer otak bahalul kau tuuh.

      Duduk dzlam hutan, berkawan dgn rimau ker gajah ker, nnt kau boleh jadi tarzan.

      Aper yg kau tak puashati lagi, satu dunia dzh tahu, tak der komplain pasal Anwar Ibrahim bersalah meliwat Saiful.

      Aku rasa kau pkn ader kenen2 nak bagi bontot kat nuar, tapi nuar tzk minat, mungkin kau bukan species jambu mcm Ragiei Lembu...

      Delete
    4. Betul kata anon 11:45 tu..yg menggelabah, marah dn tak puas hati tu adalah species jubo2 tua hitam berkedut tu pasal nuar tak hingin nak meliwat...angan2 nak minta dijubo oleh peliwat tua tak kesampaian...kesiaaaan...kihkihkih

      Delete
    5. Bila dsai start belajar guna pelincir?

      Delete
    6. Ahli neraka byk dlm klgn penyokong ameno kat sini

      Delete
    7. Kalau x jelas lebih baik diam! Komen dengan fakta. Budak umNGOK disini rata2 usia bawah 28 tahun. Lucah no.1 hasil perkahwinan makbapak Bangsat Negara.

      Delete
    8. Pertikaikan keputusan mahkamah ke?

      Delete
  3. Kita sbg ahli pkr yg padu..yg mempunyai ahli parti dr kaum India, melayucina Dan mmpunyai pelbagai anutan agama dlm satu parti lebih Mulia Dari umno

    ReplyDelete
  4. Bukan Umno johor je,sekarang Peminpin Pas pun sokong,Hj Hadi dan Mursidul Am pas pun sokong Najib,Mahadir apa cerita,sekarang Najib makin kuat.Hidup Pas dan hidup Najib.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha......
      Ikut islam sememangnya pemimpin pas betul tiada salahnya dgn keharmonian yg ada kecuali ikut benci dengki marah maka salah disisi islam. Kuasa bumi hanyalah sementara tiada kuasa bisa najib pertahankan selamanya, tiba masanya najib akan turun jua bila negara dlm keadaan yg sgt lemah najib kena bertanggungjawap. Berfikir secara alamiah dgn tenang biar kebaik mendahului keburukkan jgn sebaliknya.

      Delete
    2. aku rasa2 la...
      bila najib turun, hadi naik
      politik macam2 boleh jadi
      jadi saya cadangkan pas join umno
      nanti pas boleh memerintah malaysia
      dan join sekali dengan MIC, MCA serta Gerakan
      saya sokong 100%
      terima kasih.

      Delete
  5. Hahaha.......
    Umno melayu sokong pemimpin memang sepatutnya walaupun suka tak suka kalau tidak hancur umno. Umno telah lama lari dari landasan menyelamatkan melayu tetapi melayu mana??? Ajaran islam umno tak ikut kekuasaan menyesatkan umno melayu diperdagangkan utk kuatkan kuasa umno namun melayu dulu dan kini berbeza ada yg bodoh ada yg bijak ada yg pandai ada yg bangang, jadi melayu berpecah dlm beberapa kelompok. Maka kemana arah tuju melayu masa depan??? Bila melayu tiada pegangan dimana islam di gunakan utk kuatkan melayu bersatu, namun kini melayu semakin jauh meninggalkan islam atas sebab ketamakkan keselesaan kemodernan keinginan melayu jadi malas begitu juga bangsa lain, akhirnya agama hanyalah papan tanda digunakan bila perlu, jadi mana islam mu wahai melayu!!!!

    ReplyDelete
  6. Tukar anwar kaki liwat kepada azmin kaki aiskrim? Naya2...nurul izzah pun suka aiskrim. Dah biasa belai najis mughallazah. Nak harapkan nenek handle semua, mana dia larat..adun, ahli parlimen, nak jaga cucu lagi..rafizi dah dicop suka layan laki jambu. Sapa benar2 bersih dlm pkr? Khalid brahim kena tendang mcm bola. Marilah beramai2 masuk pas ya...kita cuba dulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emak hang pun suka aiskerim

      Delete
    2. Ni la pondan dok main mak ni... bila nak bgi identiti hang jom face2face.. jgn berani dibalik keyboard ja... ak nk bagi bersepai gigi hang mkn tanah :)

      Delete
    3. aikkkk....pasal makan aiskrim pun nak marah?
      nk sepaikan gigi orang pulak?

      Delete
  7. Kita mesti dibelakang pemimpin dan kalau boleh diantara pengikut-pengikut yang berada dibelakang pemimpin kita mesti yang TERBELAKANG sekali. Sebabnya? Bila pemimpin tumbang atau kena panah (zaman dolu) atau kena tembak atau bom (zaman kini) kita tak tekena panah atau peluru sesat atau serpihan bom!! Jadi orang yang belakang sekali seharusnya selamat. Lainlah kalau musuh main taktit kotor seperti Bashar Assad guna bom atau gas beracun. Yang ni semua mampuih!!

    ReplyDelete
  8. Kita sentiasa beri sokongan padu pada najib. ...klu kita beri sokongan pada pr...maka akan di timpa bala seperti negeri di p.pinang dsn jajahan takluk pkr..semua di timpa bala kerana menyembah dap...begitu juga parti pkr yg telah memberi kebebasan untuk kaki liwat..touch de hanjing n islam liberal. ...

    Sekian terima kasih
    GST maju dan membangun bersama.

    ReplyDelete
  9. Pandainya tak patut diikut...bodoh banggang dan biulnya langsung tak boleh diajar...biarkan lah luncai terjun dgn labu2nya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokong najib maknanya sokong bik mama

      Delete
  10. Anwar dibelakang sepol...persoalannya sekarang...siapakah dibelakang dan membelakangi anwar?

    ReplyDelete
  11. Waspada dgn kenyataan upahan UMNO bang.....amalkan masuuuk semua boleh.

    UMNO Johor, UMNO Najib. Buat apa pun ok...ko.

    ReplyDelete
  12. Sokong Najib sebab TAKDE yang boleh ganti buat masa ini... kalau ADA... memang dah kena ganti. Siapa sanggup tanggung masalah yg ada sekarang? yg dlm umno semua hampeh. menteri golongan atasan yg 3.85 pun respond kpd sesuatu isu pun mcm grad 2.0 jer ... so, bolehlah agak2 menteri2 and yb yb yang bawah2 tu mcm mn? semua kroni.... sebagai rakyat, kita hanya boleh desak and desak and desak... tp siapalah kita... sedangkan tun mahathir pun depa x hormat...

    ReplyDelete
  13. kat selatan,tanah kena gadai kt ciner.kat kl ,1mdb gadai sampai barai.dua2 tu bole belah.

    ReplyDelete
  14. Mengapa kamu harus lakukan fitnah hanya kerana kamu tidak menyukai DAP?  Ini bukan cara Islam.  Kalau akhlak Islam pun kamu gagal jaga, usah bicara soal Hudud.  Tiada siapa lagi yang akan mempercayai seseorang kaki fitnah mahu bawa Hudud dengan bantuan kaki fitnah dan perompak.
    Maaf klu aku cakap.... serban tinggi mmg tidak suka tulisan ini. Selagi hajat utk berUG belum tercapai jarum fitnah tetap ditabur. Geng UG dah nampat harta bertimbun dipinggang umno. Jom bergabung pas @ umno. Cepat peluk erat2 agar harta dan pangkat dapat dirembat.

    ReplyDelete
  15. Kesian macai umno. Mak bapak hang kena liwat dgn anwar. Huhu. Tu pasal mudah tudoh orang. Bukti takdak. Macai suka sgt kena liwat

    ReplyDelete
  16. Najib yang buat hal Anwar juga nak di salahkan. Otak bengung UMNO nih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu jer kepandaian puak2 haramjadah ni,...harap maklum!!

      Delete
  17. Barua tetap barua..risau nanti xmasyuk..hahaha!!!

    ReplyDelete
  18. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini YUSUF ISMAIL seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI RUSLAN SALEH yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pekerja kilang di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih banyak kepada AKI RUSLAN SALEH dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon AKI RUSLAN SALEH di 0812-43477455 Untuk yg di luar indon telefon di +62812-43477455, Atau KLIK DISINI 2D 3D 4D 5D 6D saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI RUSLAN SALEH saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI, Untuk yg punya mustika bisa juga di kerjakan narik uang karna AKI Ruslan adalah guru spiritual terkenal di indonesia. Untuk yg punya rum terimakasih atas tumpangannya.

    ReplyDelete