KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 31 May 2015

POLIS DAN KOMUNITI ... KERETA MEWAH KEHABISAN MINYAK ANGGOTA POLIS UNIT RONDA BERMOTOSIKAL MEMBERIKAN BANTUAN.



Seorang anggota Unit Ronda Bermotosikal (URB 11) memberi bantuan kepada seorang pemandu kereta mewah jenama Mercedes Benz yang kehabisan miyak di persimpagan lampu isyarat Sri Hartamas.

Bak kata Kassim Baba dalam cerita legenda arahan Allahyarham Tan Sri P.Ramlee, Ali Baba Bujang Lapok ... "kamu ingat orang kaya semuanya senang ke?  .. ADA MASA PUN SESAK DAA!!!!!"


Polis sedia berkhidmat
Kerna negeri dan rakyat
Hidup berbahagia, aman sentosa
Polis sedia berkhidmat

Polis sedia berkhidmat
Pada negeri dan rakyat
Hidup berbahagia, aman sentosa
Polis sedia berkhidmat

Tanda lekat di lengan
Polis dengan preman
Tangan bersalaman
Alamat persahabatan

Polis sedia berkhidmat
Pada negeri dan rakyat
Hidup berbahagia, aman sentosa
Polis sedia berkhidmat

7 comments:

  1. Hahaha.......
    Kesian minyak pun tak mampu isi dah....semua gara2 gst rakyat kaya pun tak terisi minyak kereta. Sebelum ni ferrari skrg mercedes lepas ni lg ya! Rakyat tak kaya juga yg lebih mampu isi minyak patutlah gst dilaksanakan demi pungut cukai yg mampu di bayar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minyak mana ada GST lah bodoh.

      Delete
    2. Anon 12:59 kau tu yg bodoh!!! ...Anon 11:09 tak cakap pun minyak kena gst...dia cuma cakap gara gara gst...KO ni mesti macai umngok....itu sbb bodoh!!!! Kahkahkah..

      Delete
    3. KISAH NYATA DARI SAYA BPK.KARTA BUKAN REKAYASA INI BETUL2 NYATA DIKELUARGA KAMI.

      Assalamualaikum wr.wb,saya BPK.KARTA seorang buruh tani di madium jawa timur ingin mengucapka banyak terimah kasih kepada KI WARSA atas bantuan AKI. kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan KI WARSA pula yang telah memberikan angka gaib hasil ritual beliau kepada saya yaitu 4D dan alhamdulillah telah berhasil memenangkan 5x berturut turut tembus.sekali lagi makasih yaa AKI karna waktu itu saya cuma bermodalkan uang cuma 200 ribu dan akhirnya saya menang.Berkat angka gaib hasil ritual AKI WARSA saya sudah buka usaha matreal di jakarta dan istri saya juga buka butyk baju dimall mangga dua. Kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yg ingin seperti saya silahkan HUB/SMS AKI WARSA di nomor hpnya di: 0852 4968 9269 atau KLIK DISINI dan ramalan AKI WARSA memang memiliki ramalan GAIB” yang dijamin 100% tembus.
      KARNA RASA HATI YANG GEMBIRA MAKANYA NAMA BELIAU SAYA CANTUNKAN DI INTERNET…

      *angka ritual gaib singapura

      *angka ritual gaib hongkong

      *angka ritual gaib malyaisia

      *angka ritual gaib sidney

      *angka ritual gaib kuda lari

      Delete
  2. Polis mmg dibayar gaji utk bantu masyarakat... apa masalahnya.. mmg tugas dia la tu.. bantu masyarakat yg dlm kesulitan spt itu..

    ReplyDelete
  3. Kau kena lah cerdik sikit,Pandir. Kan org kaya hamba nya org miskin. Dulu kini dan selama2nya.

    Hidup Najib hidup Mahathir, rakyat bodoh dan miskin spt org Melayu mainan mereka berdua.

    Bangsat lu Melayu.

    ReplyDelete
  4. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini YUSUF ISMAIL seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI RUSLAN SALEH yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pekerja kilang di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih banyak kepada AKI RUSLAN SALEH dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon AKI RUSLAN SALEH di 0812-43477455 Untuk yg di luar indon telefon di +62812-43477455, Atau KLIK DISINI 2D 3D 4D 5D 6D saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI RUSLAN SALEH saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI, Untuk yg punya mustika bisa juga di kerjakan narik uang karna AKI Ruslan adalah guru spiritual terkenal di indonesia. Untuk yg punya rum terimakasih atas tumpangannya.

    ReplyDelete