KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 21 May 2015

FERRARI KEHABISAN MINYAK PUNCA JALANRAYA MENJADI SESAK.



Sebuah kereta Ferrari berwearna biru yang dipercayai kehabisan minyak telah menjadi punca kesesakan jalan raya. Kejadian yang berlaku di Lebuhraya Mahameru menghala Seremban ...  walau bagaimanapun kereta tersebut meneruskan perjalanan setelah isi minyak beli botol dengan bantuan orang ramai.

Ingatkan apabila memiliki kereta supermewah tidak akan berlaku insiden sebegini atau kereta ini dipandu bukan oleh tuan punyanya yang dihantar untuk di servis?

25 comments:

  1. Orang PKR ni. Mewah, cakap banyak tapi bingai

    ReplyDelete
    Replies
    1. 10:21...Komen Bodoh Bangang. Memalukan UMNO je ko nih...F**ker.............

      Delete
    2. Kajang Move benar benar membangkitkan suatu kesedaran baru di kalangan rakyat terhadap kegilaan Anwar Ibrahim untuk menjadi Perdana Menteri dan sebagai bapa kronisme dan nepostisme . Setelah gagal bertanding di Kajang,dia mahu menjadi remote control keatas isterinya yang setia sekalipun dari penjara.

      Sudah mustahil bagi penyokong penyokong Pas untuk kembali menyokong DAP dan PKR dengan penuh komitment seperti yang berlaku dalam Pilihanraya Umum ke 13 .Kecederaan berdarah yang parah ke dalam tidak mungkin sembuh lagi.

      Atas pendedahan yang dibuat oleh Setiausaha Agung PKR Saifuddin Nasution sendiri,orang Pas telah tahu bahawa Kajang Move tidak dirundingkan dengan pemimpin pemimpin PAS lebih dahulu kerana kata Nasaruddin apa gunanya jika mereka memang sudah tidak setuju Anwar sebagai PM.

      Orang Pas sedar sekarang bahawa Anwar senggup berlaku curang demi kerana kepentingan dirinya.

      Maka itu apalah gunanya lagi Anwar Ibrahim kepada DAP dan juga kepada PAS. Anwar tidak lagi berkesan kepada DAP untuk menjatuhkan kerajaan Melayu Beliau bukan lagi Unifying Figure sebaliknya menjadi The Utmost Destroyer Of Unity among The Pakatan.

      Delete
    3. Lagi sedih, PKR sanggup tentang hudud semata2 nak senangkan DAP yg selamanya menentang hudud, konon untuk kukuhkan PR demi tumbangkan BN. Jelaslah PKR berjuang hanya nak tumbangkan BN bukan untuk agama dan bangsa melayu.

      Delete
    4. BERJUTA SAHUT RAYUAN NURUL NUHA!!!

      Hebat beb! Siapa kata lelehan 'Air Mata Buaya' Si Nurul Nuha ni tak laku? Kalau ada sesiapa yang beranggapan sedemikian, sudah pasti mereka sudah tersalah langkah. Silap besar beb!

      Dari penangan 'Air Mata Buaya' yang dirembeskan keluar oleh Si Nurul Nuha tu bukan sahaja mampu untuk meruntun hati rakyat di Malaysia. Malah berjuta - juta akan turut serta.

      Tapi malangnya, dari laporan yang diterima sejak malam semalam, hanya berjuta - juta nyamuk dan ulat je yang turut hadir dalam kempen 'Solidariti' yang dianjurkan oleh puak - puak PKR tu.

      Delete
    5. Hahaha......
      Ferarri..... habis minyak???
      Buat malu je.....pandai bawa tak tahu ada minyak ke!!! Sy ada dua buah ferarri simpan kat rumah, tak ada minyak jadi simpan je... buat hiasan. Ni mesti lanyak habis minyak sebab syok sgt bawa tu!!!

      Delete
    6. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Sia2 Berjuang Bila Ketua Umum Sendiri Pertahan Nepotisme dan Kezaliman Dari Mati

    Tulang Badak (TB) rasa sia2 perjuangan Tulang Badak dalam PKR sejak umur 18 tahun apabila Ketua Umum sendiri berjuang untuk daulah keluarga Rasa mcm segala pengorbanan Tulang Badak selama ni mcm tiada makna dan tiada nilai.

    Rasa sia2 segala pengorbanan yang telah dilakukan oleh arwah bapa Tulang Badak yang bertungkus lumus membantu membina Keadilan Negeri Sembilan setelah Anwar ditendang dari UMNO dulu.. Kami berhimpun dan berkempen sampai2 kadang2 kami terlanjur sampai ke Padang Besar, Perlis. Sekali tu punya semangat kami berkonvoi dari Sermban ke Rembau, terbabas sampai ke Pasir Mas Kelantan. Punya Komited tak tau dah nak sampai sempadan Siam.

    Penat jerih nak bunuh Kronsima, Nepotisme dan Korupsi tiba2 Ketua Umum sendiri pegi buat kerja tolong benda keji. Ketua Umum PKR sendiri bertungkus lumus memastikan kelangsungan dan jangkahayat Nepotism lebih panjang.

    TULANG BADAK (TB)
    MURTABAK WAVES
    SEKRETARIAT PASNE (PENYOKONG PKR ANTI SEMANGAT NEPOTISM)

    ReplyDelete
  3. Anon 10.21 otak biul kut...

    ReplyDelete
  4. Adalah lbh Manis kl Tulang Badak d tukar kepada Tulang Babi kerana komen Kau yg x ape2 tu.. Murtabak Waves tu tukar jadi Murtabak Babi..amacam??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sudah Tiba Masa De Facto PKR Berundur. Tiada Alasan Lagi

      Keadaan De Facto yang terbaru seperti yang dilaporkan dalam media alternative sungguh menyedihkan

      Masaalahnya, sekiranya De Facto PKR menolak nasihat yang nepotism kejam maka beliau redha dgn nepotism dalam kerajaan BN yang dilawannya.

      Adakah itu sebenarnya maksud De Facto PKR?

      Tidak tahukan beliau sekiranya ada pertandingan, jawatan2 penting PKR akan diisi oleh mereka yang dipilih rakyat sekaligus menutup pintu nepotism dalam untuk campur tangan dalam parti?

      Adakah De Facto redha bila PKR menguasai semua DUN dan Parlimen namun tiada satu kerusi kerajaan pun dipenuhi bukan ahli dan rakan2 beliau?

      Adakah De Facto mahu terus menjadi corong pembesar suara Nepotism kerana yang takutkan nepotism hanyalah orang2 cerdik?

      Fakta sejarah jelas menunjukkan Nepotism kalah teruk dalam pemilihan parti.

      Sebagai contoh, di Malagasy, Parti Sosialis Malagasy mendapat kerusi yang jauh lebih banyak dari pemerintah bagi Majlis Perbandaran Malagasy City.

      Rata-rata National Malagasy Party kalah mencium bumi.

      Kenyataan2 De Facto yang mahu bini beliau jadi Embee Selangor pada tahun 2014 ini jelas melanggar keputusan rakyat marhaen Kebebasan yang mahukan Pakatan Rakyat diperkukuhkan.

      De Facto PKR harus memilih samada:

      1) Berhenti sabotaj Parti sendiri dan mula hadir setiap kali ada malapetaka seperti banjir besar, kemarau panjang dan wabak penyakit
      2) Lepaskan jawatan De Facto supaya keputusan ahli bawahan tidak lagi diremehkan seperti sekarang

      Jangan jadi kuih talam

      Jangan mungkir janji.

      Jangan malukan parti

      TULANG BADAK
      Murtabak Waves

      Delete
  5. Ramai yg kaya kerana mampu berhutang. Makanya, takkah mulia si kaya kalau kayanya kerana berhutang. Lebihlah mulia simiskin yg tak boleh berhutang, hanya mampu menunggang kapcai yg dibeli dg tak boleh berhutang. Mulia kerana masuk kubur tak tinggalkan hurang .... Kita? Beli kereta 75k, hutang 70k, beli rumah 280k hutang 280k, melancung ke Chieng Mai pakai kredit kad 3k, hidup hebat. makan ayam di KFC, etc .... bila esok maduk kubur berapa k yg ditinggal di tepi lubang kubur?

    ReplyDelete
  6. Lagi sedih, UMNO sanggup tentang hudud semata2 nak senangkan MCA &MIC yg selamanya menentang hudud, konon untuk kukuhkan BN demi tumbangkan PR. Jelaslah UMNO berjuang hanya nak tumbangkan PR bukan untuk agama dan bangsa melayu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wan jijah tentang hudud

      Delete
  7. Lagi sedih, UMNO sanggup tentang hudud semata2 nak senangkan MCA &MIC yg selamanya menentang hudud, konon untuk kukuhkan BN demi tumbangkan PR. Jelaslah UMNO berjuang hanya nak tumbangkan PR bukan untuk agama dan bangsa melayu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wan jijah tentang hudud

      Delete
  8. Sudah le. Jangan nak kelentong. Kalau UMNO ikhlas nak laksanakan Hudud dah lama dah boleh buat. Jangan nak spin sana sini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno di tubuh kononnya memelihara kepentingan melayu.
      Pkr di tubuh khusus membela salah laku anuar.
      Dap dan MCA di tubuh untuk: kau org pikir sendiri kegiatan haram cotoh Judi, pelacuran dll.
      Mic di tubuh sebab kaum lain ada pati.
      Pas di tubuh Knp ye... sesiapa yg tahu tlg bagi tau... aku tak nampak apa² lg selain dengar ceramah politik org ni tak betul org tu tak betul hasil lain tak nampak pun baik pembagunan maupun ekonomi.

      Delete
    2. Ypas ditubuhkan utk u-turn segala galanya...hehehe

      Delete
  9. Ferrari mampu beli monyak tak mampu.. org pkr mmg haprak

    ReplyDelete
  10. Ni mesti nk bg alasan myk naik harga la tu... tau dh punch line tu... caaait!

    ReplyDelete
  11. Undi BN = setuju GST = setuju negara bankrap Sampai ferrari pon x mampu isik minyak. Haha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bapak bodoh ko ni...ferari tu juta juta harga tu...ape la sgt minyak...

      Delete
  12. Fuyoooooo laju gila dia berhenti...!!!!

    ReplyDelete
  13. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini YUSUF ISMAIL seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI RUSLAN SALEH yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pekerja kilang di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih banyak kepada AKI RUSLAN SALEH dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon AKI RUSLAN SALEH di 0812-43477455 Untuk yg di luar indon telefon di +62812-43477455, Atau KLIK DISINI 2D 3D 4D 5D 6D saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI RUSLAN SALEH saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI, Untuk yg punya mustika bisa juga di kerjakan narik uang karna AKI Ruslan adalah guru spiritual terkenal di indonesia. Untuk yg punya rum terimakasih atas tumpangannya.

    ReplyDelete