KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 19 May 2015

KENYATAAN MEDIA PANDIKAR AMIN MULIA ISU PERLETAKKAN JAWATAN SEBAGAI SPEAKER DEWAN RAKYAT MENDEDAHKAN TUN MAHATHIR YANG SURUH DIRINYA LETAK JAWATAN DENGAN KADAR SEGERA!!!!!.

Sila baca dan hadam ... kalau masih tidak faham baca berulang kali .. dan masih juga tidak faham baik berhenti jadi manusia.

Baca baik-baik perenggan 7 .. mengapa Tan Sri Datuk Seri Panglima Pandikar Amin Mulia taip dalam huruf bold.

" Semasa itu atas keghairahan YABhg Tun Mahathir sendiri untuk menjatuhkan YAB Dato' Seri Mohd Najib sebagai Perdana Menteri, beliau BUKANNYA menasihati saya untuk berjumpa dengan YAB Perdana Menteri bagi membincangkan perkara yang dibangkitkan itu supaya permasalahan tersebut dapat diatasi atau dirungkai, sebaliknya beliau yang menyuruh saya untuk meletakkan jawatan dengan kadar segera."

21 comments:

  1. Lantik orang lain je jadi speaker, abis cerita...pak lawak mahfuz omar ke..adun dap yang tak boleh cakap melayu ke...biar jadi mcm kt pasar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia mintak nasihat Tun kan? Bila Tun dah bagi nasihat, dia kutuk Tun pulak.... Ini manusia jenis apa ni?

      Lain kali suruh dia mintak nasihat kat abang mat 8.85 aje la.

      Delete
  2. Parlimen merupakan dewan yang mulia....namun sikap segelintir wakil daripada rakyat yang tak berapa nak mulia....Ada yang kata pihak Kerajaan gagal dalam meyakinkan rakyat berhubung sesetengah polisi? Itu merupakan keadaan biasa bagi negara yang sedang membangun....namun, di Malaysia, saya ucapkan setinggi-tinggi Tahniah kepada Pakatan Rakyat yang telah berjaya menjadi pakatan pembangkang yang gagal di Parlimen!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu tgk kat youtube, ciri yg kamu sebut tu ada pada kebinatangan dan kolam udang

      Delete
  3. Tak nak komen.
    Takut omak marah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan takut.
      omak org yg terpuji.
      Apa omak kata semua lurus belaka.
      omak pilih jalan lurus sampai ke syurga

      Delete
  4. Hahaha.......
    Apa takut sama omak kau.....dia pandai tulis kita pun pandai tulis kalau dia boleh tulis kenapa kita tidak boleh bukan gitu ke......
    cuba lihat apa dia tulis....yg bodoh jgn jadi manusia!!! Kamu semua faham.......bodoh jgn jadi manusia gi jadi hantu!!!!

    ReplyDelete
  5. betul tu. pak lawak lebih baik pak khianat dan pak kurang ajar kpd bangsa melayu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pak lawak pun tak guna kalu otak 3.85. Banyak sangat pak lawak, habis duit rakyat kena tibai pun kita tak tahu. Nasib baik ada pak khianat dan pak kurang ajar yg bocor rahsia pak tibai keliling.

      Delete
  6. Aku pun takut nak komen copy n paste. Aku Dah jumps isu2 nepotism tapi main Kali la. Marah omak kau nanti

    Tulang Badak
    Murtabak Waves
    NGO anti Nepotism

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu pasal la lain kali jangan komen pakai copy paste. Itu perangai babi.

      Delete
    2. Hantu memang suka kopi pes
      Tak suka jadi manusia, baik jadi hantu

      Delete
  7. Kalau pun orang lain yang suruh, engkau ikut tu salah sendiri la.Mana boleh pemimpin cakap saya buat itu sebab orang lain suruh.Elok tukar nama.Pendikar tak berapa sesuai le. Hehe.

    ReplyDelete
  8. Cakap macam orang tak ada akal......sekejap cakap lain.....besok cakap lain.....Jeniss manusia apa..orang macam ini.....Dahlah cakap Melayu pun tak betul........orang macam ini cakapnya tak bolih pegang.....bodoh.....

    ReplyDelete
  9. "Presiden UMNO boleh buat apa saja, sebab dia kebal di sisi undang-undang...!"
    .
    "Presiden PAS pun boleh buat apa saja, sebab dia bebal tentang undang-undang.,,..!"
    .
    "UMNO mesti bersatu dengan PAS... Kalau dah jodoh takkan ke mana...!"
    .
    "Ya, PAS pun mesti bersatu dengan UMNO... Kalau dah bodoh takkan ke mana...."

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib kauteam dgn Hj Hadi...canteek.

      PAS mmg serasi berkahwin dgn UMNO. Perwakilan pilihlah Hadi supaya PAS cepat hancur.

      Delete
  10. Lantak ko la nak letak jawatan ke tidak.. Bukan menyebabkan msia jd haru biru..

    ReplyDelete
  11. Mulia Kepala Bana19 May 2015 at 20:40

    Usahkan letak jawatan, ko mampus pun ada aku kesah? Kah kah kah kah..tuuuih.

    ReplyDelete
  12. Kenapa macai umngok suka komen kat blog omak kau .....sbb macai umno ni diupah....ada la sedikit alaun...macam alaun pencacai angkat najis.

    ReplyDelete
  13. Sebut lama2 akan jadi "pundek kau"

    ReplyDelete
  14. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini YUSUF ISMAIL seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI RUSLAN SALEH yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pekerja kilang di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih banyak kepada AKI RUSLAN SALEH dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon AKI RUSLAN SALEH di 0812-43477455 Untuk yg di luar indon telefon di +62812-43477455, Atau KLIK DISINI 2D 3D 4D 5D 6D saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI RUSLAN SALEH saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI, Untuk yg punya mustika bisa juga di kerjakan narik uang karna AKI Ruslan adalah guru spiritual terkenal di indonesia. Untuk yg punya rum terimakasih atas tumpangannya.

    ReplyDelete