Sunday 31 May 2015

BEKAS NAIB PRESIDEN PAS NAKHAIE AHMAD DAKWA SEORANG LAGI BEKAS NAIB PRESIDEN PAS AHMAD AWANG DIPERALAT UNTUK TENTANG HADI AWANG.



Bekas Naib Presiden PAS, Datuk Nakhaie Ahmad berkata Ahmad Awang sengaja dipergunakan oleh sesetengah pihak di dalam parti Islam itu untuk melemahkan sokongan kepada Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Nakhaie juga tidak menyangkal kemungkinan ia didalangi oleh pihak luar daripada PAS.

Katanya, Ahmad 'sengaja' ditampilkan dengan sebagai pesaing Hadi bagi jawatan Presiden PAS dalam pemilihan parti akan datang supaya sedikit sebanyak dapat mengurangkan sokongan terhadap pemimpin parti itu.

"Sebab itulah saya katakan bahawa Ahmad hanya diperalatkan oleh penentang Hadi. Mereka mahu seseorang yang boleh melawan Hadi dengan berimej ulama kerana mereka sedar pengaruh golongan ulama masih kental di dalam PAS," katanya baru-baru ini.

Meskipun cakap-cakap wujud bahawa Ahmad akan menjadi seseorang yang mampu merapatkan kembali jurang antara PAS-DAP, Nakhaie percaya bekas Pesuruhjaya PAS Perak itu masih tidak mampu menandingi kredibiliti Hadi.

"Hadi mempunyai imej yang lebih baik dari segi pengaruhnya yang lama di dalam PAS. Malah penyokongnya dianggap apabila mempertahankan Hadi bermakna turut mempertahankan golongan ulama.

"Walaupun Ahmad juga berimej ulama, tetapi penyokong tidak nampak Ahmad di dalam kumpulan yang mempertahankan kepimpinan ulama," ujar Nakhaie yang juga Pengerusi Pertubuhan Kebajikan Islam Malaysia (Perkim).

22 comments:

  1. for information. blog aku sudah bertukar kembali pada blogspot.

    http://bankami.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Sudahlah kau nakhaiiii,cakap kau sape nak percaya.jangankan orang Pas orang Hamno pun tak percaya.hiduplah kau dengan senag linag,dulu title ustaz sekarng title start je,cuiiiii.kau ingat Ustaz Ahmad Awang bodoh macam kau.kau dahlah bodoh kemudian mengkhianti Pas,piiiii lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. walaupun dia bodoh tpi dia tak buat keje jubo menjubo mcm nuar aljuburi.

      Delete
    2. Lubang jubo mak kau ke anwar tuto?

      Delete
  3. Kenapa akhir2 ini banyak betul org2 umno yg menyatakan sokongan kepada presiden pas hj hadi. Adakah itu bermaksud mereka sudah insaf dan sikit hari lagi akan menyertai parti pas?

    Adakah ini bermaksud mereka sudah insaf dan kini telah menyokong hudud dengan hati yang penuh ikhlas demi Allah?

    Atau adakah kerana ada udang2 besar di sebalik batu untuk memastikan umno terus memerintah negara dan mencilok harta rakyat?

    ReplyDelete
  4. Tengok cara dan gaya ustaz ni kejar kebendaan lebih dr segalnya...serban pun hilag entah kemana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masuk ameno cepat kaya. Halal haram itu tada hal!!

      Delete
  5. BUKAN DIPERALAT TAPI MEMANG BELIAU BERTANDING UNTUK TUKAR HADI AWANG YANG SUDAH BERUBAH HALUAN MENDEKATI CARA UMNO. HUDUD HANYA LESEN MENARIK SOKINGAN AHLI YANG BUTA TULI.

    ReplyDelete
  6. Sekarang ahli PAS boleh pilih, calon yang digemari oleh PR atau calon yang digemari oleh UMNO (yang senang kena tipu).

    RUU Hudud bila nak bentang kalau betul UMNO bagi sokongan.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  7. SAYA IBU LISA INGIN BERBAGI CERITA KEPADA ANDA SEMUA KARNA ANKA YANG DIBERIKAN OLEH MBAH BASKORO TERNYATA TEMBUS,AWALNYA SAYA COBA COBA MENELPON DAN SAYA MEMBERITAHUKAN SEMUA KELUHAN SAYA KEPAD MBAH BASKORO,,ALHAMDULILLAH MBAH BASKORO TELAH MEMBERIKAN SAYA SOLUSI YANG SANGAT TEPAT DAN DIA MEMBERIKAN ANGKA YANG BEGITU TEPAT..,MULANYA SAYA RAGU TAPI DENGAN PENUH SEMANGAT ANKA YG DIBERIKAN MBAH BASKORO ITU <<<9569>>> DAN SYUKUR ALHAMDULILLAH BERHASIL,SEKALI LAGI MAKASIH BANYAK YAA MBAH BASKORO TIDAK AKAN LUPA BANTUAN DAN BUDI BAIK MBAH BASKORO YANG MEMBANTU SAYA SELAMA 5X PUTARANG BERTURUT-TURUT TEMBUS DAN,JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA SILAHKAN HUBUNGI MBAH BASKORO DI NOMOR 085 343 721 911

    ReplyDelete
  8. Dia ni talibarut haji hadi dan umno......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerja ko ni fitnah je yek....kesian..free2 je dpt

      Delete
  9. Dari jauh sudah nampak yang mana satu Kuda asli dengan Kuda Kepang Wayang Kulit Najis! Tak payah nak pakai teropong canggih manggih!

    ReplyDelete
  10. Nakhaie sokong Hadi...kahkah...dua dua binawe buncitkan perut sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa tua jaga perut, masa muda bagi makan benda bawah perut!!!

      Delete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Boleh tak tulis sikit berita pasai nakhaie nie pada masa2 yg bukan pemilihan. Tak kisah lah citer apa pun, kisah banjir ke, cuaca panas ke, gst ke, pasal harga anak itek ke, kisah bibik indon lari ke, buang anak ke, curi kasut kat surau ke. Apa2 lah asal dapat dengar pendapatnya.
    ke

    ReplyDelete
  14. tengok dan perati betul2...
    ada yg masuk pas tujuan memecahbelahkan parti itu dari dalam...
    sekarang mereka bersungguh2 nak pegang jawatan penting termasuk jawatan presiden..
    bila menang berpakat dengan dap yg anti islam..lepas itu kena pijak kena main dengan dap cina kafir yg sedang ambil kesempatan atas kebodohan melayu ini..

    ReplyDelete
  15. Seburuk-buruk DAP ramai juga ahli dan penyokong mereka mengundi calun PAS. Sebaik-baik UMNO hari-hari memfitnah PAS, mengarah polis tangkap ahli PAS, arah pejabat ugama halang ustaz-ustaz PAS, roboh surau dan masjid, mempermainkan ugama dan bergelumang dengan najis rasuah jangan ceritalah. Dah jadi darah daging umno!! Yang herannye ramai juga aji dan lebai PAs yang kagum dengan kemewahan umno walau pun dengan cara haram!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...