KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 19 May 2015

PANGGIL KETUA POLIS NEGARA "BARUA UMNO" ... POLIS PULAU PINANG AKAN RAKAM KENYATAAN AZMIN TIDAK LAMA LAGI BAGI MELENGKAPKAN SIASATAN.



Polis telah merakam percakapan dari 15 orang bagi membantu siasatan suatu kenyataan yang didakwa menghina yang diucapkan oleh Dato' Menteri Besar Selangor, YAB Tuan Hj Mohamed Azmin Ali terhadap Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar semasa berkempen pada pilihan raya kecil Permatang Pauh baru-baru ini..

Ketua Polis Pulau Pinang SDCP Dato' Abdul Rahim Hanafi berkata, polis tidak lama lagi akan merekodkan kenyataan daripada Azmin, yang juga merupakan Timbalan Presiden Parti KeADILan Rakyat.

"Siasatan masih berjalan dan kenyataan Azmin akan direkodkan tidak lama lagi," kata Rahim. "Setakat ini, kami telah mengambil keterangan daripada 15 individu untuk membantu dalam kes ini."

"Kami menjangka untuk melengkapkan siasatan tidak lama lagi."

Kes disiasat di bawah Seksyen 504 Kanun Keseksaan.

Semasa kempen pilihan raya kecil, Azmin didakwa menggelar Khalid sebagai "bacul", "pencacai" dan dilaporkan ditanya sama ada beliau "barua UMNO" semasa berucap pada salah satu perhimpunan di PRK Permatang Pauh.

Azmin sebelum ini telah diberikan tempoh selama seminggu untuk memohon maaf kepada Khalid tetapi dia enggan atas alasan beliau hanya bertanyakan soalan dan bukan buat tuduhan.

15 comments:

  1. Orang PKR memang kurang ajar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ke???? Melayu tak kurang ajar ke???? Kata org tampar muka sdr inilah bodoh namanya......melayu bangang.

      Delete
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. ROSMAH MANSOR JKK19 May 2015 at 11:06

    Umnongok lagi kurang ajar.... letup orang guna c4.... kah kah kah sambil menghirup white coffee kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Besar dosa fitnah orang.

      Delete
  3. Bukan letup orang aje, harta orang pun dia sapu.

    ReplyDelete
  4. Wei....sapa dah tengok ucapan Azizah di sidang media kat parlimen semalam...baca skrip....lemah....lemah....lemah....serius macam dicucuk hidung lagak Puan Azizah kita....dengan si Miss Kok di sebelah, aku yakin ucapan Azizah diedit oleh puak lahanat DAP..cakap pasal kabinet bayangan bagai....WEI, MEH SINI AKU NAK CAKAP...KORANG JADI PEMBANGKANG PUN FAILED! GAGAL DALAM MENJUARAI RAKYAT DI PARLIMEN! SETAKAT JUARA PENTAS CERAMAH BOLEH LAH! GO TO HELL BN & PAKATAN RAKYAT! USELESS!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wei2 siapa kamu wei2 tak hormat org masih nak kata org!!! Melayu bahloi.... apa kamu ada???? Kak zah angkat sumpah lagi berkenyakinan benar dan punyai kepimpinan, yg satu lagi si umno rompin angkat sumpah berdiri pun tak tegak besumpah badan bergoyang tiada kejujuran hanya kepura2an sedang ketawa dlm hati kaya aku!!!

      Delete
  5. Yg ko tu kerje apa dok menyalak mcm anjing ni...mereka tu dh masuk parlimen dh..yg hang hampeh

    ReplyDelete
  6. ROSMAH MANSOR JKK19 May 2015 at 13:06

    Sapo kato 12.07 tu anjing... melampau tu... tapi gaya cakap memang sebijik anjing.... tambah lagi sebijik.babi... kah kah kah sambil menghirup white coffee kah kah kah

    ReplyDelete
  7. Dia tiru ularmak tuang presideng la panggil barua dan broker

    ReplyDelete
  8. Nak buat macam mana dah adik beradik dia mulut macam tu. Pkr memang nak cari org macam ni... pkr cari pemimpin guna mulut... bkn nak cari yg guna otak.. itulah kelayakkan utama untuk menterajui pkr.Dulu kini selamanya.

    ReplyDelete
  9. Kalau ada rm100 untuk upah menampar, saya rasa berduyun2 pencacai umngok mengambil upah menampar.

    ReplyDelete
  10. Macai amno. Tukarlah najib tuya tu. Chedet dah rekomen tukar. Rm42b mana hilang woi? Kah kah. Sapa arah letop altantuya? Apa motif? Jawab le

    ReplyDelete
  11. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini YUSUF ISMAIL seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI RUSLAN SALEH yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pekerja kilang di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih banyak kepada AKI RUSLAN SALEH dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon AKI RUSLAN SALEH di 0812-43477455 Untuk yg di luar indon telefon di +62812-43477455, Atau KLIK DISINI 2D 3D 4D 5D 6D saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI RUSLAN SALEH saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI, Untuk yg punya mustika bisa juga di kerjakan narik uang karna AKI Ruslan adalah guru spiritual terkenal di indonesia. Untuk yg punya rum terimakasih atas tumpangannya.

    ReplyDelete