Thursday 28 May 2015

HELIKOPTER DIPANDU PELATIH JURUTERBANG WANITA BERUMUR 21 TAHUN TERBAKAR KETIKA MELAKUKAN PENDARATAN KECEMASAN



Seorang juruterbang pelatih wanita bernasib baik apabila terselamat selepas helikopter yang dikemudinya terbakar ketika membuat pendaratan cemas di lapangan terbang Kota Kinabalu tengahari tadi.

Difahamkan, helikopter jenis Hornbill milik Layang Layang Aerospace itu mengalami masalah teknikal sebelum juruterbang pelatih berumur 21 tahun itu bertindak membuat pendaratan cemas kira-kira jam 11.57 pagi tadi.

Pegawai Perhubungan Bomba dan Penyelamat Sabah Mohd Affendy K.Ramin berkata, sepasukan anggota dari Balai Bomba Penyelamat Kota Kinabalu bergegas ke lokasi selepas menerima maklumat awam. “Namun, jentera bomba tidak dibenarkan masuk ke lokasi kejadian dan hanya diarahkan bersiap sedia di Balai Bomba Lapangan Terbang sahaja,” katanya di sini hari ini.

Mangsa yang dilaporkan hanya mengalami kecederaan ringan setelah sempat keluar dari helikopter terbabit, kemudian dibawa ke Hospital Queen Elizabeth oleh pihak Layang Layang Aerospace untuk pemeriksaan.

6 comments:

  1. Itulah bila Nurul izzah sibuk dgn sesi touch d hanjing tahun 2014.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stament 1649 hasil dari benih si Bodoh Negara

      Delete
  2. Marina Mahathir memiliki sebuah kilang membuat Kondom disempadan Malaysia-Thailand.

    Ada ker tak macai peliwat nuar brahim yg nak jadi model kote buat kondom, khusus untuk masokkan kote bengkok ke dalam lobang jubor, uji ketahanan kondom & saiz kote-kote macai nuar brahim..

    Kahhhh kahhhhh

    Macai mahathir dahhh laama dah byat, itu yg semangat tuu blogger masing2...

    Wakakakahkah hook hook ptuiiih

    ReplyDelete
  3. Suruh bapak ko pakai kote dia utk jadi model kondom tu la. Mesti pelacur2 byk yg akan beli kondom tu.

    ReplyDelete
  4. Kesian macai2 umno ni dah x da modal ka...mencarut ja pandai

    ReplyDelete
  5. Macai gelaran dah berzaman hanya utk umngok bongok! Jenis budak tercicir sekolah.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...