KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 19 May 2015

TIGA HAKIM YANG JATUHKAN HUKUMAN MATI KEATAS PRESIDEN MORSI DITEMBAK MATI TERSEBAR LIGAT DI MEDIA SOSIAL.



Tiga hakim mahkamah Mesir dilaporkan ditembak mati oleh sekumpulan lelaki bersenjata, beberapa jam selepas bekas Presiden, Mohammed Mursi dijatuhi hukuman mati.

Polis berkata, ketika kejadian ketiga-tiga hakim berkenaan berada di dalam bas di bandar al-Arish, Semenanjung Sinai, sebelum mereka diserang oleh kumpulan bersenjata.

Dua orang hakim lain turut cedera dalam serangan tersebut.

14 comments:

  1. Contoh apa terjadi kepada sebuah negara yang mengutamakan kuasa dan wang ringgit lebih dari ugama. Risau juga tengok negara sendiri. Pelarian Rohingya yang minta pertolongan di halau. Sekurang2nya bagi le makan dan minum di daratan sementara cari jalan lain untuk penyelesaian. Ni halau gitu sahaja. Mereka lebih selamat di daratan dari tengah lautan. Pertimbangan atas dasar ugama dah hancur pasal takut susah. Jepun yang kaya raya dulu pun goyang juga ekonomi nya.Mereka lagi kuat bekerja.Malaysia? . entah lo. Kita dah lalui zaman gemilang tapi sekarang tengok keadaan kepimpinan negara dan cara bekerja jauh malas dari Jepun, harapan masa depan tak menyakinkan. Kita sangat perlukan Alllah SWT di saat begini tapi itu le bak kata Dr MAZA pemimpin banyak mengundang kemurkaanNya dari keberkatanNya. Banyak sangat politik kotor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bn dah nak mampos.. Allah dah hantar pertolongan kpd bn.. tpi najib bodoh.. klu mahathir siap kc ic lgi suruh mengundi bn.. itu yg berlaku d sabah.. thn 60an kristian dan muslim sabah sama banyak, tahin 2010 muslim 2x ganda kristian. Beware.

      Delete
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. padan muka bersekongkol dengan amerika laknatullah

    ReplyDelete
    Replies
    1. saudara bersekongkol dengan saitan ???

      Delete
  3. Wahai hakim2 adililah dengan jujur dan amanah kalau tak nak kejadian ini berulang.

    ReplyDelete
  4. Dulu korang bising bila pendatang haram ramai. La ni bila nak kawal tak nak bagi ramai , pun bising jugak.
    Inilah mentaliti politik malaysia. Semuanya tak betul

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pendatang Haram dengan Pelarian Perang perkara berbeza broo....
      Jangan bagi nampak sangat kebodohan tu...

      Delete
  5. Selamat menjawab dgn Allah. Kesian, x smpat Joli duit rasuah...

    ReplyDelete
  6. El-Sisi adalah Yahudi yang menyamar sebagai orang Islam Mesir dan beliau menjadi talibarut israel yang menggunakan kedudukannya sebagai general menggulingkan kerajaan Morsi dan menyiksa dan membunuh ramai rakyat Mesir yang tidak bersetuju dengan tindakan El-Sisi menggulingkan Presiden Morsi secara haram.

    Tanpa merasa malu dan segan El-Sisi mengadakan pilihanraya haram untuk melantik dirinya sendiri menjadi presiden Mesir dan menggunakan sistem kehakiman Mesir untuk menghalalkan jenayah El-Sisi dan menghapuskan penentangan terhadap El-Sisi. Dan El-Sisi sentiasa bekerjasama dengan Israel menindas orang-orang Palestin dan membantu Israel menyerang Gaza !

    El-Sisi adalah musuh Islam yang amat merbahaya !

    ReplyDelete
  7. Hahaha.......hakim salah guna kuasa inilah akibatnya bila org sudah marah tidak peduli hukum hanya tahu balas kuasa besar dgn cara sdr.
    Undang2 telah lama kotor dikuasai kuasa besar akhirnya tiada keadilan buat rakyatnya hanyalah anjing ikut tuan takut di tindas pihak berkuasa. Namun bila rakyat tiada pilihan hanyalah berperang dgn pihak berkuasa sebab pihak berkuasa berkerja utk yg berkuasa tetapi tidak utk rakyatnya.

    ReplyDelete
  8. Qardhawi pun dihukum bunuh.
    Inilah Islam sekular. Ulama dibunuh. Perompak disanjung.
    Yang berilmu dicaci. Yang jahil dipuji.
    Al Sisi...you are next. Insyallah.

    ReplyDelete
  9. Akim dan majistret pulak bagaimana?

    ReplyDelete
  10. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini YUSUF ISMAIL seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI RUSLAN SALEH yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pekerja kilang di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih banyak kepada AKI RUSLAN SALEH dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon AKI RUSLAN SALEH di 0812-43477455 Untuk yg di luar indon telefon di +62812-43477455, Atau KLIK DISINI 2D 3D 4D 5D 6D saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI RUSLAN SALEH saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI, Untuk yg punya mustika bisa juga di kerjakan narik uang karna AKI Ruslan adalah guru spiritual terkenal di indonesia. Untuk yg punya rum terimakasih atas tumpangannya.

    ReplyDelete