KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 18 May 2015

BOUNCER KELAB MALAM MATI KENA 5 DAS TEMBAKAN DI DANNOK SELEPAS BERLAKU PERSELISIHAN FAHAM.



KEJADIAN TEMBAK DI DANNOK

------------------------


1) FAKTA KES

DANNOK - Pada 17/05/2015 jam lebih kurang 7.10 pagi tadi satu mayat lelaki berlumuran darah telah dijumpai di hadapan Shalala SPA Dannok, Thailand ( Soi 5 ) Sebanyak 5 kelongsong peluru 9mm telah dijumpai jarak 5 meter dari tempat kejadian. Maklumat si mati :

Nama : Caturong
Serchang
Umur : 28 Tahun
Almt:No 61/3 Muu 2
Daerah Samnakkham
( Dannok ), Thailand.
W/negara : Thailand.

2) HASIL SIASATAN

Si mati merupakan bouncer M Club, Dannok, Thailand dimana sebelum kejadian telah selisih faham dengan satu lelaki tidak pasti identiti berhampiran KPK Hotel Dannok, Thailand.

Siasatan masih diteruskan

SUMBER BERITA
- Balai Polis Dannok
- TPLO

21 comments:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=bHPR6FpCULg&list=PLUFlm05niCiH0eRhwSq31CEqMewFacrbr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Apa kaitannya berita ni dengan Malaysia??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha......
      Tak tahu ke saudara omak kau asal thailand?????

      Delete
  3. Dia ni sepupu omakkau agaknya.

    ReplyDelete
  4. ADMIN,
    Kenapa berita ni kena masuk dalam omakkau???
    Dah tak ada berita lain ker???

    ReplyDelete
  5. Omak kau bagi hint tu...jgn selalu turon danok..

    ReplyDelete
  6. Kalau nak kira ape kaitan berita ni dgn Malaysia, tak perlu la baca paper, byk juga cerita luar negara yg lansung xde kena ngena ngn Malaysia..hahaaaha

    ReplyDelete
  7. Bagus OK ... sekurang kurangnya bg peringatan pd org melayu yg kerjanya jadi bouncer

    ReplyDelete
  8. Mati jihad........ badan besar gagah perkasa maka kena 5 das tembak baru mati.

    ReplyDelete
  9. omakkau nak bagi nasihat kat geng2 lgbt dan macai2 supaya bertaubat serta berhenti dpd aktiviti maksiat ................ takut tak sempat bertaubat ! Tak tau lah kalau tuan guru LKS dan LGE kata tak perlu taubat dan boleh teruskan aktiviti maksiat sebab depa dah jamin syurga puak2 macai yg sokong DAP ............

    ReplyDelete
  10. Hanisya makin cantik, cun, menawan, macam yg pakai baju hijau tuuh...

    Sungguh tertawan aku dengan perubzhan hanisya laa nie... Kulit pon makin licin, gebu....

    Cam mana nak berkenalan nie, dah terpikat habis nie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro 12:21 pm.
      Aku pun minat jugak.
      Boleh ke kita bermadu ?

      Delete
    2. Bro 12.21 dan 13.44 ni mesti macai pkr ........... sbb tu perangai mcm walaun. Depa ni bukan kira apa lgbt boleh , apa pun boleh ............... asal gatal itu kapla bananana je depa sondol apa saje .................. maklumlah tuan guru LKS dan LGE dah beri permit ampun dosa dan masuk syurga.

      Delete
    3. 14:30...Apa yg Hang merepek nih. komen pon tersasul. 'walaun' ke 'malaun'. 'Typo error' kot...12:21 dan 13:44 komen bergurau pon Hang tangkap serius, emosional...bengonggggg!

      Delete
    4. Bro 14:57 pm. . .
      malaun 14:30 tu contoh orang yg jiwa kacau.
      Bodoh ke. Mana ada jantan bermadu.
      Tak tau ler kalau bini dia dah madukan dia dgn jantan lain.

      Delete
  11. kat Malaysia pun ada kes macam ni, 2 tahun lepas, 2 Bouncer mati kena tembak,
    gaji mahal RM 10,000 sebulan. Mana nak dapat!

    ReplyDelete
  12. Posting ni nak tunjukkan...walau kamu kuat ke,kamu bouncer ke...kamu ada kuasa ke...kena masanya...nahas jawabnya...

    ReplyDelete
  13. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini YUSUF ISMAIL seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI RUSLAN SALEH yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pekerja kilang di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih banyak kepada AKI RUSLAN SALEH dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon AKI RUSLAN SALEH di 0812-43477455 Untuk yg di luar indon telefon di +62812-43477455, Atau KLIK DISINI 2D 3D 4D 5D 6D saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI RUSLAN SALEH saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI, Untuk yg punya mustika bisa juga di kerjakan narik uang karna AKI Ruslan adalah guru spiritual terkenal di indonesia. Untuk yg punya rum terimakasih atas tumpangannya.

    ReplyDelete
  14. Demi ALLAH saya benar-benar yakin danpercaya angka gaib MBAH SURYO telah saya buktikan juga kemarin saya dapat,awalnya saya ragu tapi saya mencoba meghubungi lagi dan meminta angka juga sama MBAH SURYO 4D SGP akhirnya tembus juga usaha 350juta, sekarang syas udah buka toko pakaian dan melunasi semua utang saya yg ada di bank, trimaksi hMBAH SURYO jasa2mu takkan kami lupakan, ini bukan janji tpi bukti silahkan bergbungdengan MBAH SURYO DI (0823-4299-7888)

    ReplyDelete