Thursday 10 November 2011

BETULKAH HJ NAJIB AKAN BUBARKAN PARLIMEN ESOK BAGI MEMBERI LALUAN PRU 13 DIADAKAN!!!



PM jumpa bekas MP sebelum pembubaran Parlimen?
Spekulasi bahawa Dewan Rakyat akan dibubarkan esok, semakin kuat apabila sebuah akhbar harian berbahasa Cina melaporkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak akan berjumpa dengan semua bekas ahli parlimen BN yang telah bersara hari ini.

NONEMenurut Kwong Wah Yit Poh, yang tidak memetik mana-mana sumber, berkata Najib telah memanggil semua ahli parlimen BN yang telah bersara untuk mesyuarat hari ini berkaitan dengan pilihan raya umum ke-13.

"Adalah difahamkan bahawa BN telah menyediakan poster dan risalah kempennya. Kebanyakan bahan-bahan kempen yang dicetak di China dan dihantar ke Malaysia di dalam kontena," kata laporan itu.
Untuk meningkatkan sokongan untuk BN, kata laporan itu, Najib tidak lama lagi akan membuat pengumuman, termasuk pengiktirafan kelayakan akademik dari Taiwan, yang merupakan satu tuntutan sudah lama masyarakat Cina kerana banyak graduan sekolah menengah Cina melanjutkan pengajian mereka ke sana.

Menurut jadual rasminya, Najib, yang pulang dari Makkah semalam selepas mengerja ibadat haji, akan menghadiri satu majlis di Kuala Lumpur petang ini untuk dikemaskinikan mengenai kemajuan projek Program Transformasi Ekonomi.

Dengan pentadbiran kerajaan semasa memasuki tahun keempat dan kelembapan ekonomi global yang diselubungi risiko, maka spekulasi yang Najib akan memanggil pilihan raya mengejut bagi mendapatkan mandat baru, bertiup kencang sejak awal tahun ini.

Beberapa laporan media telah membuat spekulasi bahawa Parlimen akan dibubarkan esok, dengan angka "11" disebut-sebut sebagai "nombor bertuah" pilihan Najib, dan 10 Disember mungkin menjadi hari pengundian..

PANDANGAN OMAK:-

HJ NAJIB TIDAK AKAN BERANI NAK BUBARKAN PARLIMEN ESOK....KEADAAN UMNO/BN MASIH LAGI LEMAH SELEMAH-LEMAHNYA DALAM SEJARAH DAN  KELAM KABUT LEBIH-LEBIH LAGI ISU PENDEDAHAN LAPORAN KETUA AUDIT NEGARA DAN PEMERGIAN MEMBUAT IBADAH HAJI YANG PENUH KONTROVERSI DAN SANGSI....BERSIAP SIAGALAH UMNO/BN UNTUK BERHIJRAH KEPIHAK PEMBANGKANG... KINI GILIRAN PAKATAN RAKYAT NAK MENTABIR URUS DENGAN TATAKELOLA YANG CEKAP,TELUS,ADIL DAN PENUH AMANAH... UMNO IS DEAD.. PR GANTI BN

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...