Sunday 27 November 2011

JENAMA HJ NAJIB RAZAK JENAMA PEMBAWA SIAL!!!!


APAKAH BENAR MANA-MANA PASUKAN ATAU ORGANISASI DIKAITKAN DENGAN HJ NAJIB AKAN MENERIMA SIAL?


Sebelum ini sudah ada suara-suara yang mengeluh, bila mana-mana pasukan jika dikaitkan dengan nama Hj Najib Razak sudah pasti pasukan berkenaan akan menerima kekalahan. Bermula dengan pasukan bolasepak MU yang diminati dan disokong oleh Hj Najib menyebabkan kecundang dengan teruknya ditangan Barcelona. Kini pasukan Harimau Muda menerima nasib malangnya. Semalam Hj Najib Razak selaku Presiden UMNO menyeru ahli-ahli UMNO supaya mengikut contoh semangat juang Harimau Muda. Sekarang apa sudah terjadi dengan pasukan Harimau Muda dalam menentang Bahrain pada perlawanan Kelayakan Olimpik 2012 (Zon Asia) bagi Kumpulan C di Stadium Nasional Bukit Jalil ..Sudah mendahului 2-0 dengan pasukan Bahrain hanya bermain dengan 10 orang berjaya menumpaskan pasukan Harimau Muda 3-2. Kalau itu bukan dikatakan pembawa sial nak kata apa lagi?????? Kalau nak diberikan contoh memang terlalu banyak. Tetapi cukup kisah ini yang masih segar dalam ingatan rakyat.

Tidak hairan jika sudah ada suara-suara desakkan mau menghambat Hj Najib turun dari takhta Presiden UMNO dan Pengerusi BN sebelum PRU 13.

KEBENARAN ITU PAHIT...KEADILAN ITU PERIT... PERJUANGAN ITU SAKIT...RAKYAT BENCI UMNO... UMNO IS DEAD.

1 comment:

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...