Friday 25 November 2011

HAMPIR 50 PERATUS PENGUNDI DIMELAKA, NEGERI SEMBILAN DAN JOHOR ADALAH PENGUNDI MUDA...BERITA BAIK UNTUK MELAKUKAN PERUBAHAN!!!


PENGUNDI MUDA MELAKA, NEGERI SEMBILAN DAN JOHOR HAMPIR MENCECAH 50 PERATUS
Jumlah pengundi muda hampir mencecah 50 peratus dari keseluhan pengundi berdaftar di Melaka, Negeri Sembilan dan Johor berpotensi menyumbang kepada hasrat Pakatan Rakyat menawan negeri-negeri berkenaan.

Dengan jumlah pengundi muda sedemikian ramai di Melaka, Negeri Sembilan dan Johor, Omak percaya Pakatan Rakyat di ketiga tiga negeri tersebut yang kini diperintah UMNO/BN mempunyai peluang cerah untuk membuat kejutan semasa pilihan raya umum akan datang.

Omak yakin dan percaya,selain mampu membezakan antara dasar yang dibawa BN dan Pakatan Rakyat, golongan muda ini juga terdedah dengan pelbagai media alternatif dan media baru, sekali gus menjadikan mereka lebih peka kepada suasana persekitaran.

Atas pandangan  ini, Omak  percaya kenyataan Ketua Oposisi Datuk Seri Anwar Ibrahim mengenai Pakatan meletak matlamat menawan Johor, Melaka dan Negeri Sembilan sebagai amat praktikal.

Dengan suasana sekarang, pengundi akan memberi dua pilihan, BN berubah atau sekiranya mereka tidak berubah, pengundi akan beralih kepada Pakatan Rakyat.....Selain itu, Pakatan juga akan mengukuhkan kedudukan di Selangor dan Pulau Pinang serta mengekalkan Kelantan dan Kedah dan merampas kembali Perak.

JOM BERUBAH... UBAH SEKARANG...INILAH MASANYA RAKYAT MENUNTUT PERUBAHAN....RAKYAT BENCI UMNO... ANAK-ANAK MUDA TOLAK SECARA TOTAL UMNO/BN.... UMNO IS DEAD... PR GANTI BN

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...