Thursday 10 November 2011

HJ NAJIB TAKUT BERDEBAT DENGAN DSAI SEBAB TAKUT DIRINYA DEMAM!!!


Debat Belanjawan: Najib enggan kerana tak mampu jawab- Anwar


Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim menyifatkan perdana menteri tidak mampu menjawab pelbagai isu ekonomi ekoran kengganannya menyahut cabaran debat beliau.
“Saya jangka Datuk Seri Najib Razak tidak mahu menerima tawaran berbincang secara terbuka, jika tidak dipanggil debat sekali pun kerana hal-hal ini (masalah ekonomi) tidak mampu dijawab,” Kata Anwar.
Menurut Ketua Umum KEADILAN itu, Najib yang dilanda pelbagai isu kontroversi tidak mampu memberikan penjelasan, justeru mengambil langkah mendiamkan diri.
“Sepertimana yang dibangkitkan sekarang ini isu dana pertanian (projek Fidlot) dan pengurusan JKR (projek Lebuhraya Jabor). Ini mereka tak mampu jawab dan sebab itu enggan berdebat,” kata Anwar.
Sebelum ini, Anwar mempelawa Najib, yang juga Menteri Kewangan, agar berdebat dengan beliau berhubung kenyataannya memperlekehkan belanjawan alternatif dikemukakan Pakatan Rakyat.
Anwar berkata, debat itu perlu disiarkan secara langsung  supaya rakyat dapat menilai  antara Belanjawan Pakatan dan Belanjawan 2012 yang dibentang kerajaan.
Ekoran itu sebuah akademi penulisan, Akademi Pak Sako menyatakan kesediaan  untuk menjadi penganjur Debat tersebut.
Surat pelawaan dihantar kepada Najib di Pejabat Perdana Menteri, Putrajaya, selain turut diserahkan kepada Anwar di ibu pejabat KEADILAN, 21 Oktober lalu.
Namun, akademi itu hanya mendapat respon Anwar dan Najib pula tiada di negara ini kerana menunaikan ibadat haji..
PANDANGAN OMAK:-
DAH HABIS AYAT DAH NAK GAMBARKAN BETAPA PENAKUTNYA HJ NAJIB BILA DIAJAK BERDEBAT ATAU BAHASA LEMBUT BERDISKUSI DENGAN DSAI....SELAMA INI DIKATAKAN SIFAT PENAKUT HJ NAJIB INI HANYALAH PERSEPSI SAJA.. TETAPI SEBENARNYA ADALAH REALITI....ORANG YANG PENAKUT TIDAK DIHORMATI DAN LAYAK SEBAGAI PEMIMPIN...KRITERIA UTAMA UNTUK JADI PEMIMPIN, SALAH SATUNYA IALAH MESTI BERSIFAT BERANI....RAKYAT MALU BILA PM MALAYSIA SEORANG PENAKUT....UMNO IS DEAD.. PR GANTI BN

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...