Friday 18 November 2011

PENGERUSI PROJEK LEMBU DUDUK KONDOMINIUM MEWAH SALAHKAN BEKAS PEKRJANYA... LEMBU PUNYA ALASAN!!!



Bekas kakitangan sabotaj kami, kata NFC
Pengerusi Eksekutif Perbadanan Fidlot Kebangsaan (NFC) Datuk Seri Mohammad Salleh Ismail menyalahkan dua bekas kakitangannya yang didakwa menjadi punca tercetusnya kontroversi berhubung kewangan syarikat.

"Isu ini mungkin berpunca daripada tindakan dua bekas pekerja NFC yang belot dan cuba sabotaj syarikat.

NONE"Kami percaya mereka memberitahu semua hal ehwal kewangan syarikat kepada pihak pembangkang atas perasaan tidak puas hati terhadap syarikat," beliau dipetik sebagai berkata kepada Sinar Harian.
Mohammad Salleh berkata NFC telah membuat laporan polis dan menyerahkan kepada pihak berkuasa untuk tindakan selanjutnya.

Ditanya, mengenai desakan supaya isterinya, Datuk Shahrizat Abdul Jalil yang juga menteri pembangunan wanita, meletak jawatan, Mohammed berkata beliau tidak berhak untuk komen.

“Ia melibatkan isteri sya dan perdana menteri serta timbalan perdana menteri. Apa-apa pun keputusan Shahrizat, saya akan sokong 100 peratus,” katanya

PANDANGAN OMAK:-

SAH LEMBU PUNYA ALASAN...KINI CUBA JADIKAN BEKAS KAKITANGANNYA SEBAGAI LEMBU HITAM....BUKAN BEKAS PEKRJANYA YANG NASIHATKAN BELI KONDOMINUIM MEWAH TU... BUKAN DIA YANG SYORKAN PERGI MELANCONG SAMPAI RM800,000... BUKAN DIA YANG ARAHKAN BAGI LEMBU-LEMBU KAPADA SHAHZIMAN MANSOR ZULHASNAN....BENGONG PUNYA CAKAP...UMNO IS DEAD... PR GANTI BN...RAKYAT BENCI UMNO/BN

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...