Thursday 17 November 2011

MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH...LAWAN TETAP LAWAN!!!


Anwar: Siasatan video seks untuk aibkan saya
Ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim mendakwa pasukan polis yang diperkudakan oleh pemimpin-pemimpin politik mereka sekali lagi cuba "mengaibkan" dirinya.

NONEBercakap kepada wartawan selepas memberi kenyataan di balai polis Kepong petang semalam, Anwar berkata siasatan itu berikutan laporan polis yang dibuatnya 22 Mac lalu terhadap trio 'Datuk T' yang telah menayangkan sebuah pita lucah yang didakwa membabitkan seorang lelaki yang miripnya.

"Saya telah buat laporan polis berhubung ugutan yang berkata 'jika Anwar dan (presiden PKR Dr) Wan Azizah Wan Ismail tidak meletakkan jawatan, mereka (Datuk T) akan mendedahkan segala-galanya'.

"Tetapi (di sebalik menyiasat ugutan itu, pihak polis menjalankan) siasatan ini, kononnya mahu untuk mengenal pasti siapa dalam video itu yang bertujuan untuk memalukan saya lagi.

"Penjenayah yang telah membunuh, mencuri lembu, merompak ratusan juta  ringgit tidak disiasat," kata Anwar.

Beliau tiba di Balai Polis Kepong kira-kira 3.15 petang semalam  dengan ditemani isterinya, Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail, sebelum memberi keterangan kepada polis selama sejam.

datuk t charged in court frontMenurut Anwar lagi, beliau dipanggil memberi keterangan mengikut Seksyen 182 Kanun Keseksaan kerana membuat laporan palsu.

"Saya diminta hadir memberi keterangan kerana ada laporan oleh DSP Shanmugam terhadap saya berhubung laporan (penafian terlibat dalam video seks) terdahulu. Oleh yang demikian, saya tampil untuk memberi keterangan," katanya 

PANDANGAN OMAK:-

INGAT UMNO INGAT POLITIK LUCAH....INGAT UMNO INGAT POLITIK FITNAH....INGAT UMNO INGAT KEHIDUPAN RAKYAT SEMAKIN HARI SEMAKIN SUSAH....INGAT UMNO INGAT LEMBU DUDUK DIKONDOMINIUM MEWAH....INGAT UMNO INGAT UMNO CEKIK DARAH....INGAT UMNO INGAT PADA PRU 13 INI RAKYAT TIADA PILIHAN UMNO TERPAKSA KASI REBAH....MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH...LAWAN TETAP LAWAN... RAKYAT BENCI UMNO/BN.... UMNO IS DEAD.... PR GANTI BN

1 comment:

  1. TAJUK BLOG,,FOR A BETTER MALAYSIA,,,,tp tuan nyer blog hometown THAILAND..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...