Thursday 10 November 2011

PROJEK SHAHRIZAT NAK MENANG PRU 13 CARA TIPU!!


Pengundi pos di Lembah Pantai naik 1,400 peratus
Ahli parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar hari ini menimbulkan kebimbangan beliau mengenai kenaikan mendadak jumlah pengundi  pos di kawasannya seperti yang tercatat pada daftar pemilih yang terbaru yang dikeluarkan pada 2 Nov lalu.

Bercakap di lobi Parlimen hari ini, Nurul Izzah berkata bilangan pengundi pos naik 1,363 peratus, dalam tempoh dua bulan. Jumlah itu hanya 149 orang pada  26 September tahun ini tetapi naik kepada 2,180 pada 2 November.

Lebih buruk lagi, kata Nurul Izzah, semakan dengan Suruhanjaya Pilihan Raya mendedahkan bahawa 457 pengundi pos ini adalah dari Kampung Bohol di Bukit Jalil yang berada di luar kawasan Lembah Pantai.

"Terdapat 2,180 anggota polis yang merupakan pengundi pos, dan ini tidak termasuk isteri-isteri mereka. Majoriti kemenangan PKR di Lembah Pantai pada pilihan raya umum yang lalu adalah 2,895 undi."

Nurul Izzah berkata bahawa perkara itu diadukan kepada SPR dengan satu salinan dikemukakan kepada Jawatankuasa Terpilih Khas Parlimen (PSC).

PANDANGAN OMAK:-

TALIAN HAYAT UMNO BERGANTUNG KAPADA 1) UNDI POS 2) UNDI LUAR BANDAR 3) UNDI MISTERI PEMILIK MYKAD BARU......SEBAB ITU UMNO/BN MAMPOS BERDIRI TEGAK TAK MAU PRU YANG ADIL DAN BERSIH....OMAK JANGKAKAN DALAM PEMILEHAN SIAPA CALON UMNO DIPARLIMEN LEMBAH PANTAI AKAN MENJADI PEREBUTAN ANTARA RAJA NONG CHIK SEBAGAI KETUA UMNO BAHAGIAN LEMBAH PANTAI DENGAN SHAHRIZAT ANAK MAMI TOWKEY LEMBU....RAKYAT DAH CERDIK DAN JELAK DENGAN PERMAINAN POLITIK KOTOR UMNO....UMNO IS DEAD... PR GANTI BN

2 comments:

  1. nurul izzah dah meroyan macam bapak dia gak. Dlm satu event, wakil rakyat lembah pantai yg terpilih kerana fitnah dan kebencian itu melalut berkata bapak dia tak meliwat kerana eskay tak dapat bawa 4 saksi. Dia tak tahu bahawa semua hakim yg menghakimi kes liwat anwar-azizan dulu tu mendapati bhw anwar memang meliwat ie PELIWAT. Anwar terlepas kerana kesilapan teknikal tapi Liwat tetap Liwat. Begitu juga lah dlm kes di atas, nurul dok meroyan lagi. Nurul akan kalah kali ini jika bertanding di Lembah Pantai sb kita tak mahu wakil rakyat yg mewarisi bakat peliwat ie menipu, membelit, memfitnah, bohong, tong kosong. Mana jam omega ya nurul izzah!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko dok ckap pasal nurul izzah..pasal lembu ngan bapak lembu sharizat 2 ko x ungkit plak..ko ngan lembu sama je..lembu lagi maruah tinggi dari ko..ko nak sibuk2 psal jam omega mende psal liwat..kes altantuya ada siasat ke kehulu ke hilir..senyap je kan..kes cincin permata bini ah jib gor 2..ko x ungkit pun..24juta beb..duit rakyat..jngan smpai aku kahak kt muka ko nanti..ko 2 yg tolol..selidik dulu sebelum cakap..jngan jadi bangang sngat..

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...