Tuesday 15 November 2011

PRESIDEN PERKASA IBRAHIM ALI..PERANGAI KATAK..MULUT BIAWAK!!!


PERKASA nafi desak guru Kristian diharamkan
Kumpulan pendesak Melayu, PERKASA, hari ini menafikan pihaknya mendesak supaya mengharamkan guru-guru beragama Kristian daripada mengajar di sekolah-sekolah di negara ini.

NONEPresidennya, Datuk Ibrahim Ali mendakwa beberapa pihak yang tidak dinamakannya cuba mereka cerita dan menyebarkannya atas nama PERKASA.

"Saya presiden PERKASA. Kami tidak pernah membuat gesaan ini, seperti ditegaskan semasa ucapan dasar AGM baru-baru ini, kami berjuang untuk keharmonian kaum," kata Ibrahim (Bebas-Pasir Mas) di Dewan Rakyat pagi ini.

"Saya percaya ini adalah satu soalan jahat dan tidak bertanggungjawab yang dibuat oleh mereka bagi mencipta pelbagai cerita dalam media baru.

NONE"Ataupun ia telah dibuat oleh individu-individu tertentu sebagai pandangan peribadi mereka. Mereka tidak pernah diberi kuasa mengeluarkan kenyataan rasmi bagi pihak PERKASA," katanya semasa mencelah jawapan Timbalan Menteri Pelajaran Datuk Wee Ka Siong yang menjawab soalan Datuk Wilfred Mojilip Bumburing (BN-Tuaran ).

Bumburing, semasa soalannya, meminta kementerian pelajaran supaya menjelaskan pendirian berhubung desakan PERKASA yang didakwa menuntut supaya guru Kristian dilarang mengajar di sekolah-sekolah kerajaan.

PERKASA pada 19 Ogos berdemonstrasi di Masjid Negara bagi menyatakan kekecewaan terhadap pemimpin Melayu pelbagai parti yang didakwa "kebulur" undi Kristian hingga "menggadaikan maruah Islam".

Setiausaha agungnya Syed Hassan Syed Ali berkata, sikap itu kelihatan apabila pemimpin Melayu Umno, PAS dan PKR berdiam diri dalam pelbagai isu, termasuk kes pemeriksaan sebuah gereja di Petaling Jaya.

NONEMereka membawa pelbagai poster mengecam pemimpin Islam dan meminta supaya guru Kristian diharamkan di sekolah kebangsaan serta dihalau dan dijauhkan dari murid Melayu.

Bagaimanapun, ditanya tentang gesaan itu, Syed Hassan berkata pihaknya cuma berharap pihak berkuasa memantau guru-guru itu kerana dibimbangi menyampaikan ajaran Kristian kepada murid Islam

PANDANGAN OMAK:-

SUDAH 3 BULAN PERKASA BERDEMO DIMASJID NEGARA MENGENAI ISU INI MENGAPA SEKARANG BARU IBRAHIM ALI AL KATAKI NAK MENAFIKANNYA???....APA DIA INGAT RAKYAT MUDAH LUPA KE???? RAKYAT BUTA KE???? ATAU DIA INGAT RAKYAT INI MACAM LEMBU YANG DUDUK DIKONDOMINIUM MEWAH SEPERTI AHLI-AHLI DAN PENYOKONG UMNO....INILAH SUSAHNYA BILA ADA ORANG MELAYU PERANGAI MACAM KATAK LIDAH MACAM BIAWAK....KONON DULU NAK BERJIHAD DENGAN PUAK-PUAK KRISTIAN.. SANGGUP MATI DIMEDAN PERPERANGAN DENGAN DIRINYA MENJADI MANGSA PERTAMA.. BELUM APA-APA DIA YANG BERUBAH SELERA DULU..... SUDAH HILANG KEBERANIAN..... SUDAH HILANG SEMANGAT JIHAD NAK BERPERANG...KATA BERDEGAR SIAPA YANG GURISKAN HATI ORANG MELAYU DIA AKAN PASTIKAN CALON ITU TUMBANG PADA PRU 13 NANTI...SEKARANG SIAPA YANG BAKAL TUMBANG DENGAN WANG DEPOSIT BAKAL HILANG????... RAKYAT BENCI UMNO.. RAKYAT MELUAT KEPADA PERKASA... UMNO IS DEAD.. PERKASA IS GONE.......PR GANTI BN

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...