Wednesday 30 November 2011

MUHYIDDIN YASSIN KATA KARPAL SINGH,GOBIND SINGH DEO, KULASEGERAN DAN MANOHARAN ADALAH BANGSA CINA???? BANGANG PUNYA TPM BIKIN MALU MALAYSIA!!!


TPM: DAP 'parti paling rasis' mahu negara republik
Selepas dua tahun, isu cubaan menjadikan Malaysia negara republik oleh DAP dibangkitkan kembali; kali ini oleh Timbalan Presiden Umno Tan Sri Muhyiddin Yassin.
Sambil menyifatkannya "parti paling rasis", Muhyiddin mendakwa tembelang DAP - dengan mengetepikan nilai, sejarah dan jati diri negara bangsa berpaksikan kedaulatan Raja-raja Melayu dan Islam - semakin kelihatan.
"Masakan tidak, mereka berani mencadangkan supaya jawatan Perdana Menteri dipilih secara langsung dalam pilihan raya tanpa perlu dilantik oleh Yang di-Pertuan Agong.
"Apa maknanya ini? Maknanya, sistem demokrasi berparlimen dan raja berperlembagaan yang kita amalkan selama ini sudah tidak sesuai lagi dengan tembolok mereka untuk melahap kuasa," kata timbalan perdana menteri.
Akhbar Umno Utusan Malaysia pada 13 Disember 2009 melalui kolumnis kontroversinya Awang Selamat pernah membayangkan wujud usaha "sistematik menuju ke arah negara republik dengan sasaran utama untuk menulis semula perlembagaan."

Berucap ketika merasmikan persidangan tiga sayap Umno di Kuala Lumpur, Muhyiddin berkata, dominasi DAP di Selangor dan kemenangan di Pulau Pinang seolah-olah memberi lesen paling besar kepadanya untuk menyerlahkan sikap "cauvinis melampau".....BANGANG MELAMPAU PUNYA TIMBALAN PRESIDEN UMNO MERANGKAP BAKAL MANTAN TPM MUHYIDDIN YASSIN....PATUTLAH BERMATI-MATIAN PERTAHANKAN PROJEK LEMBU FEEDLOT DUDUK KONDOMINIUM MEWAH KEPUNYAAN KELUARGA SHAHRIZAT JALIL...BAKA SAMA...PEMIKIRAN PUN SAMA...YANG PERCAYA PUN SPESIS SAMA...KEBENARAN ITU PAHIT...KEADILAN ITU PERIT...PERJUANGAN ITU SAKIT...RAKYAT BENCI UMNO... UMNO IS DEAD...

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...