KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 16 March 2015

SUASANA DI LUAR LOKAP BERPUSAT JINJANG TANDA SOLIDARITI KEPADA NURUL IZZAH #KITA LAWAN YANG PASTI TIDAK DI SIARKAN OLEH UTUSAN DAN BERITA HARIAN..


Teramai dan paling bersemangat sejak diadakan program himpun tunjuk solidariti diluar Lokap Berpusat Jinjang ... itulah ungkapan dan bacaan Omak Kau apabila menerima beberapa rakaman gambar Solidariti Untuk Nurul Izzah Anwar kerana ditahan di Lokap Berpusat Jinjang malam tadi kerana siasatan dibawah Akta Hasutan dan Himpun #Kita Lawan.

Ramai para pemimpin PKR dan PAS dilihat hadir untuk memberikan sokongan moral .. yang tidak kelihatan dari beberapa gambar ini paling ketara ialah Timbalan Presiden KeADILan merangkap Dato' Menteri Besar Selangor YAB Tuan Hj Mohamed Azmin bin Hj Ali dan Setiausaha Politiknya YB Shuhaimi Shafiei.

500 orang penyokong menyertai nyalaan lilin di luar balai polis Jinjang malam ini sebagai tanda sokongan mereka kepada Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar yang ditahan di lokap balai itu.

Mereka membawa plakad yang bertulis "Bebaskan Nurul Izzah", "Solidariti Bersama Nurul Izzah" dan "Kita Lawan".

Turut kedengaran ialah laungan kuat "bebas Nurul", "hidup Nurul" dan "Puteri Reformasi".

Presiden PKR, Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail tiba pada jam 9.30 malam dan meluahkan perasaan sedihnya kepada para penyokong yang hadir

"Memang sedih anak diperlakukan sebegitu. Apa salah dia, dia cuma menyuarakan suara hati rakyat.

"Kezaliman tidak akan berkekalan,  kita akan kuat dan bersemangat untuk membela rakyat.

"Mungkin malam ini anak saya... tapi percayalah semangat yang ada pada kita akan lawan kezaliman sehabisnya," kata Azizah dalam ucapannya.

Wan Azizah seterusnya membimbing para penyokong melaungkan "lawan tetap lawan, lawan sampai malam".

Adik Nurul Izzah dan anak perempuan keempat Anwar, Nurul ilham turut hadir.

"Biar mereka menahan satu Nurul tapi mereka kena tahu, ada empat Nurul akan terus melawan," laung Nurul Ilham, disambut tepukan para penyokong.

Nurul Ilham berkata, penahanan kakaknya membuatnya sedar bahawa setiap perjuangan mesti ada pengorbanan.

Himpunan turut dihiburkan dengan lagu-lagu gubahan penyanyi muda seperti lagu "suara rakyat", "asal bukan Umno" dan lagu sindiran terhadap Datuk Seri Najib Abdul Razak dan Datin Seri Rosmah Mansor.

Ketua Pemuda DAP,Teo Kok Seong yang dibebaskan semalam dan turut hadir dalam himpunan malam ini berkata beliau dapat merasai sendiri perasaan apabila dimasuk dalam lokap.

"Kita mahu Nurul dibebaskan segera," katanya.

MP PAS Shah Alam, Khalid Samad semasa berucap berkata sebagai ahli Parlimen sepatutnya ada "imuniti" atau kekebalan.

Beliau kesal kerana mendakwa hak ahli Parlimen untuk bersuara dalam Dewan Rakyat telah dicabul dengan penahanan Nurul Izzah.

Pengerusi Himpunan Hijau, Wong Tack turut muncul dalam himpunan dan melaungkan "kita mesti lawan balik".

"Kita telah bersama-sama dalam isu Lynas, sekarang kita bersama sekali lagi untuk menentang kezaliman," katanya.

46 comments:

  1. ELOK LAH DIA NI TIDUR DLM LOKAP TU.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga kamu Anon 23:50 tidur dalam NERAKA !

      Delete
    2. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Nurul Izzah Anwar merupakan Ahli Parlimen Lembah Pantai penggal kedua. Sebelum berkhidmat sebagai Ahli Parlimen, beliau merupakan dan masih lagi seorang pendokong hak-hak asasi manusia dan sivil, dengan mengutamakan hak-hak tahanan politik; memperjuangkan agenda reformasi yang holistik demi mempertahankan ruang lingkup demokrasi di Malaysia.

    Beliau berpengalaman bekerjasama dengan pelbagai agensi dan institusi dalam kerja-kerja sokongan masyarakat, antaranya Angkatan Belia Islam Malaysia (ABIM), Suara Rakyat Malaysia (SUARAM), Women Leaders International Forum (WILF) dan Freidrich-Ebert Stifung (FES). Beliau telah memperjuangkan hak tahanan-tahanan politik Malaysia dan gerakan-gerakan hak asasi manusia di peringkat antarabangsa, antara pencapaian penting ialah penglibatan dalam sesi utama di Suruhanjaya Hak Asasi Manusi ke 55 di Geneva.

    Nurul Izzah mendapat pendidikan di Sekolah Kebangsaan Bukit Damansara, Kuala Lumpur. Ketika pendidikan menengah, Nurul Izzah bersekolah di Sekolah Menengah Sri Hartamas dan Sekolah Menengah Assunta, Petaling Jaya, Kuala Lumpur.
    Di peringkat universiti, Nurul Izzah menyambung pelajaran di Universiti Teknologi Petronas di Tronoh, Perak. Tetapi kemudian berpindah ke Universiti Tenaga Nasional di Bangi dalam jurusan kejuruteraan elektrik dan elektronik dan menerima ijazah pertamanya pada tahun 2004. Seterusnya menyambung pengajian Ijazah Sarjana (MA) di School of Advanced International Studies (SAIS), Universiti Johns Hopkins, Washington di dalam bidang Kajian Asia Tenggara, Hubungan Antarabangsa dan tamat pengajian pada Mei 2007.

    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh amah dan pekerja am) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya, biar bodo buat kerja bodo, pandai buat kerja pandai.heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia juga pi sesi touch d dog. Ada shampoo hanjing bagi kat dia. Sebab hanjing ada kutu

      Delete
    2. Nurul izzah belajar engineering pun lulusan ice cream ,kenapa dia berpindah di universiti lain tak rasa pelik ke nampak sangat morel nurul izzah memang lulusan ice cream dia pindah dari satu universiti ke univesrsiti dalam bidang sama, kau tak nampak macam menipu ke dari jurusan engineering pergi ke bidang kajian antarabangsa dan diplomatik nampak sangat nurul ini lemah bidang engineering, aku yakin nurul izzah ini hanya mendapat great 2 rendah tak dapat untuk sambung bidang master engineering, nurul tak dapat nak tolong, hanya boleh sambung belajar kajian dan diplomatik antara bangsa , kasihan aku tengok budak ini kajian betul apa kau tulis itu nurul lemah belajar kalau tak kenapa dia tukar bidang lain dan kenapa dia tak sambung dalam bidang mester engrineering itu, fikirkan ia kawan ia

      Delete
    3. geng lilih itu hak asasi pkr,
      Samakan agama islam dengan bukan islam itu hak asasi pkr
      Progaram sentuh anjing itu nak asasi pkr
      menbela gay itu hak asasi pkr
      Menbela pondon itu hak asasi pkr
      penglibatan nurul izzah dalam sesi utama di Suruhanjaya Hak Asasi Manusi ke 55 di Geneva untuk berkahwin sama jenis itu hak asasi pkr

      Ingat kita orang tak tahu apa izzah itu buat Untuk merosak agama islam di malaysia ini

      Delete
    4. Innalilah .kepada ibu tuan.sebab dapat anak kaki fitnah.khas untuk anon 00.45.

      K.silut

      Delete
    5. kalau fitnah kenapa tak bagi jawapan ia
      sijil Master nurul izzah pun tak iktiraf oleh malaysia Ini ia

      Delete
    6. anon 01.06 anda tak ingat dosa ke? sesuka hati je nak bercakap tanpa mengetahui pekara dan niat sebenar nurul izzah...kesian mak ayah anda dpt anak macam ni.

      Delete
    7. Macai-macai murahan tahap tangki najis sangat suka menfitnah pemimpin-pemimpin PR seperti Nurul Izah sebab mereka takut Be End akan kalah teruk dalam PRU yang akan datang ! Rakyat sekarang benci kezaliman maka sudah tentu mereka akan mengundi PR dalam PRU yang akan datang. Bala GST akan menimpa Be End !

      Delete
  3. Gang lilin dah Turun. Untuk putri segam-boot anytime. Untuk Adam adli dgn manjeet Singh. Kirim salam la. Paling best pun bantuan ikan patin lombong Dari PKR cabang hutam di Pahang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Habis la Adam Adli makan nasi sejuk lsuk kangkung rebuihhhhh. Anak idola kamu Dah bebas. Kamu mask didalam macam gorilla kat zoo.

      Aku Dah kata Abang non tu nepotism. Korang tsk caya

      Delete
    2. Anak2 mama balik lambat. Korang jgn makan pstin lombong masak budu yg PKR cabang hutan bawak. Yg lauk bay toncit tu abang din bawak untuk Adam adli dgn kawan Bengali dia

      Delete
  4. Sia2 Berjuang Bila Ketua Umum Sendiri Pertahan Nepotisme dan Kezaliman Dari Mati

    Tulang Badak (TB) rasa sia2 perjuangan Tulang Badak dalam PKR sejak umur 18 tahun apabila Ketua Umum sendiri berjuang untuk daulah keluarga Rasa mcm segala pengorbanan Tulang Badak selama ni mcm tiada makna dan tiada nilai.

    Rasa sia2 segala pengorbanan yang telah dilakukan oleh arwah bapa Tulang Badak yang bertungkus lumus membantu membina Keadilan Negeri Sembilan setelah Anwar ditendang dari UMNO dulu.. Kami berhimpun dan berkempen sampai2 kadang2 kami terlanjur sampai ke Padang Besar, Perlis. Sekali tu punya semangat kami berkonvoi dari Sermban ke Rembau, terbabas sampai ke Pasir Mas Kelantan. Punya Komited tak tau dah nak sampai sempadan Siam.

    Penat jerih nak bunuh Kronsima, Nepotisme dan Korupsi tiba2 Ketua Umum sendiri pegi buat kerja tolong benda keji. Ketua Umum PKR sendiri bertungkus lumus memastikan kelangsungan dan jangkahayat Nepotism lebih panjang.

    TULANG BADAK (TB)
    MURTABAK WAVES
    SEKRETARIAT PASNE (PENYOKONG PKR ANTI SEMANGAT NEPOTISM)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hoi...kalau tak tahan lain kali masuk umno je yang nak ungkit2 tu knp? ko ingat anuar dan keluarga duduk senang lenang ke? kronismelah nepotismelah kepala hotaklah balik2 tu je diulang2.....bangang..

      Delete
  5. Tak payah usaha & doa lepas ni...lambattt. Kita bakar lilin ramai2 lg bagus. Padan muka kau anak beranak..bapak sg buloh, anqk kt jinjang. Besok sapa2 nk dtg bwk anjing dgn lilin. Kfc jgn lupa..

    ReplyDelete
  6. AHLI PARLIMEN TIDAK KEBAL TERHADAP AKTA HASUTAN...PERTIKAIKAN KEPUTUSAN MAHKAMAH, WALAUPUN DALAM SIDANG PARLIMEN ADALAH SALAH. DAH TAU, KENAPA BUAT?? SAMBUNG REMAN LAMA SIKIT..1 HARI TAK CUKUP.

    ReplyDelete
  7. Balasan Allah trhadap perlakuannya yg meminta cerai dari bekas suaminya.
    belajar pandai...tapi gagal dlm mengurus hal rumahtangga dlm islam.

    satu satunya manusia yg tak akan masuk syurga..bila mohon cerai trhadap suaminya. Slmt menerima pembalasan izzah. Dan slmt menduduki neraka. Babai.

    hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku tak tau la hands tu. Soap ambil foto dgn Anak untuk meraih simpati politik.

      Kamu Dah lepas, tapi kamu lupa 2 hippies bernama Adam Adli dgn Manjeet Singh
      Ialah depa tu hippies gayut. Tak payah nak tolong2/Nasib mereka.

      Delete
    2. Aku tak tau la hal tu. Sapa ambil foto dgn Anak untuk meraih simpati politik.

      Kamu Dah lepas, tapi kamu lupa 2 hippies bernama Adam Adli dgn Manjeet Singh
      Ialah depa tu hippies gayut. Tak payah nak tolong2/Nasib mereka.

      Delete
  8. Inilah balasan kpd org yg menyatakan bhw org islam bebas memilih agamanya selepas umur 18 thn. Hak samarata dlm memilih peganban agama. Amekk kaw

    ReplyDelete
  9. Bila Anuar mampos, kamu war warkanlah. Sebab kami nak mengampunkan dia kerana menghancurkan PKR. Kami pun nak baca yassin. Moga2 Anuar pi dgn jalan baik.

    So jgn lupa okey wahai janda pantai mulut takder silencer. Anuar mampos sebab umur tua kau twit Ahli PKR okey.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu ko mampus dulu lagi bagus..

      Delete
  10. Itulah dia muka² pasmaca,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak nampak pun tuan guru mat sabu selalu nampak je... dari jauh pun boleh kenal perut dia yg sentiasa Kenyang...

      Delete
  11. AKU NAK BAGI SATU IDEA PADA KO NURUL, AKU KSESIAN JUGA TENGOK KO MENANGIS, MENGAPA SEBAGAI ANAK YANG BAIK KAU MENEMANI SAJA BAPAK KO YANG DI DALAM TU, MUNGKIN TERUBAT JUGA RINDUNYA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous 08:22 adalah anak babi yang sentiasa menemani bapanya dalam kandang babi.

      Delete
    2. Anonymous 08:46 adalah benda busuk yg keluar dari lubang jubur babi a.k.a najis babi...heee

      Delete
    3. Anon 12:31 bersifat najis mughallazah kerana ia bersaudara kembar dengan babi.

      Delete
  12. Omak kau ,cuba Omak kau telii tentang komen,bolih dikatankan semuanya menghina anwar sekeluarga.Tak apa,kita tak tahu berapa ramai yang menulis,cuma kalu kita teliti tentang isi tulisanya hanya orang yang sama sekitar 2 atau 3 orng sahaja.mereka lupa bahawa mereka ada keluarga,doa mereka membuat mereka dan keluarga mereka dalam keadaan tidak tenteram.doa kepada ornag akan menimpa kita semula,kalau tak percaya tunggulah ,tak lamanya.Insyaalah ,allah akan balas,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biak pi la depa. Tun kata golongan ni bodoh. Najib kata bangang. Orang orang yg pendek akal. Depa ingat tunjuk perangai setan tu orang akan sokong BN. Makin menyampah ada la. Bila piliharaya kita undi la Pembangkang. BN di penuhi dengan taik taik macam ni nak buat apa sokong.

      Delete
  13. IJAZAH NI TAK DIIKTIRAF KERAJAAN- Ijazah Sarjana (MA) di School of Advanced International Studies (SAIS), Universiti Johns Hopkins, Washington di dalam bidang Kajian Asia Tenggara, Hubungan Antarabangsa dan tamat pengajian pada Mei 2007.

    Ramai lagi anak2 Melayu yang lagi hebat pergorbanan dlm NGO tetapi tak lah sampai menghancurkan bangsa sendiri, kurang ajar kepada Raja dan Sultan serta mengancam kedaulatan ummah Tanah Melayu. Hidup biarlah menabur bakti bukan menabur fitnah dan hasad dengki.

    Copy and WIN : http://ow.ly/KfYkt

    ReplyDelete
  14. Masa pimpin rusuhan, demonstrasi siap rosakkan hartabenda awam takde pulak korang fikir kesian kt org lain. Kesian org tak dpt jalani kehidupan seharian, kesian polis kena maki hamun. Hasut pemuda, makcik, lebai mengamuk sakan sekitar kl. Bila kena reman 1 hari, kecoh pasal nasib nurul izzah. Nurul izzah lah antara yg plg aktif mainkan taktik hasutan & huru hara, bertahun dia bebas ckp mcm-mcm. Apa dia buat kt parlimen lembah pantai? Takde apa-apa..mkn gaji buta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 09.32 kalau buta dan malas membaca dan otak pun karat toksah komenlah...nampak kebodohannya

      Delete
  15. lalu bergemalah tempikan yg bergemuruh sambil ditemani nyalaan lilin untuk salah seorang dari golongan mereka yg bertaraf pengembala .. akal dan ilmu tidak lagi menjadi taruhan .. mengapa tidak dirobohkan saja sel tahanan yg "memenjarakan" pengembalamu itu ? ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. pengembala inilah yg akan mencatatkan sejarah perjuangan demokrasi negara yg akan dibaca oleh anak cucu cicit kelak tapi mungkin bahan sejarah ini hanya boleh didapati di pusat sumber di luar negara saja kerana amat pahit untuk kerajaan bn menyatakan akan kebenaran pengembala2 baik yg terdahulu mahu pun yg sekarang.

      Delete
    2. pengembala tua kereput inilah juga yg kuat meliwat bontot menipu dan mengelentong, hnya org2 bodoh dan mudah diperbodohkan shja yg pecaya dngn anugerah tuhan palsu ini.

      Delete
  16. Tabah dan kuatkan semangat puteri reformasi. Kerajaan UMNO/BN mmg amat zalim. Selepas ini akan runtuh kerajaan celaka ni. REFORMASI

    ReplyDelete
    Replies
    1. reformasi konon...reformasi taik hanjing yg membawa kehancuran..

      Delete
    2. Kehancuran UMNO syaitan negara. Pelingkup bangsa. Hapuskan UMNO/BN

      Delete
    3. sebelum aku hapuskan UMNO aku nak hapuskan dulu PKR dan daPIGS. Parti2 bangsat di malaysia ni.

      Delete
    4. Aku pun sama 18:16....pkr ngan dapigs hancus dulu ..baru bleh hapuskan umno ....lpas ni adik dia plak jadi calon permatang pauh ....x caya .......tungguuuuuu....

      Delete
    5. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  17. "Ramai para pemimpin PKR dan PAS dilihat hadir untuk memberikan sokongan moral..." Pembetulan, Khalid Samad dan dr mohd Hatta ialah pemimpin pasMACAI tapi bertopengkan PAS. Harap Maklum

    ReplyDelete
  18. MAAF SAYA HANYA INGIN BERBAGI CERITA KEPADA ANDA YANG PENGGILAH TOGEL KALAU , AWALNYA ITU SAYA CUMA PENJUAL KERUPUK KELILIN YANG PENDAPATANNYA TIDAK SEBERAPA., SAYA PUNYA TIGA,ANAK DAN HUTAN KAMI PUN TAMBAH MENUMPUK, ANAK JUGA BUTUH BIAYA SEKOLAH,DAN AKHIRNYA SAYA DIPERTEMUKAN DENGAN NOMOR HP MBAH SURYO , DAN MENCERITAKAN SEMUANYA,AKHIRNYA SAYA DI KASIH ANGKA GHOIB 4D, ALHAMDULILLAH ITU PUN TEMBUS,DAN DENGAN ADANYA BANTUAN DARI MBAH SURYO , SEMUA HUTANG SAHUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARANG INI SAYA SUDAH BUKA USAHA SENDIRI!!! INI KISAH NYATA DARI SAYA DAN SILAHKAN ANDA BUKTIKAN. SENDIRI,BAGI YANG BERMINAT HUB MBAH SURYO DI NOMOR INI ; 082-342-997-888












    MAAF SAYA HANYA INGIN BERBAGI CERITA KEPADA ANDA YANG PENGGILAH TOGEL KALAU , AWALNYA ITU SAYA CUMA PENJUAL KERUPUK KELILIN YANG PENDAPATANNYA TIDAK SEBERAPA., SAYA PUNYA TIGA,ANAK DAN HUTAN KAMI PUN TAMBAH MENUMPUK, ANAK JUGA BUTUH BIAYA SEKOLAH,DAN AKHIRNYA SAYA DIPERTEMUKAN DENGAN NOMOR HP MBAH SURYO , DAN MENCERITAKAN SEMUANYA,AKHIRNYA SAYA DI KASIH ANGKA GHOIB 4D, ALHAMDULILLAH ITU PUN TEMBUS,DAN DENGAN ADANYA BANTUAN DARI MBAH SURYO , SEMUA HUTANG SAHUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARANG INI SAYA SUDAH BUKA USAHA SENDIRI!!! INI KISAH NYATA DARI SAYA DAN SILAHKAN ANDA BUKTIKAN. SENDIRI,BAGI YANG BERMINAT HUB MBAH SURYO DI NOMOR INI ; 082-342-997-888

    ReplyDelete