KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 23 March 2015

SILING LRT MASJID JAMEK RUNTUH




Pengguna LRT menjadi gempar apabila sebahagian siling bumbung stesen LRT Masjid Jamek dilaporkan runtuh, petang tadi.
 
Melalui beberapa foto yang diperolehi dapati kawasan berkenaan sudah ditutup dari kegunaan orang ramai.
 
Tiada kemalangan jiwa dilaporkan.
 

13 comments:

  1. Apasal buat vigil sampai rosakkan kemudahan awam. Tak da sivik ka

    ReplyDelete
  2. Malapetaka spr ini tentu TIDAK akan berlaku kalo TSKI terus jd MB Selangor! Bersatulah dgn Third Force pimpinan TSKI, Faekah dan Omak utk memimpin negara...idup TSKI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  3. Mlm ni psg lilin..

    ReplyDelete
  4. ngok ngek la....

    ReplyDelete
  5. Ini mesti kes badak terbang landing kat stesen lrt masjid jamek. Menyusahkan org ramai btol laa badak ni. Kalau nak cari kain utk buat baju pun pegi la kat London.

    ReplyDelete
  6. E kalau tak susah lah pegawai tu lepas ni kena kacau kiri kanan.

    Lepas itu mungkin ada bumbung runtuh, jalan berlubang, highway crack dan macam-macam lagi.

    Begitu juga jika tempat di ipt diberi kepada orang jenis E. Akibatnya akan nampak selepas dia masuk kerja, kalau jadi guru maka ppsmi tidak dapat dilaksanakan. Kalau jadi peg teknologi maklumat maka sistem lembab dan harapkan vendor develop dan datang servis dia lepak goyang telur. Kalau jadi pegawai tadbir kelulusan sesuatu permohonan memakan masa berbulan-bulan di mana syarikat swasta boleh laksanakan dalam masa 24 jam jika dihantar sebelum jam 12 tengah hari.

    Itulah akibatnya tidak berlaku adil tidak meletakkan sesuatu pada tempatnya. Yang menanggung ialah masyarakat.



    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A < degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh, amah dan pekerja am) biar bodo buat kerja bodo , pandai buat kerja pandai . Adil untuk semua heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini semua gara2 engineer ais Cream tahu duduk menbesarkan telur dari budak mckk .kau talefon hari dia hari ini tapi ,besok baru boleh buat kerja akan datang paling koman pun kau bicang harga dulu, mana ada hari kau talefon dalam 24 jam juga dia boleh siap kan itu bodoh namanya sama macam anwar 1saat boleh cari kapal terbang mh370 itu cara anwar berkerja menipu orang.
      Aku tak tahu apa ajaran budak mckk ini 24jam dia siap kan bunbung yg rosak dan cermin yg rosak itu dalam tempoh 24jam dan jika anwar jadi pm dia dalam masa 1saat dia boleh cari kapal terbang mh370 ,itu ajaran drgee mckk
      Aku tak tahu apa jadi budak pkr ini bodoh tak tahu berfikir apa dia cakap

      Delete
    2. Tatabahasa hancur
      ejaan hancur
      struktur ayat lintang pukang ,
      ko cikgu maktab ke bro
      Heee

      Delete
  7. Kenapa arini org bodo² je comen, lupalak org bodo comen benda bodo, org pandai comen benda pandai.he..he.. he..

    ReplyDelete
  8. Macam mana nak komen lagi. Otak depa ingat Anwar siang malam. Otak lembu.

    ReplyDelete
  9. This Is What You Really Want !!
    Something That Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete