KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 28 March 2015

KOLEKSI GAMBAR KEADAAN PARA PENGANJUR #KITA LAWAN YANG DITAHAN DALAM BALAI POLIS.


Jika di ikutkan pengamatan Omak Kau kira pihak polis memberikan layanan yang agak baik juga terhadap beberapa penganjur #Kita Lawan termasuk YB Rafizi Ramli dan Hishamuddin Rais.

Tangan bergari itu lumrah dan biasa ..

Paling utamanya diberikan ruang dan peluang untuk menikmati minuman dan makanan yang dibawa oleh pengunjung .. sesuatu yang jarang diberikan kepada mana-mana yang sedang ditahan oleh polis untuk siasatan.

Bukan nak mempertahankan pihak polis tetapi yang benar tetap benar .. dilihat YB Eli Wong hadir dengan membawa air mineral, 100 plus, roti, air teh dan ayam KFC sambil menikmatinya duduk dikerusi empuk lagi.

Jelas mereka yang ditahan mendapat layanan yang cukup baik dari pihak PDRM.

Amat mengharapkan pihak polis percepatkan siasatan dan kesemua mereka dilepaskan dalam kadar segera.

28 comments:

  1. Muka2 bacu belako. Tunjuk kahok je lbh...berani sangat lawan setaro tu...puiii,..ni nak kata muka pjuang..uwerkk nak mutah aku..muka supa taikk

    ReplyDelete
  2. Betul betul...... dok umah tengok komputer layan animae hentai lagi baik.....

    ReplyDelete
  3. Nak muntah tapi belum muntah lagi. Muntahlah sekarang....tak hairan pun.

    ReplyDelete
  4. Kalau setakat maki kot belakang.. jadi tentera siber tak dikenali.. Siapa pun boleh bercakap.. realitinya merekalah pejuang kebebasan rakyat miskin yg ditindas .. GST.. 0827 .. belum kena jentik telor dah ketaq kepala lutut

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasa nak penampau je ex army ni. Setakat masuk askar sbb lari dr keja kilang jgn byk ckp la.

      Delete
  5. Pejuang tengkorak engko. Seorang kata no to HUDUD seorang lagi kata HUDUD hukum tak masuk dek akal. Kalau ini pejuang idola engko silakanlah berguling2 sama dua ekor ni.

    ReplyDelete
  6. 0827...0840...dema nate bewak kobok ka .....duk gege d siber ja...nate berok...benti jadi manusio la we...

    ReplyDelete
  7. Kfc lg? Manja2...pejuang mkn kfc

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pejuang mckk gemok2 belako...

      Delete
    2. Gemok memang gemok, esok si janda manis tu bawa piza pula

      Delete
  8. Itulah kebodohan para pejuang rakyat kononya ...hehe...pejuang perut adalah! Beruntung kalo TSKI , Faekah dan Omak jadi pemimpin negara nnt. Semua akan selamat...idup TSKI !!!

    ReplyDelete
  9. OM dulu lain sekarang lain nampak elok buang aje LOGO PKR 2 lebeh afdal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dia tak mau buang .ko tolong pi buang sat. aku nak tengok

      Delete
  10. Mereka di tahan kerana nak di sekat demonstrasi yang akan menjejaskan majlis resepsi anak Najib. Ada faham tak.

    ReplyDelete
  11. Tengok muka peliwat tuya x muntah pulak..heee

    ReplyDelete
  12. Anon 9:52...sia2 jer Kau jd manusia,tp otak babi...keh..keh..mnkin masa bapak kau toron mak kau dulu de babi melintas..mklum la buat project dlm semak..hu..hu

    ReplyDelete
  13. Betul ler Omakkau....sok2 Kau kena tahan, cilap2 apam kau diaorg gosok2...layanan baik..ha..ha

    ReplyDelete
    Replies
    1. apam busuk....cisss

      Delete
  14. Macai macai yang tulis ayat macam setan ni macai UMNO ker?

    ReplyDelete
  15. PgayR....uwekkkk...full og gayous and geli2 geng...adik jiji korg punya leader lepas nuar...ayoooo plss la cari yg jantan dan org dewasa weiiiii

    ReplyDelete
  16. mende la komen omk ni....polis tu rasa bersalah sbb bos dh kne cucuk idung...tu sbb dia layan baik2 org yg xbersalah (yg xsokong gst)...polis pun kne gak gst...bkn ambik barang free

    ReplyDelete
  17. This Is What You Really Want !!
    WOW !!! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete
  18. happy jee muka mereka semua....memang motif mereka..polis akan tangkap mereka supaya mereka boleh minta simpati..dan rakyat akan kata polis JAHAT..psywar...

    ReplyDelete
  19. Meluat betul aku tgk hishamudin rais

    ReplyDelete
  20. hisamudin taik hanjing

    ReplyDelete
  21. PATUTNYA LAMA DAH PETUALANG PAKATAN PEMBANGKANG NI DISUMBAT DALAM LOKAP.
    TAHNIAH POLIS.

    ReplyDelete