KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 24 March 2015

MANGSA CABUL SEORANG PEGUAM MUDA CEKUP SENDIRI PELAKUNYA.


Tindakan seorang pengawal keselamatan mencabul seorang peguam di sebuah hospital mengundang padah apabila dia dicekup sendiri mangsa yang bertindak mengheretnya ke pondok polis berhampiran hospital, Jumaat lalu.

Mangsa yang dikenali sebagai Hasnah, 28, berkata, dalam kejadian kira-kira 5.35 pagi itu, dia duduk di kerusi di hadapan unit rawatan kritikal (CCU) sambil menemani adik sepupunya yang berusia 16 tahun yang tidur di lantai koridor terbabit.

Menurutnya, ketika kejadian, dia dalam keadaan lengkap bertelekung sementara tunggu subuh sedang berehat di kerusi yang disediakan di koridor hadapan wad terbabit.

“Ia merupakan malam kedua saya dan adik sepupu menunggu nenek yang masih mendapatkan rawatan akibat sakit jantung yang dialaminya. Saya juga mengecam pengawal keselamatan yang sering melakukan rondaan setiap dua jam.

“Pada waktu kejadian, saya melihat seorang pengawal keselamatan yang berbeza dari sebelum ini berjalan dari hujung koridor dan saya tidak mengesyaki apa-apa duduk secara santai dan memejam mata,” katanya semalam.

Hasnah berkata, lelaki berusia 40-an itu yang menyangka dia tidur bertindak memegang kemaluannya sebelum panik melarikan diri menerusi tangga kecemasan selepas dia menjerit sekuat hati.

“Saya kemudian turun menuju ke pondok polis untuk membuat laporan telah terserempak suspek yang memegang topi keledar. Lelaki terbabit cuba melarikan diri namun, saya sempat tarik tanda nama yang dipakainya dan memegang kolar baju.

“Dalam hati, saya mahu membelasahnya tetapi saya fikir waras dan mengheretnya ke pondok polis dan pihak berkuasa menangkapnya semula sebelum siasatan lanjut dijalankan,” katanya.

Menurutnya, suspek yang telah berkahwin dan mempunyai dua anak itu akhirnya direman untuk siasatan lanjut dan dia berasa lega apabila dalang kes cabul di hospital terbabit dapat ditangkap.

“Sebelum ini ada pelawat yang menceritakan ada kes cabul terutama di tandas wad tetapi tidak dapat ditangkap dalangnya,” katanya.

Beliau turut menyarankan kamera litar tertutup (CCTV) dipasang di koridor wad yang terasing serta koridor yang sunyi demi keselamatan pelawat di hospital terbabit.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Ipoh, Asisten Komisioner Sum Chang Keong ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan kes berkenaan
.

16 comments:

  1. Kalau pr itu tak sah sebab itu cctv peti sebuah peti tak boleh bercakap, jadi peguam itu mangsa kana cabul buat laporan polis pun tak boleh di siasat, serupa macam kes anwar main dengan china doll itu . Nanti polis bagi Jawapan mereka peti tak boleh bercakap, muka mirip walau pakar cctv itu muka orang cabul bersalah pr tetap akan lepas kan orang alasan peti tak boleh bercakap jika pr berkuasa nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ni ckp bahasa apa? Ini merapu ke meraban? Lintang pukang tak tentu arah, konon ada hati nak komen. Pegi masuk tadika balik belaja dgn kanak2 prasekolah sbab sekolah dewasa dah tak ujud lagi zaman skrg.

      Delete
    2. Walaupun hanya wanita dia mampu melawan seorang lelaki tetapi lelaki muda tak mampu melawan lelaki yang lebih tua ketika dikatakan hendak meliwatnya...hahaha

      Delete
    3. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Bila kepala (ketua/pemimpin) telah rosak , maka sampai ke ekor (rakyat) turut rosak....

    ReplyDelete
  3. Darah biru. .......

    ReplyDelete
  4. Mesti yg jahat tu penyokong pkr

    ReplyDelete
  5. Walau ada cctv pun ....polis kena chech pada perut pencabul....mana tau plak pencabul tu pernah menutuh chainadoll

    ReplyDelete
    Replies
    1. "China Doll" bukan "chainadoll" (chain a doll)...nampak sangat SPM kantoi...

      Delete
  6. Macam ini patut jadi contoh wanita2 Melayu lain. Guna akal dan keberanian untuk bertindak. Ini buka padal dia peguam. Hakikat nya di didik baik jaga maruah dan penampilan. Berbeza yang suka jadi "alat" persendakan Allah dan syariat Islam. Lain nya konon jadi idola politik, hakikat nya pelacur kelas atasan (maaf kasar sikit) dan melawan fitrah sebagai Melayu.

    Teringat cerita korea karakter Jangum... Omakkau berhemah lah...

    ReplyDelete
  7. sudahlah cctv itu besi malahan cctv hanya mengayakan kroni.

    ReplyDelete
  8. Mesti yg buat tuh Mat Melayu.
    Melayu...Melayu...kuat sangat tengok 'Porno'........

    Jeff Asam Pedas
    (Penjilat Asam Pedas Original Berasid)

    ReplyDelete
  9. apasal you marah ditulis mcm tu dia bagi statement perihal pelaku yg meliwat marahlah pd org yg meliwat tu dan org yg dlm vedio china doll- org yg sama mr bengkok
    relex beb 5 tahun tak lama keluar liwati lagi.......hehehhhhhhhhhhh nak jadi pm kunun aku baling dgn tahiek lembu

    ReplyDelete
  10. rocky the great brown unused dick: hoi hoi hoi jangan la kuto menguto... marilah kita bersatu tubuh dengan penuh asyik dan ghairah demi menimbulkan kelazatan yang tidak terhingga yang boleh membuat mata jadi berat nafas tersekat2 dan lemah segala sendir...

    ReplyDelete
  11. This Is What You Really Want !!
    Something That Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete