KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 18 March 2015

EDISI PEMBANGUNAN BERKUALITI RAKYAT DIPEDULI SEKADAR ILUSI .... KUALITI JALAN RAYA DI SELANGOR PALING TERUK.




Kualiti jalan raya di Selangor dilihat agak terkebelakang berbanding negeri lain walaupun Selangor merupakan negeri paling maju di Malaysia, akui Dr Idris Ahmad.

Pengerusi jawatankuasa pilihan mengenai pihak berkuasa tempatan (PBT) Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor itu berkata, masalah penyelenggaraan jalan raya antara isu yang menjadi perhatian jawatankuasa terbabit selain isu sampah.

"Aduan berkenaan keadaan jalan yang berlubang dan tidak rata serta kualiti penurapan semula jalan utama sering menghiasi dada akhbar tempatan," katanya pada sidang media di Dewan Annexe, Bangunan Dewan Negeri Selangor di Shah Alam, hari ini.

Dr Idris berkata, walaupun pelbagai inisiatif dilakukan kerajaan negeri untuk menangani masalah itu, aduan demi aduan masih diterima.

Disebabkan itu, Dr Idris berkata pihaknya memutuskan untuk menyiasat dengan lebih terperinci isu terbabit dan akan membuat saranan yang sewajarnya selepas mengambil kira aduan, pandangan serta cadangan daripada pihak yang berkaitan dalam satu penyata jawatankuasa yang akan dibentangkan pada sidang kedua DUN pada Julai nanti.

66 comments:

  1. Artikel Terlatest Dari Tulang Badak

    Anuar Beraheem, De Facto yang Syubhah
    Sungguh misteri status posisi Anuar beraheem.

    Misteri2 tersebut adalah:

    1) Perlantikan beliau sebagai De Facto masih sah walaupun tidak diketahui oleh ramai orang. Pengumuman dibuat oleh media2 Blogger Pro PASMA-CHA yang Anuar masih De Facto PKR.

    2) Pengumuman hanya di buat oleh Penolong Admin Blog Hampas Kunyit. Apakah SU PKR Pusat tidak mampu membuat pengisytiharan? Apakah Ketua2 PKR sendiri tidak mampu membuat pengumuman sedangkan dlm isu MB Selangor begitu galak mahu memecat TSKI

    3) Mengapakah berkata jawatan De Facto masih sah sedangkan tuan punya body dlm penjara, walaupun memang betul Anuar Beraheem difitnah

    4) Melantik De Facto baru adalah cadangan yang amat popular di kalangan ahli2 dan akar umbi

    5) Anuar Beraheem tidak layak menjadi De Facto kerana beliaulah yang membawa najis Nepotism ke dalam PKR. Beliaulah punca utama perpecahan dalam PKR sekarang ini

    Tulang Badak@ Murtabak Waves
    Kasi Forward Sama MalaysiaWaves Okey

    TULANG BADAK @ MURTABAKWAVES YANG DIILHAMKAN OLEH PASMA-CHA KEPADA SAYA DEMI MEMPERJUANGKAN PEMBODEKAN, KETAHYULAN DAN KESAKSAMAAN, SELARAS DENGAN BIHUN SOP PASMA-CHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa mak ko kandungkan ko, dia makan sup babi ker? Patut perangai ko cam babi

      Delete
    2. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
    3. Sory mbah kami tak minat judi.. Esok2 dah ada hudud.. Kalo nak iklan pergi la ke greenboc ke parpukari ke.. Dorg sanagt berminat berjudi.. Silap2 ramai jd murid mbah kaboreng tu

      Delete
    4. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Sia2 Berjuang Bila Ketua Umum Sendiri Pertahan Nepotisme dan Kezaliman Dari Mati

    Tulang Badak (TB) rasa sia2 perjuangan Tulang Badak dalam PKR sejak umur 18 tahun apabila Ketua Umum sendiri berjuang untuk daulah keluarga Rasa mcm segala pengorbanan Tulang Badak selama ni mcm tiada makna dan tiada nilai.

    Rasa sia2 segala pengorbanan yang telah dilakukan oleh arwah bapa Tulang Badak yang bertungkus lumus membantu membina Keadilan Negeri Sembilan setelah Anwar ditendang dari UMNO dulu.. Kami berhimpun dan berkempen sampai2 kadang2 kami terlanjur sampai ke Padang Besar, Perlis. Sekali tu punya semangat kami berkonvoi dari Sermban ke Rembau, terbabas sampai ke Pasir Mas Kelantan. Punya Komited tak tau dah nak sampai sempadan Siam.

    Penat jerih nak bunuh Kronsima, Nepotisme dan Korupsi tiba2 Ketua Umum sendiri pegi buat kerja tolong benda keji. Ketua Umum PKR sendiri bertungkus lumus memastikan kelangsungan dan jangkahayat Nepotism lebih panjang.

    TULANG BADAK (TB)
    MURTABAK WAVES
    SEKRETARIAT PASNE (PENYOKONG PKR ANTI SEMANGAT NEPOTISM)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa kandungkan ko, mak ko banyak makan sup babi kot. Tu pasal perangai ko cam babi

      Delete
  3. Hari ni turap esok rosak. Turap nipis tgh mlm...macha yg kaya raya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wuntong la lu macha... Lu bikin kerja malam mana org mb azmin ada turun check. Kasi cilok lebeh sikit macha.... Diaorang tarakkk tau punyaa

      Delete
  4. Padan muka kau greenboc, blog kau jatuh ke no 1388 dalam malaysia. Tu la jadi lagi barua pasMACAI dan daPIGS. Dah le aku nak komen kau tak bagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cilaka mak ko lahirkan ko

      Delete
  5. Hek eleh.....Belum lagi tengok jalan raya Sarawak yang terkaya dengan hasil buminya. Pengeluar petroleum terbanyak di Malaysia. Minyak mentah dengan sisa sisa pun di kebas UMPORNNO.... . Mantan Presiden MIC, Samy Vellu dah naik dia kata macam naik kuda.... Menteri lain haram jadah pandai naik heli je nengok menjengok dari awan je. Kata masih hijau hutan dara.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu sarawak di perintah oleh pr barulah nampak jalan tu tak elok.

      Delete
    2. kalo di negeri bn tu ...jalan yg mengalahkan rel keretapi pun canteeek siollll...
      macai macai....

      Delete
  6. itu kan legasi pujaan kamu, si kahldi yg dpt langsai hutang rm70 juta dgn sekelip mata? khladi ada 2 penggal nak settlekan tapi tak buat apa. kalau menyampah kat azmin pun berpada2lah. dia tu lantikan sultan dan hadi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamu ni baru dengar rakaman ketum Kerr. Laloq semacam

      Delete
    2. Memang tidak dpt disanggah bahawa TSKI lebih berkelayakan mentadbir negeri berbanding azmin. Mulut boleh menafikan tetapi hati tidak boleh menipu...heee

      Delete
  7. Hudud di klantan di lulus....lulus setelah kapal sink ckp over my dead body dah makbul......welcome unity govermant....no mca...no mic...no pasma.no pkr...fuck off them all.....welcome home unity govermant...

    ReplyDelete
    Replies
    1. APA cskap merapu ni. Nak cerita bends tak wujud sila layan Malaysia waves. Admin nama TB selalu cerita paranormal. UG tak wujud sepertinya tak wujudnya bigfoot atau sasquatch

      Okey bye. Orang Nepal jgn dilayan

      Delete
    2. Hudud tu wajib. Menerangkan kepada rakyat tentang hudud juga wajib. Klu rakyat x tau, menjadi kewajipan kepada ulamak2 utk mendidik rakyat. Menjlnkan hukuman tanpa mendidik rakyat mengenai hukum itu merupakan kezaliman. Tuntasnya kita mahu pendidikan kpd umum dibuat dan pd masa yg sama hudud dilaksanakan spt yg dituntut dalam Islam.

      Delete
    3. Org yg menentang hudud yg ada dlm Al-Quran ialah org yg tidak beriman.

      Delete
    4. Hudud berat sebelah. Pencuri islm shj yg akan cacat. Disebat dipenjara didenda hanya kerana dia islam. Hukum tuhan jenis apa ni.

      Delete
    5. Hudud bukan la hukuman menghukum tapi hukuman pencegahan.. Hanya perasuah pencuri,pembunuh, peminum arak dah penzina je takut dgn hudud.. Dah sah ko ni salah satu drpd di atas.. Ni hukuman syariah dari langit pn nak lawan.. Hehe ape kate puak2 pasma-pkr-dap buat demo atas gunung everest membantah kepada Allah swt.. Pastu bekerjasama dengan syaitan iblis dgn jin utk lawan tetap lawan Allah??? Silakan xsabar aku nak tgk

      Delete
    6. Org kafir, org tidak beriman sahaja akan menentang hudud yg jelas dinyatakan dalam Al-Quran. Org kafir dan orang tidak beriman akan berasa marah dan kecewa walaupun mereka tahu hudud utk org Islam saja sbb org kafir tak suka jika org Islam berpegang pada suruhan Allah

      Delete
  8. Di S'gor atau kebanyakan negeri Mesia jalan ada yang di miliki negeri atau persekutuan. Jalan mana yang di maksudkan, Dan kalau orang ramai turap sendiri, Jabatan Kerja Raya larang pula cam kat Taman Wangsa Maju, KL dan Johor Baru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju, check la dulu, JALAN PERSEKUTUAN KE JALAN NEGERI, jalan persekutuan xde HURUF B didepan no jalan.

      Delete
    2. Ambik contoh kat Bangi. Jln persekutuan ker, jln negeri ker suma sama. Taraf macam jln kat zimbabwe

      Delete
  9. "Kasih sayang sebagai seorang ayah mampu menahan beban hidup untuk kebahagiaan anaknya." Sekalian Blogwalking ya, gan? semoga hari ini penuh berkah.. Amiinn

    ReplyDelete
  10. Murshidul pas keluar fatwa wajib jihad ekonomi islam ......buy last chinese...jihad islam sudah keluar tahniah murshidur am.pas....masa jihad ekonomi islam dan.melayu ....produk orang islam didahulukan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku kalu repair BMW aku, aku tak hingin pergi bengkel melayu. Takut nak tukar minyak hitam jadi kena tukar gear box pulak...

      Delete
    2. Anon 20.54
      Kah kah ko ni mrnyamar ada BMW...dah la bodoh bangang bertingkek tingkek....nk servis BMW pergii pusat servis BMW yg bertauliah bukan pergii bengkel .....kah kah servis BMW kat bengkel..kah kah..nnpk ssgt ko nih miskin bodo plak tu...kah..kah..biar pape asal bergaye..kah kah...bodo...bodo....

      Delete
    3. 2110....itu pasal aku tak pegi bengkel melayu. Beskal opah aku pancit pun aku tak hantar bengkel melayu. Aku geli la. Dah la bukak bengkel bawah pokok, pengotor plak tu. Hisss fobia aku

      Delete
    4. Aku kalu naik myvy ker alza ker, badan aku jadi gatal2. Aku alergik la keta2 low kelas....

      Delete
    5. Aku repair kedai melayu apa ingat teruk sangat ke bangkel melayu, kawan 20:54 ingat bengkel melayu bawah pokok ke ,otak kau kunun , bengkel dah ada melayu bengkal dah moden dah , elok kau pergi bengkal apek itu makan babi dan selalu tak mandi itu perangai apek pergi kerja ini aku tengok pada apek ini, dah mahal jika plak pun sampai harga tak menasabah dek akal ia nampak lama sikit buat kerja cas mahal pada hal apa dia cuma plak tak mennesabah dekal ia

      Delete
    6. Dah kamtoi malu servis bmw kat bengkel mula nk u turn padal basikal ...my v....alza la plak kah kah bodo bodo servis bmw gi bengkel ksh kah. .....bodo. ..bodo...

      Delete
  11. Kemajuan dalam pendidikan pun tidak dapat di jalankan seperti PPPSMI dan sekolah aliran engliah kerana gurugurunya tidak cukup pandai untuk menjalankannya. Akibatnya terpaksandihentikan dan sistem pendidikan kita kembali kepada yang mundur yangbhanya mengahsilkan pekerja gomen.tidam mampu buka syarikat besar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan pasal cikgu tak cukup pandai cakap inggeris tapi pasal campur tangan org melayu yg rasa tak boleh hidup kalu x cakap melayu khususnya gang PR. Bila politik masuk campur, pendidikan jadi lintang pukang. Aku sokong ppsmi tapi org politik memang SIAL...

      Delete
  12. Lin goh tong tu lansung x sekolah mmpu plak buka syarikat besar......apaa citeeerr lu niiih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn compare sekolah cina yang menghasilkan usahawan kerana tenaga pengajar yang pandai , mereka tidak dapat masuk u kerana kuota jadi masuk maktab dan hasilnya sekolah cina jauh meninggalkan sekolah kebangsaan . Berbeza dengan sekolah kebangsaan tenaga pengajar nya adalah orang yang tidak layak ke u, last choice masuk maktab . Tak percaya ? Minta tengok result upsr dan spm dorg.

      Delete
    2. Kalu x ada cikgu, kalu harap kat mak Bapak ko aje, aku rasa ko sekarang dah jadi mat dadah. Tak pun ko dah jadi peniaga babi kot.... Nasib baik ada cikgu....heee

      Delete
    3. Cikgu yang mengajar dulu lulus sekolah rendah aje...tapi anak muridnya lulus hingga jadi prof...ada juga ayah yang pegang gelaran ijazah dr tapi anak pula jadi dr klinik dalam semak....faktor kecerdikan atau IQ murid bukan faktor tunggal guru atau semata mata kerana guru punya ijazah berjela jela...banyak lagi faktor faktor lain yang berkait rapat seperti genetik,permakanan,persekitaran,sosial dan ekonomi keluarga....jadi janganlah hina peranan atau salahkan kelulusan para guru yang menjadi pengasas kepada lahirnya ribuan graduan pelbagai peringkat di msia...dan bukan semua orang cina di msia cerdik dalam pendidikan dan kayaraya keh keh keh

      Delete
  13. Sbb bekas mentri pelajaran mesia dulo anwar ibrahim klas 3 general degree lulusan sejarah tulin pasal tu kena tulah dia.....bila ekonomi jatuh rujuk imf....bodo anwar nihhh...kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mak ngan bapak ko lagi bodoo. Tau buat anakkk aje...heee

      Delete
    2. Aku rasa anon 20:11 ckp betul ape, kau anon 20:42 yg piang sebab bapak hang main punkok org lain x cuci blk umah celup puki Mak hang ayak campur dgn taik pasal tu dpt anak mc hang.

      Delete
    3. aku sokong kau sebab bodoh nya anwar itu berjankit pada nurul izzah elok2 belajar engrineering kepetusan cukup2 makan2, nurul izzah sambung master pun sains politik asian tengara bikin malu je. Ia ini menunjuk bertapa badigol anwar itu ajar nurul izzah

      Delete
    4. Bodo mak bapak hang dah berjangkit kat hang

      Delete
    5. 23:02..mak saudara tak ajar ugama ker? Kesian emak sedara sbb tak mampu mendapat zuriat yg soleh yg dpt membantu dia di dlm kubor

      Delete
    6. Oiii 2302.
      Bapak aku henjut pantat mak ko

      Delete
    7. Jadi korang adik beradik ?

      Delete
  14. Undi rakyat untuk PR di Selangor sudah menampakkan kebodohan dan otak lembab pemimpin PR dalam menguruskan ekonomi dan kebajikan rakyat. Harap rakyat Selangor ambil iktibar dengan perkara ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul itu bro
      Elok2 selangor ekonomi no 1 di malaysia bila pkr mentakbir selangor jatuh pada no 3 ini badigol nya anwar itu setelah menjadi penasihat selangor itu
      .malah serawak mengatasi selangor itu,
      Elok selangor dulu kaya dengan air apabila pkr mentakbir bala menipa selangor sehinggakan tak ada air
      Elok pasukan bola selangor digeruni oleh negara bila pkr mentakbir bola selangor jatuh pada tercurut sekali apabila anwar pegang pakai baju bola selangor itu malang betul pasukan selangor itu.
      Elok2 jalan raya dulu elok bila pkr mentakbir jalan jadi rosak.
      Elok2 sampah di selangor dulu selalu di kutip bila pkr mentabir selalu malas kutip sampah.
      Elok2 kes denggi kurung di salangor kes tertinggi di malaysia.
      Elok2 sebab selalu sampah, rumput dan longkang selalu bersihkan apabila pkr mentakbir tak pun kerja longkang dan sampah, rumput tak pun di bersihkan bikin malu sebab banyak penyakit selangor ini.

      Ini lah rakyat selangor dapat apabila mb dan penasihan kowangan yg bodoh macam anwar itu mentakbir selangor

      Delete
    2. Kalu bapakk ko tadbir lagi porak peranda. Nak tadbir ko sorang pun tak boleh nak jadi orang inikan nak tadbir negeri. Mungkin sbb masa hamil ko mak ko byk makan sup babi kot

      Delete
  15. Betul tu Anuar tu gegar he lebih. Isi yilek. PASMACHA lagi bahlol. Aku hantar Jeff Ulu Yam saja pi debate. Terkencing dlm spender laaa habaq hang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hantar Jeff sama aje macam hang hantar babi

      Delete
  16. ...gerenti salah umnu niih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maae...ekau dapek ko skrol jomputan kojo kawin anak rosmah? Ekau kan org ponting hamnoh kek kajang

      Delete
  17. Kalau perangai suka tenggok duit banyak tapi kedekut nak belanja gitu ler kesudahan...perkara ni rakyat dah sok sek sok sek sejak TSKI lagi..sepatutnya gunalah hasil negeri untuk kepentingan rakyat,parti dan kerajaan PR..bila belanja duit pusing pusing maka rakyat dan kerajaan dapat menjana ekonomi.ni asyik isim meroyan dok layan kes DSAI anak beranak...bila pr dah kena kapan dek rakyat maka UBN juga yang beraya sakan dengan duit maka muncul la pelbagai tema ini satu projek barisan nasional...moral cerita ialah belanja hasil untuk rakyat kerana rakyat bukan nak tenggok kerajaan simpan duit sama dengan kes orang yang kedekut nak makan makanan berkhasiat,kedekut nak beli ubat atau belanja pergi klinik...bila dah nazak atau kojol orang lain dapat habuan keh keh keh

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesimpulan cerita....
      maka kerajaan kena berbelanja....
      macam kerajaan 1malay pimpinan najib tu.....belanja pusing2 keliling2 aja dah berapa tau.... tu tak termasuk shopping....tak termasuk salon rambut lagi....bijak2 ....
      kalau takde duit .... hutang.... kalau taklih bayar hutang .... suruh rakyat yg bayar.... kita bikin gst...... cukai tu dan cukai ni.... habis cerita .....
      senang gitu.....

      Delete
    2. dan kalo rakyat bising.....berdemo.....kita tangkap..... kita bilang aja yg depa ni jadi alat pembangkang..... bilang jugak yg depa tak tau bersyukurrrr....dan kufurrr nikmat....bukankah ramai bala tentera upahan kita yg setia berkhidmat dan boleh jalankan tugas tersebut....terutamanya dialam maya dlm blog2 tu....

      alahai 1malaysia ku....

      Delete
    3. Kang kito bayor gst derang siokk naik jet tinggi pegi beli honey moon kat Mongolia. Apa la ko ni harun....

      Delete
    4. Rakyat marah kerajaan 1msia sebab boros belanja duit rakyat hanya untuk puaskan hati bini dan diri sendiri..rakyat pula marah PR kerana kedekut belanja duit rakyat untuk kepentingan rakyat,parti dan kerajaan PR sendiri kihkihkih

      Delete
  18. Mmg betul pun jln kat Selangor xpeclly shah alam jln macam h***m jahanam BMW X6 aku lubang sana sini .... MB x tau buat keje ke .... Asik nak politik 24/7 je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Basikal BMW yg bapak ko beli tu ker?

      Delete
  19. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI


    ReplyDelete
  20. MAAF SAYA HANYA INGIN BERBAGI CERITA KEPADA ANDA YANG PENGGILAH TOGEL KALAU , AWALNYA ITU SAYA CUMA PENJUAL KERUPUK KELILIN YANG PENDAPATANNYA TIDAK SEBERAPA., SAYA PUNYA TIGA,ANAK DAN HUTAN KAMI PUN TAMBAH MENUMPUK, ANAK JUGA BUTUH BIAYA SEKOLAH,DAN AKHIRNYA SAYA DIPERTEMUKAN DENGAN NOMOR HP MBAH SURYO , DAN MENCERITAKAN SEMUANYA,AKHIRNYA SAYA DI KASIH ANGKA GHOIB 4D, ALHAMDULILLAH ITU PUN TEMBUS,DAN DENGAN ADANYA BANTUAN DARI MBAH SURYO , SEMUA HUTANG SAHUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARANG INI SAYA SUDAH BUKA USAHA SENDIRI!!! INI KISAH NYATA DARI SAYA DAN SILAHKAN ANDA BUKTIKAN. SENDIRI,BAGI YANG BERMINAT HUB MBAH SURYO DI NOMOR INI ; 082-342-997-888












    MAAF SAYA HANYA INGIN BERBAGI CERITA KEPADA ANDA YANG PENGGILAH TOGEL KALAU , AWALNYA ITU SAYA CUMA PENJUAL KERUPUK KELILIN YANG PENDAPATANNYA TIDAK SEBERAPA., SAYA PUNYA TIGA,ANAK DAN HUTAN KAMI PUN TAMBAH MENUMPUK, ANAK JUGA BUTUH BIAYA SEKOLAH,DAN AKHIRNYA SAYA DIPERTEMUKAN DENGAN NOMOR HP MBAH SURYO , DAN MENCERITAKAN SEMUANYA,AKHIRNYA SAYA DI KASIH ANGKA GHOIB 4D, ALHAMDULILLAH ITU PUN TEMBUS,DAN DENGAN ADANYA BANTUAN DARI MBAH SURYO , SEMUA HUTANG SAHUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARANG INI SAYA SUDAH BUKA USAHA SENDIRI!!! INI KISAH NYATA DARI SAYA DAN SILAHKAN ANDA BUKTIKAN. SENDIRI,BAGI YANG BERMINAT HUB MBAH SURYO DI NOMOR INI ; 082-342-997-888

    ReplyDelete