Thursday 26 March 2015

APAKAH AZMIN ALI BAKAL BERKATA TIDAK KENAL SIAPA ADUN PKR PENANTI YB NORLELA ARIFFIN SEBAB SOKONG HUDUD DAN TGHA????????




"We are all Ustaz Hadi"

"Utk rakan2 yg complain kpd bos2 suruh saya delete post ni. Ini jawapan saya :

saya rasa ustaz hadi submit bil hudud ni as fardu kifayah for us muslims and we should at least bagi a word of support.


as a keadilan wakil rakyat, I stick to my idealism dan prinsip to support the "underdog", yg kena bully, yg di aniaya dan someone yg perjuangkan idealismanya"

Inilah dinamakan pemimpin yang memiliki kepimpinan jitu dan dikagumi .. berani, berprinsip dan tegas .. tahu bila dan ketika serta waktu mempertahankan rakan yang kena aniaya dan dibuli .. sedar tanggung jawab sebagai seorang pemimpin berdarah dan berjiwa Islam walaupun menjadi anggota parti yang tidak menjadikan Islam sebagai perlembagaan.

Hormat habis pemimpin macam ini ... memiliki ciri-ciri untuk diangkat sebagai Ketua Wanita Pusat KeADILan menggantikan Zuraida Kamaruddin, yang sudah terbukti dilihat sebagai pemimpin yang amat lemah, lesu tidak bermaya serta tidak memiliki tulang belakang yang kukuh untuk memperjuangkan nasib wanita dan isu-isu Islam.

YB Norlela Ariffin berani ambil risiko demi Islam dan kebenaran.

KALAU TAKUT DENGAN RISIKO JANGAN BERBICARA MENGENAI PERJUANGAN.

16 comments:

  1. dalam Pkr ahli2 semua ada bekas ahli umno yg kecil hati tak dapat pegang kuasa dan mengamal rasuhan, semua ahli pkr asal nya dari bekas dap dan pas yg tak dapat pegang kuasa di dalam parti kasihan lihat pkr ini hanya parti macam je Kedua parti pas dan dap ada proksi dia orang dalam pkr ini, pkr langsung tak boleh berdiri sendiri.
    Ini aku lihat semasa pkr berkemping ,di kawasan melayu pas rajin berkempin dari pkr hanya duduk merperhatikan pas buat kerja ahli pkr hanya duduk pejabat berkimpin je, dikawasan melayu, kawasan cina pkr ini pkr hanya duduk di pejabat je yg rajin berkimpim apek2 dap ini. Ini sikap ahli pkr sebenar hanya mengharapkan anwar Dan keluarga nepotisma turun berkimpin je. Kasih aku lihat pkr ini terpaksa tunduk pada proksi dap ini lebih untuk sokong cina kerana wang dan anwar cuba menbeli sokong pas dengan mengunakan wang mereka sehingga peminpim pas buta mata sebab wang dari anwar dan dap ini . Bagi aku pas kena berhati2 sikip anwar dan dap ini gemar gunakan wang untuk kuasa mereka ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baru ko tau orang PKR ini suka berkimpin di merata-rata dan berkimpun dan berkimpan dan berkimbus berkimpim berkemban secara membabi buta? Zuraida kamarudin adalah ketua segala kimpin, kimpun dan kempan yg baru...selayaknya..kahkahkah...fuck PKR!

      Delete
  2. Sapa suruh ko sokong gst....padan muka ko

    ReplyDelete
  3. Azmin akan kata yb norlela tidal menghormati parti ...walau pun diri sendiri masa nk jd mb jg membelakangkan parti...ikut pintu belakang....tk boleh pakai simunafik sorang ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azmon akan kata sat lagi saya talipon DSAI. Tapi tak Tao apasal dia tak angkat I Phone dia

      Delete
  4. pr dh retak tunggu belah taniah umno bjaya kuburkan pr utamanya PAS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hapeee kao cakap ni. Kao pun Dah mwreng macam tulang besi. Harap badan Besar otak Besar kismis. Padan bahlol

      Delete
    2. Norlela Ariffin, tabek spring utk YB.

      Delete
  5. I salute you NORLELA ARIFFIN. Full support untuk ganti zuraida kamaruddin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zuraida kamarudin ketua kimpin kimpun kimpan flip flap yg baru.....yeay!

      Delete
  6. Replies
    1. Noob is our savior!! Kudos! You are absolutely right! Masalahnye taik politik ni mana pernah sedar diri noob..tu je masalahnye...hadoi..

      Delete
  7. Kami dari akar umbi parti tk sabar nk humban Azmin kedalam longkang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami dari Gabungan Persatuan Pengundi-Pengundi Semalaysia yang tak pernah daftar ROS would say: Go to Hell semua yg terlibat......sekian terima kasih.

      Delete
  8. Mana2 ahli PKR yang menyampah pada daPIGS dan sekutunya please stand up and make yourself counted.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...