KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 24 March 2015

KOLEKSI GAMBAR ANWAR IBRAHIM DI MAHKAMAH RAYUAN SYARIAH, KOMPLEKS MAHKAMAH SYARIAH WPKL PAGI INI TANPA KELIBAT AZMIN ALI..




Dato' Seri Anwar Ibrahim, Ketua Umum KeADILan merangkap Ketua Pembangkang Parlimen Malaysia kelihatan hadir di  Mahkamah Rayuan Syariah, Kuala Lumpur pagi ini 24hb Mac 2015  berkenaan kes membatalkan kelayakan Peguam Syarie Zainul Rijal yang mewakili Dato' Seri Jamil Khir Baharom dalam kes qazaf terhadap Saiful Bukhari.

Dari beberapa rakaman gambar yang dikirimkan kepada Omak Kau walaupun beberapa pemimpin PKR/PAS/DAP hadir memebrikan sokongan moral, namun amat jelas sekali kelibat dan bayang Dato' Menteri Besar Selangor YAB Tuan Hj Mohamed Azmin bin Hj Ali serta Setiausaha Politiknya YB Shuhami Shafiei tidak kelihatan langsung.

Dari sumber memberitahu Omak Kau memang kedua pemimpin hebat lagi ulung ini memang tidak nampak kelibatnya.

Tidak tahulah jika mereka datang lewat .. maklum sahajalah mungkin terlalu sibuk buat terjahan turun padang sehingga menghadirkan diri tanda memberikan sokongan moral kepada DSAI yang kini sedang merengkuk dalam penjara selama 5 tahun dipandang enteng dan ringan serta bukannya keutamaan.
Berfikiran postif yang nyata betapa DSAI .... 1) Tidak digari seperti penjenayah yang yang kena hukum lazim dipelakukan pihak Jabatan Penjara .... 2) Tidak dikenakan berpakaian sebagai banduan penjara .... 3) Rambut tidak digunting sebagai seorang lagak dikategorikan sebagai banduan ....  4) Masih dizinkan menjamah juadah yang dibawa kaum keluarga ....  5) Dibenarkan berbual dan memeluk orang-orang yang tersayang dan .... 6) Ketika masuk kemahkamah di iringgi sebagai seorang negarawan bukannya sebagai banduan lagaknya. Ini kebenaran jangan cuba nak nafikan.

32 comments:

  1. Camne la keadaan masa nuwar ditarik nyawanya nye.mesti tersiksa. Tak sabar tunggu peliwat kena siksa.
    Kalau hudud terlaksana..dah tentu penjubo ni dah kena rejam sula. Nasib baik ko nuwar.Hihik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita ni manusia. Berfikir dan menulis la cara manusia. Bukan hewan.

      Delete
    2. Setuju dgn 11.46... Cara kematian Allah yg tentukan bukan ditentukan oleh manusia yg tidak beriman.

      Delete
    3. Omakkau...tak mungkin azmin dapat jadi MB tanpa syarat dari anwar. Tak mungkin! Azmin tak dtg lawat, tak dtg demo & sbgnya bukan masalah bg anwar. Yang dikhuatiri ialah..apa & brapa bahagian untuk anwar & family. Kalau dalam kedekut2 & berhemahnya khalid ibrahim (kononnya la), pun terpaksa keluar duit sendiri biaya macam2 utk anwar dan parti..bygkan apa yg azmin sanggup buat demi jawatan MB.

      Delete
    4. Sia2 Berjuang Bila Ketua Umum Sendiri Pertahan Nepotisme dan Kezaliman Dari Mati

      Tulang Badak (TB) rasa sia2 perjuangan Tulang Badak dalam PKR sejak umur 18 tahun apabila Ketua Umum sendiri berjuang untuk daulah keluarga Rasa mcm segala pengorbanan Tulang Badak selama ni mcm tiada makna dan tiada nilai.

      Rasa sia2 segala pengorbanan yang telah dilakukan oleh arwah bapa Tulang Badak yang bertungkus lumus membantu membina Keadilan Negeri Sembilan setelah Anwar ditendang dari UMNO dulu.. Kami berhimpun dan berkempen sampai2 kadang2 kami terlanjur sampai ke Padang Besar, Perlis. Sekali tu punya semangat kami berkonvoi dari Sermban ke Rembau, terbabas sampai ke Pasir Mas Kelantan. Punya Komited tak tau dah nak sampai sempadan Siam.

      Penat jerih nak bunuh Kronsima, Nepotisme dan Korupsi tiba2 Ketua Umum sendiri pegi buat kerja tolong benda keji. Ketua Umum PKR sendiri bertungkus lumus memastikan kelangsungan dan jangkahayat Nepotism lebih panjang.

      TULANG BADAK (TB)
      MURTABAK WAVES
      SEKRETARIAT PASNE (PENYOKONG PKR ANTI SEMANGAT NEPOTISM)

      Delete
    5. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Anwar Ibrahim berjaya mendidik keluarga, penyokong dan rakyat menjadi muslim yg baik. Kematiannya nanti menjadikan sejarah perjuangan membela nasib rakyat satu tugas mulia. Hancur dan laknat buat mereka yang zalim dan merompak duit rakyat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. anuwar aljuburi umpama ketam tua yg buta mengajar penyokongnya berjalan lurus sedangkan dia sendiri ckp tak serupa bikin..kihkihkih..

      Delete
  3. Amin, termasuk juga yg kebas RM16j setahun tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pengakuan tulus dari saya TKI kerja di malaysia
      saya mau mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga,, serta penghargaan dan rasa kagum yang setinggi-tingginya kepada AKI DARMO,,saya sudah kerja sebagai TKI selama 3 tahun di malaysia ,,dengan gaji lebih kurang 2.7jt/bln,,tidak cukup untuk memenuhi kebutuhan sehari-hari,,apalagi setiap bulan harus mengirim orangtua di jawa timur,,sudah lama saya mengetahui roomnya om ini,,juga sudah lama mendengar nama besar AKI DARMO,,tapi saya termasuk orang yang tidak terlalu percaya dengan hal ghoib,,jadi saya pikir ini pasti kerjaan orang iseng yang mau menipu..
      dan kemarin saya di beri 4d singapura,,saya benar2 tidak percaya dan hampir pinsang,,angka yang di beri AKI DARMO ternyata tembus,,awalnya saya coba2 menelpon,,saya bilang saya terlantar disingapura,,tidak ada ongkos pulang,,terus beliau bantu kasih angka..mulanya saya tidak percaya,,mana mungkin angka ini keluar,,tapi dengan penuh pengharapan saya pasangi kali 120 lembar,,sisa gaji bulan juli ternyata meledak….!!!
      dapat 300jt..sekali lagi terima kasih banyak AKI DARMO,,saya sudah kapok kerja jadi TKI,,rencana bulan ini mau pulang aja ke jawa timur,,buat AKI DARMO saya tidak akan lupa bantuan dan budi baik AKI..
      yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi
      AKI DARMO di nomor: (-082-310-142-255-)
      demikian kisah nyata dari saya tampah rekayasa..

      BUTUH ANGKA GHOIB HASIL RTUAL AKI DARMO
      angka;GHOIB: singapura
      angka;GHOIB: hongkong
      angka;GHOIB; malaysia
      angka;GHOIB; toto magnum
      angka”GHOIB; laos…
      angka”GHOIB; macau
      angka”GHOIB; sidney
      angka”GHOIB: vietnam
      angka”GHOIB: korea
      angka”GHOIB: brunei
      angka”GHOIB: china
      angka”GHOIB: thailand

      Delete
  4. Anwar berjaya mendidik anak2 menjadi penipu dan pembohong....

    ReplyDelete
  5. Berfikir dan menulis menggunakan akal manusia bukan otak lembu dan mudah diperlembukan.

    ReplyDelete
  6. Anwar itu cuba gunakan kelemahan yg ada perundangan islam di malaysia
    Jika arab suadi dan iran dah lama anwar kena hukum hudud disebab
    1)Bukti cctv
    2)Ujian dna
    3)anwar seorang penipu dia ada bercakap ada 13 saksi tak pun saksi dibawa dah lama anwar kena hukum disebab menipu hakim

    ReplyDelete
  7. nampaknya seluruh peguam yg bertindak "memerangi" anwar akan dipersoalkan kelayakannya termasuklah peguam syarie ... sudah pastilah sihakim yg mengendalikan kes anwar akan difitnahkan sudah "menjual rohnya" kepada tuan .. jika sihakim memutuskan sesuatu yg tidak "tunduk" kepada kehendak anwar ... ingatlah di akhir zaman akan muncul golongan yg zahirnya adalah manusia tetapi hatinya sangat hitam .. apabila kamu mengikutnya maka kamu akan diperdaya...apabila kamu menghindari mereka maka kamu akan dicela .. tatkala diberi kepercayaan mereka akan mengkhianatinya... golongan ini banyak dlm PR dan BN....hati2lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untuk tuan yang bijaksana.Anwar dah masuk ke dalam. Biarkan lah. Kalau dia bersalah mungkin dia di beri kesempatan Allah bertaubat. Kalau dia teraniaya lagi untung. Dapat dia pahala berganda2 dari orang yang mengumpat dia. Kerja Allah tu rumit tak mungkin kita dapat mengetahui rahsianya. Tapi yang pasti kerja tuan asyik berhujah memburukkan dia bukanlah sifat orang mukmin. Lebih baik tuan nasihatkan puak puak tuan dulu. T kasih.

      Delete
    2. terima kasih kembali .. terpulang kepada kamu jika apa yg aku tuliskan pada perihal kes liwat anwar diiktiqadkan sebagai "mengumpat" .. bagaimana seseorang boleh membiarkan pada sifat taasub kepada anwar tanpa berbuat sesuatu walau sekadar menuliskan "bantahan" pada perbuatan jelik yg dilakukan mereka (para pentaasub anwar)..mereka berganding menyalakan lilin (menyerupai ritual agama lain dan anutan2 golongan yg sesat akidahnya)..berkumpul dijalanan .. "menyemarakan" khabar fitnah yg berlegar yg berkait pada kes liwat ini .. tidak cukupkah dengan segala peluang dan ruang buat anwar membela dirinya (rujuk perjalanan kes).. dia tidak dihakimi oleh org2 yg bodoh tanpa ilmu ..dan dia juga tidak dibela oleh org2 yg dikutip ditepi jalan .. mengapa tidak berlapang dada dan "menyerahkan" benar atau fitnahnya sifat kes liwat itu kepada Allahswt .. lalu atas dasar apa kamu meneruskan khabar yg bersifat fitnah kepada org awam.. jika bukan sifat taasub ..

      Delete
    3. dan ingatlah "sokongan moral" adalah kepada golongan yg terainaya.. untuk mereka yg bertaubat ..juga untuk golongan yg ditimpakan sesuatu yg "berat" dari Allahswt sebagai kifarah atau sebagai ujianNya .. juga boleh diberikan sokongan moral kepada pasukan bola sepak negara@negeri atau kelab..dan jelas lagi terang "sokongan moral" kepada anwar bukanlah atas sifat dia diainaya..tetapi wajiblah diiktiqadkan atas sifat "ditimpakan" sesuatu yg berat kepada anwar dari Allahswt ..sebagai kifarah (pembersihan dosa) .. bukan untuk dia diangkat sebagai pemimpin kamu...haram dlm syariat

      Delete
    4. Dah dua Kali dah kes jubo ni..
      Kes pertama Ada berlakunya liwat.tp terlepas. siap nuwar mohon dipadamkan penghakiman.

      Kali kedua..sangkut. Ko pe cerita.

      Lainkali baca alasan penghakiman. Baca fakta kes.

      Sape suruh meliwat. Lagi teruk naya diri sndiri.

      Delete
    5. Adakah kamu begitu pasti itu kifarah dan wajib beriktikad begitu. Pelik ajaran kamu itu. Terpulanglah asal jangan menyesatkan orang sudah lah atas sebab ketaksuban membenci manusia.

      Delete
    6. Qazaf hanya boleh dikenakan kepada sipenuduh setelah sipenuduh tidak dapat mengemukakan 4org saksi yg memenuhi syarat ..dan tidak dapat juga membawakan Qarinah yg kukuh .. maka dapatlah kepada golongan yg berakal apatah kepada seorang hakim pasti akan menolak pada apa yg diperbuat oleh anwar .. jng mempermainkan hukum Allahswt ...

      Delete
    7. jgn mengambil separuh dan menyembunyikan sebahagiannya dlm kesempurnaan islam ... aku tidak mempunyai dendam atau apa juga keuntungan dlm memperkatakan kes liwat anwar .. tetapi atas sifatnya anwar yg diangkat sebagai pemimpin dan kekal diangkat sebagai seorang ketua ...walau telah disabitkan pada perbuatan liwat ...maka wajiblah dihalang oleh golongan yg berakal ...ini adalah syariat..dan kewajiban

      Delete
  8. Semoga kehidupan dlm penjara bg keinsafan pd anwar. Anak ramai, kesianlah kat diorang. Jangan nakal-nakal lagi..dah tua. Nasib baik hakim bg 5 tahun..tolak 1/4 , 3 tahun lbh je kt dlm tu. Yang untung besar dalam pkr skrg...azmin ali. Satu masa nanti legasi anwar dalam pkr azmin hapuskan sikit-sikit. * baru nampak azmin ali yg sebenar

    ReplyDelete
  9. Sia2 Berjuang Bila Ketua Umum Sendiri Pertahan Nepotisme dan Kezaliman Dari Mati

    Tulang Badak (TB) rasa sia2 perjuangan Tulang Badak dalam PKR sejak umur 18 tahun apabila Ketua Umum sendiri berjuang untuk daulah keluarga Rasa mcm segala pengorbanan Tulang Badak selama ni mcm tiada makna dan tiada nilai.

    Rasa sia2 segala pengorbanan yang telah dilakukan oleh arwah bapa Tulang Badak yang bertungkus lumus membantu membina Keadilan Negeri Sembilan setelah Anwar ditendang dari UMNO dulu.. Kami berhimpun dan berkempen sampai2 kadang2 kami terlanjur sampai ke Padang Besar, Perlis. Sekali tu punya semangat kami berkonvoi dari Sermban ke Rembau, terbabas sampai ke Pasir Mas Kelantan. Punya Komited tak tau dah nak sampai sempadan Siam.

    Penat jerih nak bunuh Kronsima, Nepotisme dan Korupsi tiba2 Ketua Umum sendiri pegi buat kerja tolong benda keji. Ketua Umum PKR sendiri bertungkus lumus memastikan kelangsungan dan jangkahayat Nepotism lebih panjang.

    TULANG BADAK (TB)
    MURTABAK WAVES
    SEKRETARIAT PASNE (PENYOKONG PKR ANTI SEMANGAT NEPOTISM)

    ReplyDelete
  10. Bila anwar dapat tau saipul buat lapuran polis dia terus lari bersembunyi di kedutaan turki ? kenapa ? Masa itu dia pasti belum baca lapuran polis yg dibuat oleh ssipul.
    Merjuk kpd akta keterangan kelakuan adalah berkaitan.
    contioh : sebaik sshaja satu kejadian jenayah dilapurkan. 'A' melarikan diri kepulau pinang.
    Kelakuan 'A' melarikan diri ke pulau pinang adalah berkaitan.
    Dgn sebab itu dlm kes liwat ii ini pendakwa telah membuktikan kesnya melampaui keraguan yg menasabah.
    Tak payah lah nak bersubahat dgn jenayah yg dilakukan peliwat.

    ReplyDelete
  11. Ikut suka pendirian masing2 le. Tak payah le nak yakinkan orang mengubah pendirian. Semua dah besar panjang dan boleh berfikir sendiri.Kecuali lah nak menyakinkan diri sendiri. Pandangan dari sudut ugama Islam dah jelas. Kalau tak tahu sila rujuk ulamak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semalam seorang peguam perempuan kena raba semasa menunggu neneknya di depan bilik icu hospital ipoh.
      semasa nak buat report polis di bawah bangunan hospital itu dia nampak suspek dan tangkap.
      Dia menyrankan supaya pasang cctv kawasan itu.
      Tetapi perempuan ini takda empat orang saksi. Tak boleh dakwa ke suspek tapi mangsa can
      Mangsa ni boleh kena sebat 100 kali pasal takda empat orang saksi.
      Dia saran pasang cctv buat apa. Vedeo tak boleh jadi bukti pasal besi. Bukan begitu anon 15:15.

      Delete
    2. Sebenarnya Islam tidak menolak kemajuan sains. Telah banyak kes jenayah yg telah diselesaikan melalui kaedah sains dan teknology. Contohnya cap jari cctv dan sains forensik.
      Contoh kes pengerusi am bank yg ditembak mati di bukit bintang. Melalui rakaman cctv yg menunjukkan seorang lelaki yg sedang memegang se pucuk pistol di tempat kejadian dilihat menaiki teksi. Hasil dari soal siasat ke atas pemandu teksi suspek telah ditangkap dibicarakan dan dihukum.
      Begitu juga dlm kes pengawal keselamatan yg menembak mati pegawai perempuan di subang jaya. Hasil siasatan pehak polis terhadap cctv dlm bank membawa kpd tangkapan suspek yg kemudian telah menunjukkan di mana dia buang pump gun dan telah ditenui.
      Tapi tak ada empat orang saksi. Mcmana tu ?

      Delete
  12. Jangan mempersenda ugama kalau jahil. Tiada hukum 4 orang saksi untuk kes raba. Kalau tak tahu lebih baik diam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi kes raba kena hantar mahkamah sivil pulak. Kenapa ?

      Delete
    2. Kesimpulannya kedua2 kes di atas suspek telah dihukum mati oleh mahkamah berdasar siasatan ke atas cctv.
      Cuma dlm kes anwar inrahim cctv tak boleh jadi bukti pasal besi.

      Delete
  13. Dalam perundangan Syariah ada Hudud, Qisas, Takzir dan sebagainya. Anda bercakap pasal Takzir. Biar le orang yg faham terangkan. Jangan main agak2.

    ReplyDelete
  14. Pengakuan tulus dari saya TKI kerja di malaysia
    saya mau mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga,, serta penghargaan dan rasa kagum yang setinggi-tingginya kepada AKI DARMO,,saya sudah kerja sebagai TKI selama 3 tahun di malaysia ,,dengan gaji lebih kurang 2.7jt/bln,,tidak cukup untuk memenuhi kebutuhan sehari-hari,,apalagi setiap bulan harus mengirim orangtua di jawa timur,,sudah lama saya mengetahui roomnya om ini,,juga sudah lama mendengar nama besar AKI DARMO,,tapi saya termasuk orang yang tidak terlalu percaya dengan hal ghoib,,jadi saya pikir ini pasti kerjaan orang iseng yang mau menipu..
    dan kemarin saya di beri 4d singapura,,saya benar2 tidak percaya dan hampir pinsang,,angka yang di beri AKI DARMO ternyata tembus,,awalnya saya coba2 menelpon,,saya bilang saya terlantar disingapura,,tidak ada ongkos pulang,,terus beliau bantu kasih angka..mulanya saya tidak percaya,,mana mungkin angka ini keluar,,tapi dengan penuh pengharapan saya pasangi kali 120 lembar,,sisa gaji bulan juli ternyata meledak….!!!
    dapat 300jt..sekali lagi terima kasih banyak AKI DARMO,,saya sudah kapok kerja jadi TKI,,rencana bulan ini mau pulang aja ke jawa timur,,buat AKI DARMO saya tidak akan lupa bantuan dan budi baik AKI..
    yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi
    AKI DARMO di nomor: (-082-310-142-255-)
    demikian kisah nyata dari saya tampah rekayasa..

    BUTUH ANGKA GHOIB HASIL RTUAL AKI DARMO
    angka;GHOIB: singapura
    angka;GHOIB: hongkong
    angka;GHOIB; malaysia
    angka;GHOIB; toto magnum
    angka”GHOIB; laos…
    angka”GHOIB; macau
    angka”GHOIB; sidney
    angka”GHOIB: vietnam
    angka”GHOIB: korea
    angka”GHOIB: brunei
    angka”GHOIB: china
    angka”GHOIB: thailand

    ReplyDelete