KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 29 March 2015

BEBERAPA RAKAMAN GAMBAR RAFIZI RAMLI BERPAKAIAN LOKAP DENGAN TANGAN BERGARI DIBAWA KE IBU PEJABAT PKR DAN GELEDAH PEJABATNYA TERSEBAR LIGAT DI INTERNET.


Polis menyerbu Ibu Pejabat PKR di Petaling Jaya hari ini untuk mendapatkan bahan-bahan berkaitan perhimpunan #KitaLawan

Pada kira-kira 6.30 petang, Rafizi diiringi beberapa pegawai polis keluar dari bangunan tersebut dan masuk ke kereta yang menunggu, sementara beberapa yang lain memuatkan komputer disita ke dalam van berasingan.

Ahli Parlimen Pandan itu kelihatan ceria, malah menyambut pemberita yang menunggu dengan berkata, "jangan kisah dengan rambut saya yang teruk."

Polis tiba di premis itu pada jam 4.30 petang, tetapi tidak memasuki bangunan itu sehingga kakitangan tiba untuk membuka pintu.

Polis mengambil tiga komputer dari ruang tengah dan salah satu daripada bilik pembedahan, satu pekeliling dan satu kenyataan media, kedua-dua bertarikh 23 Mac."

Kakitangan pejabat memecahkan pintu pejabat Rafizi kerana ia dikunci dan kuncinya tiada dengan mereka.

Rafizi memberikan kerjasama kepada pihak polis dan bersetuju agar pintu tersebut dipecahkan.

Rafizi muncul dalam keadaan baik dan bersemangat walaupun laporan berita sebelum ini menyatakan setiausaha agung PKR berada dalam keadaan tidak sihat.

Rafizi ditahan pada Jumaat di pusat khidmatnya di Kuala Lumpur di bawah Akta Hasutan berhubung satu kenyataan dikeluarkannya yang menyeru kehadiran ramai di perhimpunan #KitaLawan semalam.

Pihak polis memperoleh perintah reman tiga hari bagi ahli Parlimen Pandan itu.

Rafizi sepatutnya mengetuai kumpulan di perhimpunan tersebut dari Masjid Jamek untuk bertemu kumpulan lain dari Dataran Merdeka dan ibu pejabat PAS di kompleks membeli-belah Sogo.

16 comments:

  1. Tahniah polis diraja malaysia.... terbaik jangan bagi peluang kaki fitnah berleluasa. ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak yg rafizi dedahkan terbukti betul. Orang bn ramai penipu tapi dilepaskan saje

      Delete
    2. terbukti betul apa rafizi itu kalau menipu, menipu juga.
      antara penipuan yg dibuat rafizi dan idea yg bodoh dibuat nya
      1)Contoh 1mbd itu ambil fakta tun m nak tahu pasal kerugian
      2)Contoh menipu tendar uitm itu pun sebab tak ada orang pkr dapat tendar itu konon kowangan syarikat tak mampu rebut tendar itu rafizi tengok akaun kontaraktor itu dari kementerian kowangan Di daftakan
      3)pembelian jet baru kerajaan, bukan untuk rosmah itu bukanya jet rosmah ia hanya urusan rasmi kerajaan agong dan pm nak guankan apa masalah nya
      4)nak bagi Jalan percuma nak contoh finland kalau nak contoh finland kena contoh finland kena bayar cukai bagi gst 10% cukai nya , ini nak guna duit petronas dan kwsp
      5) Nak pasaran sahan kena banyar cukai, nanti asb kena banyar cukai bertambah marah rakyat pada rafizi itu.

      Banyak lagi penipuan rafizi ini memang patut tangkap

      Delete
    3. Padan muko Fizi Lombu tu. Meraso ko duduk kat dalam tu....takpo lah...sat saja....

      Delete
  2. Dah senyum, ok lah tu.

    ReplyDelete
  3. kita ni orang kecik, orang bawah...
    kita bayor aje la GST tu....
    Tak bayor kang dia kata kita kufur nikmat pulak

    Kita mana ada kuasa nak melawan
    Yang kita ada cuma hak untuk memangkah di kertas undi
    Tak apa lah...4 tahun aje lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itupun klu undi betul...klu letrik tetiba je terpadam, sah umno yg menang.

      Delete
    2. Ko tau pun

      Delete
  4. Siapa yg kisah pasal rambut ko tu..dh nk botak pun..

    ReplyDelete
  5. Cikgu kena penjara, anak murid kena reman. 2 x 5

    ReplyDelete
  6. Cikgu kena penjara, anak murid kena reman. 2 x 5

    ReplyDelete
  7. Rafizi..tolong letak jawatan ahli parlimen pandan. Masa terbuang tanpa buat kerja. Asyik nak berpolitik dan keluar masuk lokap. Apa sumbangan anda pada parlimen pandan? Prestasi tak memberangsangkan. Patut kerajaan buat KPI ahli parlimen tak kira parti. Siapa cakap besar tp kerja tak jalan, potong elaun mereka. Itu cara sebenar jimat duit kerajaan.

    ReplyDelete
  8. NO ONE IS ABOVE THE LAW.
    JGN INGAT DIA BOLEH BUAT SESUKA HATI.
    NEGARA INI ADA UNDANG2.

    ReplyDelete
  9. Aku ucap taniah pada pihak polis ini, jangan lepas budak mckk ini dregee ini menyusah akan rakyat

    ReplyDelete
    Replies
    1. 6 pelajar lelaki diarah seorang guru menjalani pendidikan jasmani tanpa seluar kerana mereka tidak membeli seluar sukan sekolah. Seluar sekolah mereka disimpan di bilik guru berkenaan. Rakan rakan sekelas yang simpati telah mengumpul derma membeli seluar sukan untuk rakan mereka bagi menghentikan dendaan memalukan itu. -sinar harian.

      Apa guna pelan pendidikan bertaraf antarabangsa jika faktor kelemahan tenaga pengajar tidak disentuh di dalamnya.

      Umum maklum dasar kerajaan mengambil tenaga pengajar yang akademik teruk. Minta tengok result UPSR-SPM mereka jika tidak percaya.

      Tak perlulah menegakkan benang basah umum tahu orang akademik teruk terdiri daripada orang yang berakhlak buruk.

      Cuba ingat sewaktu anda di sekolah dahulu, siapa yang dapat nombor teruk orang itu jugalah yang sering buat hal, langgar peraturan, tak buat kerja sekolah , tak dengar cakap ibubapa , sering bergaduh kerana tidak ada soft skills, dan mereka inilah yang kemudiannya diambil kerajaan menjadi tenaga pengajar.

      "Berkata benarlah walaupun pahit - Umar al Khatab"

      KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh amah dan pekerja am) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya, biar bodo buat kerja bodo, pandai buat kerja pandai.heee

      Delete