Tuesday 24 March 2015

RAKYAT PERCAYAKAH AKAN KENYATAAN BERSUMPAH AHMAD ZAHID HAMIDI DI PARLIMEN YANG BELIAU TIDAK PERNAH MENGENALI RAJA JUDI PAUL PHUA??????



Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi hari ini bersumpah tidak pernah menerima walau satu sen pun duit daripada raja judi, Paul Phua Wei Seng.

Ahli Parlimen Bagan Datoh itu berkata, beliau juga tidak pernah bersekongkol dengan Phua.

"Sebagai seorang Islam, wallahi wabillahi wattallahi saya tidak pernah mendapat kepentingan satu sen pun daripada penjudi berkenaan, malah saya tidak pernah bersengkogkol dengan orang itu," katanya, ketika penggulungan perbahasan titah Yang di-Pertuan Agong Tuanku Abdul Halim Mua'dzam Shah di Dewan Rakyat hari ini.

"Saya juga menegaskan pada bila-bila masa pun saya tidak pernah mempunyai hubungan dengan Paul, malah tidak pernah mengenali beliau dan tidak dapat satu sen pun."


ULASAN OMAK KAU:-


Bab tidak menerima duit satu sen pun dari raja judi Paul Phua Wei Seng itu rakyat boleh terimalah .. tetapi menyatakan tidak pernah bersekongkol dan mengenali beliau itu rakyat rasa pelik dan sukar nak percaya sikit, sebabnya, kalau tidak bersekongkol dan tidak mengenali Paul Phua Wei Seng mengapa perlu hantar surat sokongan dan pengesahan atas kapisiti sebagai Menteri Dalam Negeri kepada FBI yang Paul Phua bukannya kumpulan kongsi gelap 14 K Triad .. malahan memberitahu FBI betapa Paul Phua telah membantu kerajaan Malaysia dalam isu keselamatan negara sampaikan maklumat tersebut tidak boleh didedahkan kepada umum atas sebab dikategorikan sebagai rahsia besar kerajaan.

Tidak kenal boleh keluarkan suatu surat sokongan ke????  Atau beliau keluarkan surat sebab ada permintaan khusus dari peguam terkenal negara ini yang bertindak sebagai wakil peguam di Amerika Syarikat.

Perlu ingat, hantar surat bukannya kepada pengerusi PIBG sekolah tetapi kepada Pengarah FBI di Amerika Syarikat.

Bantu kerajaan dalam isu keselamatan negara sampaikan butiran bantuan tidak boleh didedahkan kepada umum sebab rahsia besar negara tetapi boleh cakap tidak pernah mengenali dan bersekongkol dengan Raja Judi Paul Phua Wei Seng.

Agak-agak Ahmad Zahid Hamidi ingat rakyat yang berfikiran waras dan berjiwa merdeka percaya ke????

Tidak perlukan rakyat yang bijaksana umpama saintis nuklear untuk menolak mentah-mentah betapa kenyataan terbuka dengan bersumpah Ahmad Zahid Hamidi di parlimen ditolak mentah-mentah oleh rakyat kerana diklasifikasikan sebagai kenyataan dan bersumpah yang menghina dan memperlekeh kebijaksanaan rakyat berfikir dan menilai.

Sebab itu bercakap ada bukti yang menteri-menteri KDN sebelum beliau ada juga melakukan perkara serupa tetapi enggan dedahkan demi menggelak mantan-mantan menteri KDN dari mendapat malu besar, rakyat sambut dengan rasa tidak percaya besar juga.

10 comments:

  1. Org Islam yg berani bersumpah aku hormat jugalah daripadi org Islam yg takut hendak bersumpah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opah kau bejambul sial lah kau ni, sebut nama tuhan bagai...manusia munafik

      Delete
  2. Hanya TSKI bersama Faekah dan Omak yg mampu membawa ke arah Malaysia cemerlang tak lama lagi!!...idup TSKI!

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon 19:10 kao boleh pi kawan dgn malaysiawaves. Elok2 bodoh truss jadi bahlol

      Delete
  3. Sia2 Berjuang Bila Ketua Umum Sendiri Pertahan Nepotisme dan Kezaliman Dari Mati

    Tulang Badak (TB) rasa sia2 perjuangan Tulang Badak dalam PKR sejak umur 18 tahun apabila Ketua Umum sendiri berjuang untuk daulah keluarga Rasa mcm segala pengorbanan Tulang Badak selama ni mcm tiada makna dan tiada nilai.

    Rasa sia2 segala pengorbanan yang telah dilakukan oleh arwah bapa Tulang Badak yang bertungkus lumus membantu membina Keadilan Negeri Sembilan setelah Anwar ditendang dari UMNO dulu.. Kami berhimpun dan berkempen sampai2 kadang2 kami terlanjur sampai ke Padang Besar, Perlis. Sekali tu punya semangat kami berkonvoi dari Sermban ke Rembau, terbabas sampai ke Pasir Mas Kelantan. Punya Komited tak tau dah nak sampai sempadan Siam.

    Penat jerih nak bunuh Kronsima, Nepotisme dan Korupsi tiba2 Ketua Umum sendiri pegi buat kerja tolong benda keji. Ketua Umum PKR sendiri bertungkus lumus memastikan kelangsungan dan jangkahayat Nepotism lebih panjang.

    TULANG BADAK (TB)
    MURTABAK WAVES
    SEKRETARIAT PASNE (PENYOKONG PKR ANTI SEMANGAT NEPOTISM)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pengakuan tulus dari saya TKI kerja di malaysia
      saya mau mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga,, serta penghargaan dan rasa kagum yang setinggi-tingginya kepada AKI DARMO,,saya sudah kerja sebagai TKI selama 3 tahun di malaysia ,,dengan gaji lebih kurang 2.7jt/bln,,tidak cukup untuk memenuhi kebutuhan sehari-hari,,apalagi setiap bulan harus mengirim orangtua di jawa timur,,sudah lama saya mengetahui roomnya om ini,,juga sudah lama mendengar nama besar AKI DARMO,,tapi saya termasuk orang yang tidak terlalu percaya dengan hal ghoib,,jadi saya pikir ini pasti kerjaan orang iseng yang mau menipu..
      dan kemarin saya di beri 4d singapura,,saya benar2 tidak percaya dan hampir pinsang,,angka yang di beri AKI DARMO ternyata tembus,,awalnya saya coba2 menelpon,,saya bilang saya terlantar disingapura,,tidak ada ongkos pulang,,terus beliau bantu kasih angka..mulanya saya tidak percaya,,mana mungkin angka ini keluar,,tapi dengan penuh pengharapan saya pasangi kali 120 lembar,,sisa gaji bulan juli ternyata meledak….!!!
      dapat 300jt..sekali lagi terima kasih banyak AKI DARMO,,saya sudah kapok kerja jadi TKI,,rencana bulan ini mau pulang aja ke jawa timur,,buat AKI DARMO saya tidak akan lupa bantuan dan budi baik AKI..
      yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi
      AKI DARMO di nomor: (-082-310-142-255-)
      demikian kisah nyata dari saya tampah rekayasa..

      BUTUH ANGKA GHOIB HASIL RTUAL AKI DARMO
      angka;GHOIB: singapura
      angka;GHOIB: hongkong
      angka;GHOIB; malaysia
      angka;GHOIB; toto magnum
      angka”GHOIB; laos…
      angka”GHOIB; macau
      angka”GHOIB; sidney
      angka”GHOIB: vietnam
      angka”GHOIB: korea
      angka”GHOIB: brunei
      angka”GHOIB: china
      angka”GHOIB: thailand

      Delete
  4. Tidak mengenali dan tidak menerima sesen pun tapi beriya2 menghantar surat mempertahankan raja judi dunia...hahaha

    ReplyDelete
  5. Memang sdh di ajar pembohong dari azali lg...

    ReplyDelete
  6. Kak Chah Geli Geleman25 March 2015 at 13:17

    Nak tergelak Kak Chah dengar. Bersumpah tak pernah terima satu sen pun drp Paul Phua. Eloknya bersumpah tak pernah terima duit haram dari sesiapa jua, baru Kak Chak bagi tabek spring

    ReplyDelete
  7. Pengakuan tulus dari saya TKI kerja di malaysia
    saya mau mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga,, serta penghargaan dan rasa kagum yang setinggi-tingginya kepada AKI DARMO,,saya sudah kerja sebagai TKI selama 3 tahun di malaysia ,,dengan gaji lebih kurang 2.7jt/bln,,tidak cukup untuk memenuhi kebutuhan sehari-hari,,apalagi setiap bulan harus mengirim orangtua di jawa timur,,sudah lama saya mengetahui roomnya om ini,,juga sudah lama mendengar nama besar AKI DARMO,,tapi saya termasuk orang yang tidak terlalu percaya dengan hal ghoib,,jadi saya pikir ini pasti kerjaan orang iseng yang mau menipu..
    dan kemarin saya di beri 4d singapura,,saya benar2 tidak percaya dan hampir pinsang,,angka yang di beri AKI DARMO ternyata tembus,,awalnya saya coba2 menelpon,,saya bilang saya terlantar disingapura,,tidak ada ongkos pulang,,terus beliau bantu kasih angka..mulanya saya tidak percaya,,mana mungkin angka ini keluar,,tapi dengan penuh pengharapan saya pasangi kali 120 lembar,,sisa gaji bulan juli ternyata meledak….!!!
    dapat 300jt..sekali lagi terima kasih banyak AKI DARMO,,saya sudah kapok kerja jadi TKI,,rencana bulan ini mau pulang aja ke jawa timur,,buat AKI DARMO saya tidak akan lupa bantuan dan budi baik AKI..
    yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi
    AKI DARMO di nomor: (-082-310-142-255-)
    demikian kisah nyata dari saya tampah rekayasa..

    BUTUH ANGKA GHOIB HASIL RTUAL AKI DARMO
    angka;GHOIB: singapura
    angka;GHOIB: hongkong
    angka;GHOIB; malaysia
    angka;GHOIB; toto magnum
    angka”GHOIB; laos…
    angka”GHOIB; macau
    angka”GHOIB; sidney
    angka”GHOIB: vietnam
    angka”GHOIB: korea
    angka”GHOIB: brunei
    angka”GHOIB: china
    angka”GHOIB: thailand

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...