KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 24 March 2015

MACAM MANA KATAKAN PR PERAK TOLAK HUDUD SEDANGKAN PESURUHJAYA PAS PERAK MENYATAKAN PENDIRIAN PAS PERAK SELARI DENGAN PENDIRIAN DAN KEPUTUSAN PAS PUSAT???????




KENYATAAN MEDIA PAS PERAK

Saya ingin menegaskan bahawa pendirian PAS Perak mengenai Enakmen Kanun Jenayah Syariah Kelantan adalah selari dgn keputusan dan pendirian PAS Pusat.


PAS Perak juga akan meningkatkan usaha penerangan mengenai isu ini kepada rakyat melalui Pakatan Rakyat Perak.


Sekian, terima kasih


Hj Razman Zakaria
Pesuruhjaya PAS Perak

23 Mac 2015

20 comments:

  1. TANYALAH SINAR.. TAK PERLU NAK DIHEBOHKAN DAN TAK PERLU JADI PENYUMBANG UNTUK MEMECAH BELAH PR

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sia2 Berjuang Bila Ketua Umum Sendiri Pertahan Nepotisme dan Kezaliman Dari Mati

      Tulang Badak (TB) rasa sia2 perjuangan Tulang Badak dalam PKR sejak umur 18 tahun apabila Ketua Umum sendiri berjuang untuk daulah keluarga Rasa mcm segala pengorbanan Tulang Badak selama ni mcm tiada makna dan tiada nilai.

      Rasa sia2 segala pengorbanan yang telah dilakukan oleh arwah bapa Tulang Badak yang bertungkus lumus membantu membina Keadilan Negeri Sembilan setelah Anwar ditendang dari UMNO dulu.. Kami berhimpun dan berkempen sampai2 kadang2 kami terlanjur sampai ke Padang Besar, Perlis. Sekali tu punya semangat kami berkonvoi dari Sermban ke Rembau, terbabas sampai ke Pasir Mas Kelantan. Punya Komited tak tau dah nak sampai sempadan Siam.

      Penat jerih nak bunuh Kronsima, Nepotisme dan Korupsi tiba2 Ketua Umum sendiri pegi buat kerja tolong benda keji. Ketua Umum PKR sendiri bertungkus lumus memastikan kelangsungan dan jangkahayat Nepotism lebih panjang.

      TULANG BADAK (TB)
      MURTABAK WAVES
      SEKRETARIAT PASNE (PENYOKONG PKR ANTI SEMANGAT NEPOTISM)

      Delete
    2. Pulak dah...Tulang Badak@Rosmah dah kat sisi pulak. Kat Omak Kau tak ada sapa nak response cari tempat baru nak posting komen yg dah basi dan hanya copy paste aja dari sejak celik IT sampai la ni.

      Delete
    3. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Pada penyokong pas yg bangang dan nnpk bodoh diperbodohkan oleh PKR dan DAP masa untuk bertindak lebih cerdik pada pemilihan parti PAS yg berlansung di bahagian masing2....masa untuk bertindak cerdik supaya memastikan calon calon pluralisma...calon syiah yg ditaja anwar dan DAP tewas pemilihan bahagian yg berlangsung sekarang pastikan calon tewas seperti bahlolrozi yg kalah semua pencalonan di kuala kedah...pastikan calon mujahid...husam..kalit samat..nizar..dll tewas bogel spt bahlolrozi.....masa bertindak dengan cerdik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pengakuan tulus dari saya TKI kerja di malaysia
      saya mau mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga,, serta penghargaan dan rasa kagum yang setinggi-tingginya kepada AKI DARMO,,saya sudah kerja sebagai TKI selama 3 tahun di malaysia ,,dengan gaji lebih kurang 2.7jt/bln,,tidak cukup untuk memenuhi kebutuhan sehari-hari,,apalagi setiap bulan harus mengirim orangtua di jawa timur,,sudah lama saya mengetahui roomnya om ini,,juga sudah lama mendengar nama besar AKI DARMO,,tapi saya termasuk orang yang tidak terlalu percaya dengan hal ghoib,,jadi saya pikir ini pasti kerjaan orang iseng yang mau menipu..
      dan kemarin saya di beri 4d singapura,,saya benar2 tidak percaya dan hampir pinsang,,angka yang di beri AKI DARMO ternyata tembus,,awalnya saya coba2 menelpon,,saya bilang saya terlantar disingapura,,tidak ada ongkos pulang,,terus beliau bantu kasih angka..mulanya saya tidak percaya,,mana mungkin angka ini keluar,,tapi dengan penuh pengharapan saya pasangi kali 120 lembar,,sisa gaji bulan juli ternyata meledak….!!!
      dapat 300jt..sekali lagi terima kasih banyak AKI DARMO,,saya sudah kapok kerja jadi TKI,,rencana bulan ini mau pulang aja ke jawa timur,,buat AKI DARMO saya tidak akan lupa bantuan dan budi baik AKI..
      yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi
      AKI DARMO di nomor: (-082-310-142-255-)
      demikian kisah nyata dari saya tampah rekayasa..

      BUTUH ANGKA GHOIB HASIL RTUAL AKI DARMO
      angka;GHOIB: singapura
      angka;GHOIB: hongkong
      angka;GHOIB; malaysia
      angka;GHOIB; toto magnum
      angka”GHOIB; laos…
      angka”GHOIB; macau
      angka”GHOIB; sidney
      angka”GHOIB: vietnam
      angka”GHOIB: korea
      angka”GHOIB: brunei
      angka”GHOIB: china
      angka”GHOIB: thailand

      Delete
  3. Jangan lupa calon mat sabu pun perlu ditewaskan di bahagianya nnti....

    ReplyDelete
  4. Sia2 Berjuang Bila Ketua Umum Sendiri Pertahan Nepotisme dan Kezaliman Dari Mati

    Tulang Badak (TB) rasa sia2 perjuangan Tulang Badak dalam PKR sejak umur 18 tahun apabila Ketua Umum sendiri berjuang untuk daulah keluarga Rasa mcm segala pengorbanan Tulang Badak selama ni mcm tiada makna dan tiada nilai.

    Rasa sia2 segala pengorbanan yang telah dilakukan oleh arwah bapa Tulang Badak yang bertungkus lumus membantu membina Keadilan Negeri Sembilan setelah Anwar ditendang dari UMNO dulu.. Kami berhimpun dan berkempen sampai2 kadang2 kami terlanjur sampai ke Padang Besar, Perlis. Sekali tu punya semangat kami berkonvoi dari Sermban ke Rembau, terbabas sampai ke Pasir Mas Kelantan. Punya Komited tak tau dah nak sampai sempadan Siam.

    Penat jerih nak bunuh Kronsima, Nepotisme dan Korupsi tiba2 Ketua Umum sendiri pegi buat kerja tolong benda keji. Ketua Umum PKR sendiri bertungkus lumus memastikan kelangsungan dan jangkahayat Nepotism lebih panjang.

    TULANG BADAK (TB)
    MURTABAK WAVES
    SEKRETARIAT PASNE (PENYOKONG PKR ANTI SEMANGAT NEPOTISM)

    ReplyDelete
  5. minah ni dapat saham khalid...meroyan khalid kena buang...hadi sokong khalid, so dia sokong sangat kat hadi...walaupon apa yang hadi belakangkan pr...

    dia pakai baju pkr...tapi sama macam khalid ngan hadi...gila nak selingkuh ngan umno...sleeper agent tanpa sedar kot...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baru makan bihon sop PASMACHA perisa MSG Mamat anon 12:00

      Delete
  6. Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali, berkali-kali mengajak dan memujuk DAP supaya berbincang soal hudud. Malah pada satu peringkat beliau mencabar Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng berdebat secara terbuka.

    Mustafa kaget mengapa DAP masih belum mahu atau cuba faham bahawa hudud adalah inti perjuangan PAS dan ia sudah menjadi citra politik PAS lama sebelum PAS bersetuju menjalin kerjasama politik dengan DAP dan PKR.

    “Mengapakah DAP mahu menghalang PAS? Hudud memang bukan sebahagian platform persetujuan Pakatan Rakyat tetapi ia adalah agenda perjuangan PAS. DAP tahu hakikat ini.

    “PAS menggerakkan isu hudud ini secara demokrasi melalui badan perundangan dan ia hanya akan dikuatkuasakan ke atas orang Islam di Kelantan. Bagaimana DAP boleh mengatakan langkah ini bertentangan perlembagaan?,” tingkah Mustafa.

    Bila disergah begitu, Guan Eng membisu. Namun asuhan akhlak Islam memujuk PAS memendam ego demi menyelamatkan perpaduan dalam Pakatan Rakyat.

    Menginsafi ia sebuah parti politik yang berpaksikan ajaran Islam, pemimpin-pemimpin PAS berusaha tidak mahu mengaibkan orang lain; lebih-lebih lagi DAP.

    Meskipun PAS dihamburkan dengan pelbagai tuduhan dan cercaan sebagai pengkhianat, menikam dari belakang dan menari mengikut rentak musuh bersama mereka – Umno – PAS masih mahu menjaga adab.

    PAS keberatan memperbesarkan isu ini walhal pemimpin DAP sendiri, Lim Guan Eng, sudah menandatangi kenyataan bersama Presiden PAS, Haji Abdul Hadi sebelum pilihanraya umum lalu bahawa PAS dan DAP saling menghormati hak masing-masing untuk menegakkan negara yang mereka idamkan.

    ReplyDelete
  7. KATALAH APAPUN...BANTAHLAH MACAM MANA PUN...BN KORUP TETAP BERKUASA....NAK HARAPKAN PR, PAKATAN RAKYAT DAH JADI PAKATAN RALAT....DAH TAKDE APE LAGI DAH YANG TINGGAL PADA PAKATAN RAKYAT...TIADA SEFAHAMAN...TIADA KEPERCAYAAN...TIADA INTEGRITI...APA BEZA PAKATAN DENGAN BN?? SAMA SAHAJA!!!!!!!! DUA-DUA TAK BOLEH DI HARAP!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan PR cuma daPIGS dan parti anjing belaan daPIGS PKR.

      Delete
  8. Kalau teruk sangat biar lah Pas bergerak sendiri. Kita pakat2 sokong Pas. Nak harapkan DAP perjuangkan Islam mana nak jadi. Nak harapkan UMNO/BN. Toksah la. Menangguk di air keruh depa tu. Kalau betul ade semangat Islam dah lama depa bentangkan le. Jangan nak kelentung le.

    ReplyDelete
  9. Amat2 setuju dgn Anon 12.39.

    ReplyDelete
  10. Nizar mat lambai ni berckp atas kapasiti pengerusi PR Perak. Tanak hudud katanye.

    Hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas sepatutny malu dengan apa yg berlaku..spatutnya parti yg berjuang atas dasar menegakkan islam mestilah berpegang pada janji dlm PR..macam mana nk kmbangkan dakwah kpd bukan islam..awal2 lg mungkir janji..aku pn tak tau la apa nk jadi..klau um..no tu elok sikit ku ikut umno dah..

      Delete
  11. This Is What You Really Want !!
    Something That Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete
  12. Razman pesuruhjaya Pas perak
    Nizar pengerusi PR Perak walaupun dia Pas
    sebab tu nada dia berbeza
    Omak Kau kena la faham isu
    jgn jadi macai khalid je

    ReplyDelete
  13. Pengakuan tulus dari saya TKI kerja di malaysia
    saya mau mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga,, serta penghargaan dan rasa kagum yang setinggi-tingginya kepada AKI DARMO,,saya sudah kerja sebagai TKI selama 3 tahun di malaysia ,,dengan gaji lebih kurang 2.7jt/bln,,tidak cukup untuk memenuhi kebutuhan sehari-hari,,apalagi setiap bulan harus mengirim orangtua di jawa timur,,sudah lama saya mengetahui roomnya om ini,,juga sudah lama mendengar nama besar AKI DARMO,,tapi saya termasuk orang yang tidak terlalu percaya dengan hal ghoib,,jadi saya pikir ini pasti kerjaan orang iseng yang mau menipu..
    dan kemarin saya di beri 4d singapura,,saya benar2 tidak percaya dan hampir pinsang,,angka yang di beri AKI DARMO ternyata tembus,,awalnya saya coba2 menelpon,,saya bilang saya terlantar disingapura,,tidak ada ongkos pulang,,terus beliau bantu kasih angka..mulanya saya tidak percaya,,mana mungkin angka ini keluar,,tapi dengan penuh pengharapan saya pasangi kali 120 lembar,,sisa gaji bulan juli ternyata meledak….!!!
    dapat 300jt..sekali lagi terima kasih banyak AKI DARMO,,saya sudah kapok kerja jadi TKI,,rencana bulan ini mau pulang aja ke jawa timur,,buat AKI DARMO saya tidak akan lupa bantuan dan budi baik AKI..
    yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi
    AKI DARMO di nomor: (-082-310-142-255-)
    demikian kisah nyata dari saya tampah rekayasa..

    BUTUH ANGKA GHOIB HASIL RTUAL AKI DARMO
    angka;GHOIB: singapura
    angka;GHOIB: hongkong
    angka;GHOIB; malaysia
    angka;GHOIB; toto magnum
    angka”GHOIB; laos…
    angka”GHOIB; macau
    angka”GHOIB; sidney
    angka”GHOIB: vietnam
    angka”GHOIB: korea
    angka”GHOIB: brunei
    angka”GHOIB: china
    angka”GHOIB: thailand

    ReplyDelete