KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 23 March 2015

INILAH WAJAH WANITA PEMBULI JALAN YANG SEDANG DI BURU POLIS.



Polis sedang memburu seorang wanita yang didakwa mencederakan seorang wanita Perancis di Jalan Krokop 10 di sini semalam.
  
Kejadian itu yang berlaku kira-kira 11 pagi turut menjadi viral dalam laman sosial.
  
Ketua Polis Miri, Asisten Komisioner Gan Tian Kee berkata, mangsa yang berusia 44 tahun menetap di sini bersama suaminya yang juga warga Perancis dan bertugas sebagai juruterbang.
  
Laporan polis telah dibuat.
  
"Mangsa mendakwa suspek telah mengundur keretanya dan hampir melanggar ibu mangsa yang sedang berada di belakang kereta mangsa.
 
"Mangsa telah berteriak kepada suspek bagi memberi amaran mengenai kehadiran ibunya di belakang kereta suspek.
  
"Namun suspek keluar dari keretanya dengan membawa payung dan terus meludah kepada mangsa," katanya sambil menambah mangsa mendakwa dipukul sehingga dia cedera di kepala dan terpaksa mendapat rawatan di hospital.
  
Tian Kee berkata, kereta suspek didapati didaftar di bawah sebuah syarikat katering.
  
Kes merupakan kali kedua di Sarawak bulan ini dan tersebar melalui media sosial

23 comments:

  1. Penyokong Anuar beraherm kutt. Almaklum.kurang ajar sangat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 16:19

      Dia ni yang jolok puki mak kamu dengan payung tempoh hari hingga bapak kamu tak lelap tidur sebab puki mak kamu berdarah tak ikut musim.

      Delete
    2. eh apa pulak dia jolok dengan payung.mak dia kena rogol oleh suami perempuan tu.tapi dia marah anuar.sebab dia dah nak gila.kesain

      Delete
  2. Sekor lg betina samseng berguru dgn KAK long puteri umngok...

    ReplyDelete
  3. Mungkin juga dia cari Tulang besi tapi tersilap katok kapla mangsa. Mesti kakak tu marah sang at baca cerita fitnah Ramon Tay Lip

    ReplyDelete
  4. Bodoh la mnusia yg slalu mengaitkan kes jenayah dgn mna2 parti politik..xda akal..sma ja kmu dgn haiwan

    ReplyDelete
    Replies
    1. lebih bodo dari haiwan ialah manusia yg tak tau ahli dan pemimpin parti politik yg buat dok buat kes2 jenayah tu.....

      Delete
  5. dia pegang payung biru cop BN laaaaa.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. a a laa.... baju biru dan seluar pun biru(tua) laa....
      umnu karat kut....

      Delete
  6. 16:28 ko lg bodoh...buta tuli pulak tu...KAK long steering lock terang2 puteri umngok la...

    ReplyDelete
  7. Hahahaaa umngok dari menteri smpai yg paling haprak jantan betina mmang samseng...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaaa macai aljuburi dari aljuburi smpai yg paling haprak jantan betina mmang bodoh dn suka di jubo suka sama suka.heee

      Delete
    2. ape gossip ini? selamatkan umno blog KERETA MEWAH BUAT ARTIS LELAKI

      Delete
  8. minah tudung ni memalukan islam je....aku memang tak caya minah-minah tudung ni semua...hipokrit

    ReplyDelete
  9. Ni pasi GROUP " KAKI LAWAN DI SOGO "

    ReplyDelete
  10. Ooi umngok mana di Sarawak, yang ada kat Sarawak hanya prngok, memang ngok betullah korang ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...dan di Sarawak tidak ada pendubur mcm nuar.

      Delete
  11. PASMACHA kot. Overdose bihon sop

    ReplyDelete
  12. "You don"t who I am?" Ungkapan sial yang biasa dari parti politik barua mana?

    ReplyDelete
  13. Kalu doh BEWOK HIDUP .. MACAI PR LA AGAKNYA..

    ReplyDelete
  14. Mana lagi buruk perangai antara dia ni dgn prempuan melayu yg rela dipelok artis mat saleh tu.

    ReplyDelete
  15. timbul persoalan...
    malah senang disebut.. timbul teka teki...
    mlm2 Jumaat.. camna yea si suaminya tu nak naik tengek ??
    cer teka !!

    ReplyDelete
  16. This Is What You Really Want !!
    Something That Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete