Saturday 27 June 2015

GAYA HIDUP MANTAN PERDANA MENTERI YANG PENUH KESEDERHANAAN .... TERBANG KE ALOR SETAR DENGAN PESAWAT PERIBADI SEMATA-MATA NAK BELI POPIAH UNTUK BERBUKA PUASA?????


Pergh!!!! Macam tidak percaya jer apabila menerima rakaman gambar Mahathir dan Hasmah terbang ke Alor Setar dari Kuala Lumpur dengan menggunakan pesawat peribadi semata-mata nak turun ke salah satu Pasar Ramadhan di Alor Setar semata-mata nak beli popiah untuk berbuka puasa.

Zuhud sungguh gaya hidup Mahathir ni ... patutlah dia marah sangat dengan Najib dan Rosmah kalau mereka hidup bermewah-mewahan sebab dia dari dulu sampai sekarang measih mengamalkan gaya dan cara hidup yang sederhana.

Ini dinamakan mengata dulang paku serpih ni.

4 comments:

  1. Omak janganlah berhasad dengki di bulan yang mulia ini. Tahukah omak bahawa pesawat peribadi tersebut disediakan dan dibiayai oleh Syed Mokhtar Al Bukhori sebagai membalas jasa TDM selama ini. Asal tidak merembat duit rakyat untuk bermewah eden tak kisah.... jangan lah busuk hati kerana kata orang tuatua, perempuan yang busuk hati busuk juga puki.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pergh kaki ampu madey. Balas jasa apa sampai sediakan jet peribadi?.
      Biar betik

      Delete
    2. Ye ke puki Omak tuh busuk. Kesian Khalid , kena pakai tutup idung bila jilat ye. Hehe

      Delete
  2. Rasanya tak wajar kita menilai hanya berdasarkan beberapa keping gambar yang tidak menceritakan keseluruhan kisah yang sebenar.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...