KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 24 June 2015

KERAJAAN PR SELANGOR PIMPINAN AZMIN ALI AMBIL HATI 17,534 KAKITANGAN AWAM DENGAN MEMBERIKAN BONUS SATU BULAN GAJI.



Kerajaan Selangor mengumumkan pemberian bonus sebulan gaji kepada 17,534 kakitangannya sempena Hari Raya Raya Aidilfitri, kata Mohamed Azmin Ali.

Menteri besar Selangor itu berkata, imbuhan tahunan itu akan dibayar pada 9 Julai depan, sebagai menghargai khidmat penjawat awam melaksanakan dasar kerajaan negeri secara profesional dan berintegriti.

"Kerajaan Negeri Selangor berasa amat sukacita mengumumkan pemberian Imbuhan Tahunan Sempena Hari Raya berjumlah satu bulan gaji kepada 17,534 orang anggota yang berkelayakan dan berkhidmat di bawah pentadbiran Kerajaan Negeri Selangor.

"Imbuhan Tahunan ini adalah bagi menghargai khidmat yang diberikan oleh semua penjawat awam negeri dalam melaksanakan dasar kerajaan negeri secara profesional dan berintegriti ke arah Pembangunan Berkualiti, Rakyat Dipeduli," katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak pada minggu lalu juga mengumumkan pemberian bantuan kewangan RM500 kepada penjawat awam gred 54 ke bawah, sebagai persiapan menyambut bulan Ramadan dan Hari Raya Aidilfitri.

22 comments:

  1. Kecoh je lebih si Azmin ni..
    itu duit pon khalid yg kumpulkan 3bil..
    ko perabih duit rakyat selangor je la yg ko tau..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untunglah kakitangan kerajaan PR kerana mendapat BONUS SATU BULAN GAJI.

      Macai-macai Be End mesti sakit hati dan dengki melihat kebaikan kerajaan PR !

      Delete
    2. Tak ada sakit hati hari raya dapat bonus kerajaan selangor, kerajaan pusat bagi bonus bulan dec sebulan gaji sama je, tak beza pun, macam pkr sedar diri. lupa pesan azmin cuba ambil hati baik tak payah.

      Delete
    3. Kera-jn pusat bagi bonus sebulan gaji? Kera-jn pusat hanya bagi setengah bulan gaji sebagai bonus. Itu pun sebab rakyat dan Cuepac bising ! Bagaimana nak bagi bonus sebulan gaji jika pemimpin sibuk beli jet baru dan bini sibuk shopping, bayar bunga pinjaman 1MsiaDlmBahaya dll?

      Delete
    4. jet dah buruk akan pakai jet itu 23:49 itu keguna kerajaan dan raja melayu juga , kalau pr berkuasa pun jet super jambu mahu beli oleh anwar itu, azmin ada beli ferrari untuk keguna sendiri ada orang umno nak cemburu, bagi tahu aku ada tak mb lama selangor ada tak kereta ferrari itu ,lupa pesan ia kerajaan ada bagi bonus sebulan ia tak kau bohong aku ini ia, kerajaan bagi tengok sumber kowangan itu ada baru bagi bonus, tak macam azmin rakyat masih menderita tak air masih ambil hati kaki tangan kerjaan selangor bagi bonus itu , itu sesuatu bodoh di lakukan, sepatut dia selesai masalah air dan selesai masalah guru kafa itu dulu. Baru cakap pasal bonus itu

      Delete
    5. Yg tak dpt bonus 1 bulan gaji tu jgn la dengki dan sakit hati
      Kan najib dah bagi hadiah GST
      Tak cukup lagi ker?

      Delete
    6. Alhamdulillah
      Dapat jugak rm 7125.00
      Boleh simpan ASB separuh
      Akhir tahun kang dpt sebulan lagi mcm thn 2014 dulu.
      Selangor memang terbaik...

      Mat yakob ulamak ada bagi 1 bulan?
      jgn mimpi la ko

      Delete
    7. Omak kau tak dapat bonus sebulan gaji ker?
      kesian omak kau

      Delete
  2. 0.0001% je ko ambik hati..
    selebihnya ko suroh angkut air naik tingkat 18...
    mcm hampeh air kat selangor..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha...
      500 utk ko, 7000 utk aku
      Selamat hari raya
      Beraya aku tahun nih

      Ko ado?

      Delete
    2. Yg tak dpt tu jgn la dengki dan sakit hati.
      kan PM dah bg brim dan duit raya 500
      Jadilah turr.
      boleh jugak cover gst korang

      Delete
    3. Tuang presideng ada bagi?
      nik amar ada bagi?
      phuiiiiii

      Delete
    4. Cuba ko mintak suami najib bagi bonus 1 bulan gaji.

      Delete
  3. Jenis mahkluk yang tak reti nak bersyukur.

    Kalau nak banyak g la jumpa Piem.

    Ada rm42 billion tak habis faraid lagi tu.

    G la isi borang.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  4. alah.sebulan gaji aje nak bisisng,kalau khaldi ibrahim tentu paling tidak 2 juta untuk 8 orang kakatangan awam,betul tak oamk kau,azmin jangan tunjuk lagak lah,khaldi lagi hebat.bat.bat,eh omak kau.latah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah rezeki Allah bagi
      SERONOK anak2 aku tahun ni
      Tahun lepas TKI bagi, tahun ni Azmin bagi
      Alhamdulillah syukur pd Allah
      Mudah2an Kerajaan selangor kini terus kekal bersama rakyat

      Delete
  5. Bila xbg bonus kat kedekut, bila bg dikata plak nk ambil hati...apa la ommakkau busuk nye hati kalah israel yahudi..yelah.kalit fekah jugak yg baik.hahahahaha

    ReplyDelete
  6. Perangai manusia,dah org bagi komplem lagi kalau,bagi 200 kan kecam lagi..serba tak kena..betul lah manusia yg tiada ilmu dan jenis yg tak bersyukur ni.mereka berada dlm resah gelisah..dengki,dan hasad dengki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg dengki tu samaada macai umngoooook atau group wala'un

      Delete
  7. Bagi la bunus sebulan pada rakyat sgor.....assmin kan mb yg tersingkat dlm sejarah sgor....nnti apa plak jasa dio pada rakyat sgor....ahaksss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg tak dpt tu janganlah dengki dan sakit hati. Banyakkan doa supaya PM Najib bagi bonus akhir tahun nanti 1 bulan gaji pulak sbb dah kutip gst.

      Delete
    2. 0016....
      ko 500 aje cukupla
      Boleh jugak buat bayar gst

      Delete