KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 16 June 2015

NAZRI AZIZ MASIH BERTEGAS DAN TIDAK BERGANJAK MENYATAKAN TMJ TETAP BERSALAH KERANA CAMPUR TANGAN DALAM POLITIK NEGARA.



Menteri lantang Datuk Seri Nazri Abdul Aziz terus tidak mempedulikan kritikan padanya kerana memberi amaran supaya Tunku Mahkota Johor tidak campur tangan dalam politik atau 'dibelasah'.

“Saya boleh faham jika putera itu kata 'saya sedih kerana dia (Najib) tidak hadir'. Saya boleh terima. Itu tidak campur hal politik.

“Tetapi dia kata, 'sudah tentu dia (Najib) tidak hadir dalam (dialog) Nothing to Hide kerana ada sesuatu hendak disembunyikan.

“Itu bersifat menghukum. Ia bermakna Tunku Ismail Sultan Ibrahim daripada Johor sudah menghukum PM salah. Itu apa yang tidak kerana dengannya,” kata Nazri semalam.

Nazri juga berata kenyataan Tunku Ismail berbeza dengan sokongan sultan Pahang kepada Najib kerana menjadi kebiasaan istana menyokong pemimpin dipilih rakyat dalam sebuah sistem raja berperlembagaan.

23 comments:

  1. Lama tidak dgr komen2 dari rafizi di lobby parlimen...
    tida ade ulasan dari rafizi tentang 1MDB, sejak diambil alih oleh Mahathir..

    adekah rafizi sudah dihalau dari pandan?
    adekah rafizi sedang menunaikan umrah?
    adekah rafizi merajuk dgn azmin...
    adekah rafizi sedang berusaha memujuk mahathir masuk pKR?
    Adakkah Rafizi tengah makan bihon sop Pasmacha
    anda tentukan mana yang anda suka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patut suap nasi goreng ahmad maslan dalam mulut nazri aziz & rosmah mansur

      Delete
  2. Nazri betul.. Pencacai2 Tmj tak payah nak pusing cerita.

    ReplyDelete
  3. Perangai TMJ pun bukan elok sangat. Semuanya dia aje betul .Orang lain salah.

    ReplyDelete
  4. Nazri sibuk cerita remeh temeh cara teguran dibuat. Tapi tak peduli kesan pada negara dan kemana duit 1MDB pergi. Itu la minda Melayu.Kuat berdebat. Duit terus lesap.Habuk pun tarak.

    ReplyDelete
  5. Apa apa pun TMJ lg hensem ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seburuk buruk ninda TMJ dimata musuhnya, ada juga kebaikan beliau sehingga kini, aku difahamkan bahawa nindanya tak ambil gaji semasa jadi YD Agung. Semua duit tu dijadikan biasiswa untuk anak-anak Johor yang belajar diuniversiti-universiti dalam negeri Johor!! Ayooada faham???

      Delete
    2. Kalau rakyat selama ini bising,tak kisah sbb anggap rakyat sampah,tapi kalau dah anak raja,dan bakal raja,bising,apa alasan lagi..tahniah tmj,sekurang-kurangnya beliau bersuara utk rakyat ..

      Delete
    3. Kalau rakyat selama ini bising,tak kisah sbb anggap rakyat sampah,tapi kalau dah anak raja,dan bakal raja,bising,apa alasan lagi..tahniah tmj,sekurang-kurangnya beliau bersuara utk rakyat ..

      Delete
    4. Kalau rakyat selama ini bising,tak kisah sbb anggap rakyat sampah,tapi kalau dah anak raja,dan bakal raja,bising,apa alasan lagi..tahniah tmj,sekurang-kurangnya beliau bersuara utk rakyat ..

      Delete
  6. Menteri sampah...

    ReplyDelete
  7. HAHAHAHA....
    JANGAN LUPA TAJUK AKHBAR SELEPAS MAHATHIR tarik kuasa raja raja tajun 1993 yang lalu.
    Selepas Sultan Johor tampar jurulatih hoki Gomez.
    Akibatnya semua rider polis Sultan Johro dikurangkan....
    Masa tu kes ini melibatkan Tunku Majid selaku pemain hoki Johor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aloo 14.42
      jgn lupa sejarah tu bodo....tun dr m bawa isu itu ke parliment srmua sokong termasuk parti PAS yg kelusr dewan cuma parti semangat 46.....ok....pahamkan isu jgn main bantai sial....nazri pun sokong usul itu di parliment. ...sial...

      Delete
  8. Tak taula sapa betul sapa salah tapi yang soheh sekali kepala Nazri tak la sekeras kepala TMJ. Rasanya takla kisah ini akan berakhir begitu saja. Jangan kemana-mana kita masih lagi dalam rancangan yang sama!!

    ReplyDelete
  9. komen drp tmj jelas, tugas nazri adalah utk menyelamatkan najib tuan nya.

    ReplyDelete
  10. Bapak, Sazali tiru supaya Li dapat puji. Silap haribulan Li dilantik jadi TPM, siapa tau?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko nak jadi pm , Li
      Ko ingat ko tu siapa? Magistrate?

      Delete
    2. tak siapa2 pun takpe nya, asal pandai ampu dan bodek aje dah cukup weiii...disamping pandai buat lawak macam ahmad maslan tu... siapa sangka boleh jadi menteri tu...

      Delete
  11. dah mula dah nak kalih tukar isu yg besar IMDB tu..
    ni dah timbul isu lain pula....
    nak minta tolong jangan bodek melampau sangat..
    pemimpin adalah pembela rakyat..sokong TMJ..jangan biar ada org bermaharajalela curi duit kerajaan..

    ReplyDelete
  12. Sudah tiba masanya raja-raja melayu dan juga kerabat raja untuk bangun dari lena yg panjang yg dibuai mimpi indah untuk menyelamatkan negara dari bankrap atau digadai oleh menteri2 yg bangsat. Kita sebagai rakyat juga perlu mainkan peranan dlm PRU akan datang supaya tidak memilih menteri2 yg bangsat.

    ReplyDelete
  13. sokong....sangat, raja2 melayu seperti tmj

    ReplyDelete