KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 17 June 2015

PAS DAN DAP PERLU BERUNDUR SECARA TERHORMAT DARI KERAJAAN PR SELANGOR JIKA TIDAK MAU DILABEL OLEH RAKYAT SEBAGAI PARTI HIPOKRIT KATA MAHFUZ OMAR.



PAS dan DAP perlu menawarkan diri untuk berundur daripada pentadbiran kerajaan Selangor susulan berakhirnya gabungan pembangkang Pakatan Rakyat (PR) semalam, kata bekas ketua penerangan PAS Datuk Mahfuz Omar.

Ahli Parlimen Pokok Sena itu berkata, sekiranya kedua parti tersebut masih enggan menarik diri dari pentadbiran Selangor, ia memberi persepi kepada rakyat yang kerajaan Selangor ditadbir parti politik yang hipokrit.

"Kalau terus kekal, ia akan membina persepsi... bukan saya kata, tetapi untuk orang kata, ini parti politik hipokrit.

"Ini akan menjejaskan kepercayaan rakyat," katanya di lobi Parlimen hari ini.

9 comments:

  1. Aku dah kata dah. Pemimpin PAS bukan sahaja HARUS tetapi WAJIB menutup mulut depa. Semakin depa buka mulut depa, semakin longkang nampaknya.
    Sehingga hari ini, pemimpin PAS masih tidak sedar keSALAHan dan keSILAPan depa. Sedih bercampur geram.
    Bercakaplah suatu yang memBINA dan bukan lagi yang menJAHANAMkan. PAS sedar tak bahawa rakyat sedang dan telah menganggap PAS ni adalah manusia yang tidak bertanggung jawab dan tidak ada wawasan. Rakyat sedang menghadapi masalah dengan isu-isu semasa, depa dok kelam kabut pasal hubungan depa dengan DAP. Walaupun DAP berkata depa dah putus hubungan dengan Presiden PAS tapi depa bukan setiap hari dok cakap pasal ini. Depa bercakap tentang keTIRISan, bercakap tentang penyelewengan, ...
    Omak Kau pun semakin hari semakin keUMNOan dan kePASan, ...

    ReplyDelete
  2. Macai DAP detected ........... sentuh Pas tak pa tapi sentuh DAP sikit je terus ada yg meroyan ........... mcm perangai Yahudi ........ boleh hentam agama lain tapi never condem Yahudi atau apa yg berkaitan dgn depa spt holocaust dsbnya nanti dituduh anti semitism

    ReplyDelete
  3. Macai PKR @ Balaci DAP detected ........... sentuh Pas tak pa tapi sentuh DAP sikit je terus ada yg meroyan ........... mcm perangai Yahudi ........ boleh hentam agama lain tapi never condem Yahudi atau apa yg berkaitan dgn depa spt holocaust dsbnya nanti dituduh anti semitism

    ReplyDelete
  4. Itu anti fitnah lover boy dap. Aku rasa kalu anuar kutuk dap, mau dia ludah muka anuar

    ReplyDelete
  5. Aku rasa yg bersalah adalah anuar beraheem. Sebab kajang move Pas dap bergaduh.

    Memecat tski until diberi jawatan. Nah kaoo PR hancur. Disa nepotism anuar memang berat

    Best friend hangpa

    Jeff Ulu Bernam
    Reformist yg Originel

    ReplyDelete
  6. Kebykan geng2 king microphone ni set yg tewas ......yg pro ulamak tak byk cakap kecuali kat fb je itu pun portal anti ulamak yg siarkan kalau tak siarkan sampai lanih kita tak tau pro ulamak cakap apa.......

    ReplyDelete
  7. Anon-anon di atas adalah spesis yang bukan sahaja tidak membawa keBAIKan kepada Islam malahan membawa keBURUKan kepada bangsa Melayu. Berhujah menggunakan akal yang WARAS dan berilah idea yang BERNAS. Ini asyik nak label sahaja tapi isi ... TARAK (India cakap).
    Awat aku dok puak munafikun ni ... buat apa? Depa bukan nak faham atau memang depa tak mahu nak faham atau memang depa ni tak faham sungguh2.
    Cuba bagi idea macam mana nak perkuatkan PR? Teringat aku akan kata-kata Almarhum TG Haji Fadzil, bila musuh menyokong, bermakna ada "benda" yang betul. Aku hormat LGE bukan kerana dia Cina DAP tetapi tindakannya yang mempertahankan maruah Melayu (anak gadis) sehingga merengkok dalam penjara. Apa yang hangpa buat? Hangpa bukan nak memperkasakan bangsa Melayu atau Islam, tindakan hangpa ni ibarat tikus membaiki labu. Atau hangpa memang tikus yang sengaja merosakkan labu. Jenis Haramjadah kot ... kat Tok Jib.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pedoman mana yg hang mau?? kemuncak muafakat apabila berlaku antara hak dan yg batil.. nak tau kebenda tu tanya alim ulamak lah.....ngaji quran hadis lah.... persoalannya baper % non muslim toleransi dgn gol islamist ter masuk orang islam sendiri tak kira se bangsa atau lelain bangsa terhadap hak antara agama ......bila PAS tetap dgn pendirian depa pasai tetap dgn agenda asal nak wat camner lelagi kalau dah tak ngam ngan DAP .....dan yg terpenting saper berani jamin kat DAP boleh terima dua sistem dalam satu negeri/negara??? khusus dalam hal ehwal kekeluargaan(nikah/tuntut cerai/tuntut anak/harta pusaka dsb..)mungkin tak berlaku zaman kita tapi cucu cicit kita ada saper jamin?????

      Delete
  8. Ingat akan Akhlak Nabi ...
    Selamat Berpuasa, Maaf Zahir dan Batin.
    Jumpa lagi lepas Ramadhan. Inshaallah.
    Terima kasih kepada anon 17 Jun 2015, 18:10. Macam tu le yang aku mahu. Tahniah. Rukun Iman yang ke-6 tu apa ya .... Percayalah bahawa semua ini kehendak Allah swt. Kita, hamba Allah swt mesti buat yang TERBAIK tanpa menjejaskan nama Islam itu. Selama ini, orang Islam memenangi perjuangan dengan orang bukan Islam ialah AKHLAK dan antara orang Islam ialah Iman.

    ReplyDelete