KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 18 June 2015

PASMA SUDAH KANTOI ... BERITAHU SATU DUNIA MUSUHNYA IALAH UMNO TETAPI AKAN BERTANDING DALAM PRU 14 DIMANA PAS BERTANDING.


Jadi jelaslah kini betapa kewujudan PasMa bukan tujuan nak lawan UMNO tetapi nak berentap dengan PAS.

Parti baru yang akan ditubuh oleh Persatuan Ummah Sejahtera Malaysia (PasMa) merancang untuk bertanding di kawasan yang ditandingi Pas pada pilihan raya akan datang.

Presiden PasMA, Datuk Phahrolrazi Zawawi berkata, parti itu akan menggantikan Pas oleh kerana Pakatan Rakyat (PR) sudah tidak lagi wujud.

Bagaimanapun, parti baru itu tidak akan bertanding di kawasan yang ditandingi DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR).

“Kita akan masuk bertanding yang berpotensi untuk menang. Fokus kita untuk menentang UMNO dan Barisan Nasional (BN) jadi kawasan yang ditandingi PKR dan DAP, kita tidak akan meletak calon,” katanya.

Phahrolrazi berkata, parti baru itu akan bergabung dengan DAP dan PKR untuk membentuk pakatan baru yang memberi fokus menawan Putrajaya pada Pilihan Raya Umum (PRU) ke-14.

Dia menaruh kepercayaan bahawa Pas tidak akan mampu meraih kejayaan besar kerana bergerak sendirian sekali gus menjadi parti kecil berbanding BN dan pakatan baru.

31 comments:

  1. Memang patut PASMA lawan PAS sebab ROH Parti PAS sekarang mengadap UMNO sedangkan PASMA membawa ROH rakyat bawahan (kami akar umbi PAS sokong PASMA). Alhamdulillah, hudud yg dibawa Tuang Presiden dah di terima Parlimen kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS Ori Utan Palas18 June 2015 at 23:24

      lebih mulia makan dangin lembu nfc n ayaq ketumbersama melayu islam dari hina mengkedarah babi n minum tuak bersama cina dap/pkr/komunis...elok le pasma cepat tubuh parti...pi la pakat rujuk kalam politik dgn tun firaun n mat tyson...jgn lupa rujuk dgnularmarq ustaz kazim geliat n asang ali munafiq n ampu sini ipoh mali...

      Delete
    2. PASMAK sedang diperkudakan oleh DAPig untuk memecahkan undi Melayu dan menghancurkan parti PAS yang memperjuangkan Islam sebagai cara hidup orang Islam sejak penubuhan PAS. Oleh sebab itu, eloklah pengkhianat-pengkhianat PASMAK itu keluar dari PAS kerana kejahatan mereka telah terbongkar dan ahli-ahli PAS amat bencikan pengkhianat !

      Sejarah telah menunjukkan parti serpihan seperti PASMAK akan mengalami kekalahan yang teruk dalam PRU ke14 dan pupus untuk selama-lamanya. Maka pengkhianat-pengkhianat itu akan meninggalkan PASMAK untuk menjadi khadam DAPig !

      Delete
    3. Buat apa aku nak sokong Pemimpin Melayu Islam yg pandai cekik duit negara je, buat apa aku nak sokong Pemimpin Islam mengaku ulamak yg hanya fokus pada hukum hudud je. Kalau cina tu boleh jadikan negara ini makmur kaya, aman, aku akan sokong dia. Korang nak bergadoh korang punya pasal,

      Delete
    4. Otai ini sanggup jual negara !

      Delete
    5. Otai...klw kamu org muslim..
      kamu wajib beriman dgn "org2 kafir itu tidak akan pernah redha dgn Islam sehinggalah kamu menjadi spt mereka(yakni menjadi kafir)"...
      kecualilah klw kamu memang dah kafir..

      Delete
    6. otai pilih 'syurga' duniawi yg bersifat sementara dibawa oleh Dap, kristian dan yahudi berbanding syurga ukhrawi yg abadi yg dijanjikan Islam ......... kesian otai salah buat pilihan !

      Delete
  2. Kah kah pasma bukan bawak roh rakyat bawahan bodoh.....pasma bawa roh DAP komunis...roh syiah...roh libral dan roh pluralism. .....ingat tu bodoh kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. berpandukan fatwa tuaq guru sifu besar nujum u turn muktabar...pasma akan erus berjuang demi menegakkan syiar islam tanpa syariat...kebebasan murtad..nama allah tuk dilacurkan kpd agama2 lain membawa melayu ke gereja2 utk mendapat pertolongan tuhan allah pesta beer demi menjanakan ekonomi pegang anjing cross dressing dan pelbagai lagi...tuaq guru sifu besar kami muktabar nujum telah membuktikan betapa bagusnya ilmu beliau dlm 3 hari menuntut ilmu di timur tengah telah mendapat hidayah sedangkan ulamak2 lain memerlukan puluhan tahun tetapi masih gagal memahami bagaimana syiar islam tidak perlu dilaksanakan secara menyuluruh...hanya hati yg tertutup shaja tidak dpt menerima fatwa tuaq guru sifu besar muktabar nujum kami...pasma tetap bersama tuaq guru sifu besar muktabar nujum...takbeer...burrrrp...takbeer...burrpppp

      Delete
  3. Pasma akan berkubur hanya dgn sekali libasan sarban hj hadi je...hj hadi amat kuat sokongan di dlm Pas...pasma x payah berangan le..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang mamai ke dalam bulan posa ni?

      Delete
  4. Tuan hanya berjuang melawan umno sehingga sanggup bersekongkol dg dap yg menentang hudud dan islam serta pkr yg tak pernah menyokong hudud. Hebatnya tuan dan pasma ....

    ReplyDelete
  5. Baguslah, lawan pas sebab pas bukan nak menang dan menawan putrajaya.jawatan nakla kot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betui2..depa blum diberi hidayah oleh tuan guru sifu besar nujum muktabar...kesian dok ikut ulamak lg...cer mai penang mkn babi sekali...gerenti dpt hidayah...taat setia terus...xkira dah apa kata tuan guru sifu besar...semua dia betul...xleh salah...bodoh sungguh org2 yg dok ikut ulamak ni...

      Delete
  6. Omakau tak paham ker maksud pasma..kalau lawan umno makna nya mesti lawan pas..

    ReplyDelete
  7. Pas sama ngan umno tu sbb pasma kene lawan.tgk hadi asyik puji najib je tp kalo dap dan pkr die selaly hentam.kan nampak sgt die dh jd umno je...jgn risau tgk jela nt rakyat sokong pasma ka atau siku lutut
    Kahkahkaj

    ReplyDelete
  8. Formula kemenangan umno....pasma lawan pas dan umno....gua rasa pasma tak menang ....pas kalah....umno yg menang....bodoh punya pasma....kira2 mudah pun tak bole.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tunggulah Malaysia jadi macam Greece akibat dari perbelanjaan sasau 1MDB... agak2nya masa tu umno ada lagi atau tidak... mungkin dibunuh oleh KERAJAAN MALAYSIA.

      Delete
  9. Parti PASIKUT sudah tidak relevan lagi.

    Penubuhan parti PASMA amat kami nanti-nantikan.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ditulis oleh barua DAPig.

      Delete
  10. Kau tu yg bodoh kira2 melayu dah pecah 4 parti...yg menang cinalah bodoh... cina dah pecah belahkan melayu pun kau tak nampak kau tu org malayu mana tau kira2.. melayu guna carculator cina guna capua.. parti2 melayu kena belajar bahagi dan tolak jgn nak guna campur dan kali je.. guna capua jgn asik guna carculator je otak jadi lembab tak jalan sebab guna elektronik

    ReplyDelete
  11. Pasma cuma pemecah undi Melayu.

    Tiada wakil dun & parlimen dari Pasma akn menang. Kerana kemungkinan PAS & BN yg akan menang kawasan yang bertanding.
    Logik matematik... Pas akan nampak lemah
    Jika bertanding berseorangan pada PRU nanti.

    BN ada peluang merampas kawasan yang dimenangi PR kerana perpecahan undi oleh Pasma & PAS

    Tetapi jika PAS bergabung bersama BN
    Ia akan melahirkan parti yang sangat kuat utk mempertahankan kawasan yang pernah dimenangi.

    Dan berpeluang menawan kembali kawasan yang dimenangi oleh wakil dun & parlimen dari PKR terutamanya.

    Pas masih parti yg kuat walaupun sudah berpecah dengan PR & Plasma

    BN berpeluang merampas kembali kawasan yang dimenangi oleh PR atas kekurangan undi dari Perpecahan PR & PAS.

    BN akan lebih kuat jika Najib bukan yg menerajui next PRU. Kerana yakin jika Najib yang menerajui kemungkinan BN akan kehilangan undi dari ahli yg sudah hilang kepercayaan pada Pimpinan Najib.

    Pengundi Umno yang berpaling pasti akan memilih PAS dgn rela hati. ( lebih baik Dari pilih parti yg sekongkol dgn DAP yg bermulut celupar & bertuankn Anwar)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ingat semua org melayu islam bodoh ke macam ahli Pas yg sokong ulamak membuta tuli? Hudud penting sangat ke hingga melebihi segala-galanya?
      Hudud boleh kasi aku gaji 5000 sebulan ke, hudud boleh kasi anak bini aku makan? Hudud boleh gerenti ekonomi negara mantap macam s'pore ? Lepas PRU 14 , PAS hanya akan jadi parti kampung aje.

      Delete
    2. @ Ularmak,

      Komen sesat kamu itu boleh menyebabkan kufur akidah iaitu murtad jika kamu mengaku beragama Islam kerana kamu mempertikaikan hukum Allah!

      Jika kamu orang kafir, jangan sibuk campur tangan dalam urusan agama Islam ! You can go to hell !

      Delete
    3. Ularmak..Dgn hukum Allah...
      manusia akan mentadbir alam dgn lebih baik...
      ekonomi lebih baik..gaji 5k blh naik 50k..
      anak bini ko nak menketedarah apa pon blh...
      keselamatan terjamin tak le nanti ko sibok buat laporan polis anak dara ko kena rogol..

      Delete
    4. Ulamak boleh nentadbir negara...
      tapi..
      bukan ulamak munafik..
      bukan ulamak fatwa sesat..
      bukan ulamak u-turn
      bukan ulamak cakap x serupa bikin
      bukan ulamak pecah belah umat...
      kita mahu ulamak yg mampu mentadbir dgn harmoni seluroh alam...

      Delete
  12. Poodahhh..gi mkn bihun sup la lg bagus..ni smua geng2 kecewa,tak puas ati sbb tak jd ktua.. pastu nk tubuh parti bru..psni tk puas ati lg..tubuh lg..kahkah

    ReplyDelete
  13. DAP dah MENANG..!!! PAS berpecah...inilah tujuan DAP..dia dpt 100% undi Cina. MCA, GERAKAN tutup buku. Cina 100% undi DAP.

    Melayu pecah - UMNO, PASMA, PAS, PKR. Bukan Islam dlm PKR akn dpt undi Cina. Org Melayu dlm DAP akn dilantik jadi MB...akn dikawal ole Dinasti Lim...

    Dinasti Lim dah rancang nak ganti MCA. Mereka nak masuk BN...Cuba dengar ucapan LKS. Dia hendak kerajaan UG tak heboh satu dunia Hadi yg hendak...Undi PAS akan pecah dgn PASMA.. UMNO kekal undi Melayu....PAS & PASMA & Melayu PKR akn hilang deposit. .. tinggal yg menang DAP 100%Cina & UMMO. Itulah peranan PASMA...dia akn dibiayai oleh DINASTI LIM. Kalau tidak mana dia nak ambik duit. PKR tutup buku...!!!!

    ReplyDelete
  14. Pasma akan berkerjasama dengan SIS didalam mengugat keharmonian umat Islam. Orang kuat' Pasma' Khalid Samad dan Mujahid tidak setuju fatwa murtad pada SIS.

    Inilah dia puak-pual syiah takkiyah berjuang bersama dengan puak liberal sekular dengan dokongan kuat dari DAP yang mengetuai perang salib dinegara ini.

    ReplyDelete
  15. PKR & PAS tiba2 bersatu dgn BN. DAP mcm mana? Berpeluh dahi LKS & LGE, itu teori lu org jgn sebut nanti wa gantung diri oooo.

    ReplyDelete
  16. Nak bersatu dng gay tua ....bahaya tuhhhh...ahaks..

    ReplyDelete