KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 25 June 2015

INILAH WAJAH PELAJAR YANG LANGGAR LARI KERETA PERONDA POLIS DALAM KEADAAN MABUK YANG BERJAYA DITAHAN.



Pemandu kereta jenis Volkswagen Polo yang dirakam memandu laju sebelum merempuh sebuah kereta peronda (MPV) polis namun kemudian memecut meninggalkan lokasi kemalangan sudah ditahan polis dan siasatan awal mendapati dia memandu dalam keadaan mabuk.

Menurut maklumat daripada sumber polis, pemandu lelaki terbabit yang berusia 21 tahun itu ditahan ketika tampil membuat laporan polis mengenai kemalangan berkenaan.

Ujian sampel pernafasan yang diambil daripada suspek yang merupakan pelajar sebuah kolej swasta mengesahkan dia memandu di bawah pengaruh alkohol.

Kemalangan berkenaan berlaku kira-kira jam 8.55 pagi 22 Jun lalu di Jalan Pudu menghala ke arah Pusat Bandaraya.

Kejadian berlaku di lorong paling kiri apabila kereta Volkswagen Polo yang dipandu laju itu hilang kawalan lalu merempuh bahagian belakang MPV polis dari Daerah Wangi jenis Proton Waja itu yang sedang melakukan tugas rondaan.

Akibat daripada rempuhan itu, MPV polis itu berpusing beberapa kali sehingga terbabas ke kanan jalan.

Dua anggota polis di dalamnya bagaimanapun bernasib baik kerana terselamat tanpa sebarang kecedaraan.

Suspek juga didapati tidak mengalami sebarang kecederaan serius ketika tampil membuat laporan.

Dia kemudiannya dibebaskan dengan jaminan polis setelah kenyataannya dirakamkan.

16 comments:

  1. Blogger greenboc, addin, Meloyawaves menulis macam orang balik kelab malam. Ni yg tulisan fitnah guna untuk langgar orang. Budak mabuk tu langgar kereta, blogger babboon Meloyawaves langgar orang yg tak bersalah dlm tulisan beliau

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kawan2 G18 kat Selangor layan baik Oktoberfest 2014

      Delete
    2. Jef ulu Babi marah sebab tak dapat bonus 1 bulan

      Delete
    3. BOLEH JE REDHA DGN KEKELAHAN TAPI POLITIK MENGGUNAKAN CAI, TUDUHAN TOLOL, MENJEBON, MENBARUA TIADAK dapat DITERIMA. INI BUKAN AKHLAK ISLAM WAHAI OSTAD ULAM MAK. MEH KITA AJAR MEREKA MACAMANA BERPOLITIK CARA ISLAM. Bkn setakat ratib Isle Isle isle je

      Delete
  2. Ni mesti mabuk San Miguel.

    Carlsberg pon pemimpin UMNO yang bawa masuk dan siap g rasmi kilangnya sekali.

    Yang ni OK tak nak komen ke.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kilang carlsberg tu kat selangor...
      sbl pru bedegar degar cakap nak tutup kilang carlberg...nape smpi skang yilek...
      Bodo bertingkat le ko ni..

      Delete
    2. Siapa yg bodoh anon14;14.
      Ada 3 org Pengarah Melayu yg mesra Umno duk dalam tu makan gaji judi.
      Kuasa nak tutup kilang tu pada kerajaan pusat la ngok3.

      Delete
    3. Salah kerajaan negeri ada kuasa untuk tutup mana2 kilang dalam negeri selangor jangan nak SPIN cerita.

      Delete
    4. 14:17 Ini la masalahnya orang kita, nak menang tanpa mempedulikan fakta sebenar. nak kata bongok kesian pulak !

      Delete
  3. Omak Kau jangan la pembohong sangat, agak-agak la nak tulis tu. Terang2 dalam video tu kereta polis tu berpusing tak sampai pun satu pusingan tapi OK kata BEBERAPA KALI..... apaa punya turrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok le tu...penting kereta tu ada berpusing..
      ngok le ko ni...

      Delete
    2. 14:17 Ini la masalahnya orang kita, nak menang tanpa mempedulikan fakta sebenar. nak kata bongok kesian pulak !

      Delete
  4. Pehal ko nie anon13:13...??tula masuk pon nombor soi!tetibe je marah2...ko la yg mabuk ketom!

    ReplyDelete
  5. Wa kasi lu tahu aaa....Ada olang minum alak manyak syok ooo bila dia mabuk aaa dia boleh cakap sama pokok, batu, keleta...dia boleh nampak dia punya ancestors sana Tongsan ribu-ribu tahun dulu ma. Bila dia pandu itu keleta aaa....dia ingat dia pandu jet ma......manyak laju macam terbang manyak syok ma....bila sudah langgar lagi manyak syok...dia boleh nampak dia punya latuk-nenek di Tongsan...boleh dapat manyak mahal punya lumah atas bukit sana ma!

    ReplyDelete
  6. Hehe ...perkara dungu spr ini pasti TIDAK akan berlaku kalau TSKI jadi PM misalnya atau sekurang2nya kekal sbg MB Selangor! Omakkau dan Faekah tentu setuju fakta ini ...tak gitu!

    ReplyDelete
  7. china xde pulak nak viralkan muka china ni, cuba kalau polis yg langgar, mau muka kugan sekali dijulangnya.

    ReplyDelete