Thursday 25 June 2015

RAKAMAN GAMBAR KEMALANGAN YANG MELIBATKAN KERETA TERMAHAL DI SARAWAK SETAKAT INI MENJADI KECOH DI MEDIA SOSIAL.



Kemalangan salah satu kereta paling mahal di Sarawak bukan sahaja menyebabkan lalu lintas sesak teruk tetapi eksiden berkenaan menjadi viral dimedia sosial dengan beberapa rakaman gambar dimuat naikkan.

Dalam kemalangan itu, yang berlaku pada kira-kira 10:00 pada hari Khamis, Ferrari 458 merempuh rel pengawal di Jalan Tabuan Court, jalan raya yang sibuk menghubungkan daerah lapangan terbang di ibu negeri, kediaman dan komersial.

Pemilik kereta sport berkenaan , yang merupakan salah satu kenderaan keluaran Ferrari yang paling mahal harganya yang baru sahaja dibeli telah  melarikan diri tanpa mengalami apa-apa kecederaan.

5 comments:

  1. Ni mesti ada kena mengena dengan Ameno BN ni sebab kaya melampau.

    Kalau nak kaya kawan la dengan Ameno.

    Kalau nak masuk syorga kawan la dengan Ulamak Insan Suci.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul2. ..kalau puak pembangkang mana ada duit byk tu. Hidup pemalas harapkn subsidi. Masa kecik malas belajar dah besar taknak MAMPOS menyusahkn org bikin fitnah sana sini.

      Wassalam...

      Delete
    2. hang baca tu Sham.kecik dulu hang xmau mampus dh pndai main tenet ni hang keriau bikin pitnah.jgn mara la Sham, mmg betoi pun . hahaha

      Delete
    3. Macai tahap Maslan detached..

      Delete
  2. TAK KIOK kira OK lah

    Kalau PROTON sudah KIOK kot

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...