Sunday 28 June 2015

KOLEKSI FOTO KEADAAN SEKOLAH RENDAH DI PANDAN JAYA MEMANG SAH SEPERTI DI KATAKAN KETUA PENGARAH JASA BAHAWA TIMBALAN PERDANA MENTERI DAN TIMBALANNYA JENIS MALAS TURUN PADANG.



BIAR GAMBAR MENJADI SAKSI BERBICARA.

Beginilah keadaan amat menyedihkan Sekolah Kebangsaan Pandan Jaya terkini ... walaupun terletak dikawasan bandar namun keadaannya cukup daif dan menyedihkan sekali ... membuktikan betapa kata-kata Ketua Pengarah Kabatan Hal Ehwal Khas (JASA) yang juga mantan Timbalan Menteri Pengajian Tinggi merangkap Ahli Majlis Tertinggi UMNO Dato' Dr Puad Zarkashi pada 21hb Mei 2015 yang lalu melalui akuan media sosialnya betapa Menteri Pelajaran yang juga Timbalan Perdana Menteri dan Timbalan-timbalan jenis pemalas turun padang untuk meninjau sendiri keadaan sekolah-sekolah.

Sebelum ini beliau melaporkan keadaan beberapa buah sekolah di Keningau Sabah yang terletak dipinggir bandar ... kalau tak sempat turun padang pun kira boleh dimaafkan tetapi ini kawasan bandar yang terlertak dalam Majlis Perbandaran Ampang Jaya (MPAJ) masih begini keadaaanya untuk sekian lama.

Difaham pihak PIBG sudah pun membuat pengaduan kepada pihak sekolah agar bertindak cepat ... malangnya diberitahu bahawa tiada peruntukkan.

Kalau perkara asas ini pun gagal sebagai Menteri Pelajaran untuk dilaksanakan apakah Muhyiddin layak untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia???? .. takut semua bangunan kerajaan yang bocor dan rosak tidak mendapat pembelaan.

5 comments:

  1. pak menteri cuma tau menghabiskan dan menyeksa rakyat saja ...bila terlalu korup reban ayam pun akan mereka katakan sekolah.

    ReplyDelete
  2. Pengetua dan pibg buat apa? dia orang tidur ke?
    sepatut nya pekara ini dah selesai lama dah jika dia ambil tindakan, lupa pesan kalau cat pagar cepat je, sekolan bocor buat tak tahu je

    ReplyDelete
  3. Rafizi mana, makan gaji buta tak melawar sekolah dlm kawasan dia. Balik2 kajang move untuk kebahagiaan boss Dan Bini boss

    ReplyDelete
  4. Bodoh Anon 0856. Ini Omakkau pergi ciplak dari FB Rafizi yang dok bergaduh dengan muhyiddin. Omakkau ni jenis omak tak ada adab, ambik bahan orang tak bagi kredit kmdn menimbulkan fitnah.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...