KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 17 June 2015

PENCULIK YANG CUBA MENCULIK GADIS 15 TAHUN BERJAYA DICEKUP



WANGSA MAJU - Seorang gadis berusia 15 tahun hampir menjadi mangsa culik dua orang lelaki Melayu dalam kejadian hari ini.

Dalam kejadian yang berlaku di flat PPR Wangsa Sari, pelajar perempuan tingkatan tiga itu nyaris menjadi mangsa culik di depan rumahnya sendiri.

Difahamkan, dua suspek sudah merancang penculikan itu dan telah mengekori mangsa  menggunakan motosikal.

Mangsa yang dalam perjalanan pulang ke rumahnya itu kemudian naik ke tingkat 5 kediamannya diekori oleh salah seorang suspek.

Apabila tiba di depan rumah, suspek menarik rambut mangsa dan cuba menutup mulutnya. Namun mangsa sempit menjerit dan memanggil bapanya sebelum suspek melarikan mangsa.

Ekoran jeritan itu, bapa mangsa dan beberapa jiran yang menyaksikan kejadian itu segera mengejar suspek sehingga ke sungai di belakang rumah.

Salah seorang suspek berjaya ditangkap, manakala seorang lagi suspek berjaya meloloskan diri.

11 comments:

  1. ......mau disiat kulit kepala mamat tu.....

    ReplyDelete
  2. Kesian pulak tengok muka dia

    ReplyDelete
  3. KENAPA MELAYU MELAYU INI CULIK BUDAK 15 TAHUN ????

    DUIT BR1M TAK CUKUP KE ??????

    MINTAK 1 BILION DARI 42 BILION DARI PUTRJAYA

    INI ORANG MELAYU BUKAN ROHINGYA

    ReplyDelete
  4. Lambat laun hat sekog lagi kena berekaeh la
    Umpan dah ada dlm tangan, takkan orang polis takleh cekop
    mana hang nak lari... lubang cacin pun x selamat

    ReplyDelete
  5. dia colek untuk jual ke untuk nak rogol...
    haramjadah melayu ni..sanggup buat inanya sama bangsa..babi sungguh...padan muka pun macam babi hutan dan macam babun tengah kemaruk
    betina...
    sesuai jatuh hukuman kasi potong butuh dia hingga ke telor... supaya tak dapat rogol...

    ReplyDelete
  6. Gila sex mamat ni kot...
    atau nak jual ke rumah pelacoran
    klw colik nak mintak juta2 dari penghuni ppr mcm tak logik plk..

    ReplyDelete
  7. Dia ni spesis Dracula melayu. Hisap dara bkn hisap darah

    ReplyDelete
  8. Hahaha.....
    Melayu malas melayu jahat mula memerontak nak culik nak curi nak rompak nak samun hingga sanggup bunuh, inilah syaitan dijadi pedoman islam dijadikan hiasan. Lubang neraka tingkat 18 adalah utk mrk ni.

    ReplyDelete
  9. Kerana pemimpin tak mahu hukum hudud maka jadilah penjenayah bermaharaja lela

    ReplyDelete
  10. Nak culik macam mana kalau pakai motosikal.
    Klu pakai kereta & van mungkin juga.
    Mesti nak ragut @ mencabul @ rogol
    Tuduhan culik memang tidak releven.
    Budak perempuan Ni pun pasti ada silap dia. Klu tak mana mungkin ada org dtg kacau.
    So awasi gerak geri n tingkah laku ank perempuan anda.

    Apa pon padan muka kantoi.

    ReplyDelete
  11. Cuba yg ini kita buat sampel kena hudud, kita tengok lepas ni ada lagi yg berani buat tak.....

    ReplyDelete