KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 19 June 2015

EDISI MAHATHIR MENGATA DULANG PAKU SERPIH ... DULU TUDUH ANWAR GEMAR GUNA MEDIA ANTARABANGSA UNTUK BURUKKAN NEGARA KINI DIRI SENDIRI BUAT


Tun Dr Mahathir Mohamad pernah menyuarakan tidak puas hati terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana menggunakan media antarabangsa untuk memburukkan negara.

Perkara itu didedahkn Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Tan Sri Annuar Musa.

Katanya, Dr Mahathir sering menyebut beliau tidak gembira kerana ada pihak yang menggunakan media luar untuk memburukkan negara.

Annuar yang pernah menjadi Menteri Kabinet di bawah Dr Mahathir berkata, pihak yang dimaksudkan Dr Mahathir itu merujuk kepada Anwar.

Sehubungan itu, katanya, perbuatan Dr Mahathir menulis surat kepada New York Times untuk mengkritik Datuk Seri Najib Tun Razak bertentangan dengan pendiriannya ketika menjadi Perdana Menteri.

“Saya agak terkeliru sedikit sebagai menteri yang berkhidmat di zaman dia, saya agak keliru apa Tun M buat.

Waktu dia jadi Perdana Menteri dia sendiri tidak suka orang lain melakukannya,” katanya semasa sidang di Ibu Pejabat Mara pada Jumaat.

Katanya, kritikan Dr Mahathir terhadap Najib merupakan hak beliau untuk bersuara dan semua pihak perlu menghormati pemimpin yang banyak menabur jasa kepada negara.

“Kita boleh berdukacita (serangan terhadap Najib) tapi kita tak boleh menolak hak bersuara Tun M. Beliau kekal sebagai negarawan yang perlu dihormati dan kita tidak boleh berlaku tidak sopan kepada orang yang banyak berjasa pada negara,” katanya.

19 comments:

  1. Sila baca transkrip interview Tun M sebelum komen. Tun M tidak memburukkan Malaysia langsung. Dia cuma memberikan pandangan mengenai PM Najib dan 1MDB.

    Berbeza dengan DSAI. Selalu menjaja nama buruk Malaysia di serata dunia. Mengatakan Malaysia negara paling haprak.

    Omakkau, semua orang tau ko tak suka Tun M. Tapi tak payah lah ko nak bodek Najib sebegitu sekali!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rakyat singapura sungguh beruntung sebab najib bukan PM mereka

      Delete
    2. Anuar beraheem nepotism. Memecat rakan until diberi jawatan kepada bini dia.

      Oooo nonaku kajang move,
      Oooooo nonaku kajang move,.

      Jangankan bulan Dan bintang, jawatan mb, abang bagi kat u okey.

      Delete
    3. KISAH NYATA DARI SAYA BPK.KARTA BUKAN REKAYASA INI BETUL2 NYATA DIKELUARGA KAMI.

      Assalamualaikum wr.wb,saya BPK.KARTA seorang buruh tani di madium jawa timur ingin mengucapka banyak terimah kasih kepada KI WARSA atas bantuan AKI. kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan KI WARSA pula yang telah memberikan angka gaib hasil ritual beliau kepada saya yaitu 4D dan alhamdulillah telah berhasil memenangkan 5x berturut turut tembus.sekali lagi makasih yaa AKI karna waktu itu saya cuma bermodalkan uang cuma 200 ribu dan akhirnya saya menang.Berkat angka gaib hasil ritual AKI WARSA saya sudah buka usaha matreal di jakarta dan istri saya juga buka butyk baju dimall mangga dua. Kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yg ingin seperti saya silahkan HUB/SMS AKI WARSA di nomor hpnya di: 0852 4968 9269 atau KLIK DISINI dan ramalan AKI WARSA memang memiliki ramalan GAIB” yang dijamin 100% tembus.
      KARNA RASA HATI YANG GEMBIRA MAKANYA NAMA BELIAU SAYA CANTUNKAN DI INTERNET…

      *angka ritual gaib singapura

      *angka ritual gaib hongkong

      *angka ritual gaib malyaisia

      *angka ritual gaib sidney

      *angka ritual gaib kuda lari

      Delete
  2. Tiada lansung unsur burukkan mesia mcm aljuboori lakukan.....sialll.......tun cuma terangksn 1mdb dan nsjib undur....suruh nsjib undur guna media ading dng aljuboooori guna media asing adslah perkara yg berbeza mcm langit dng bomi.....puiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg haprak pemimpin malaysia.. kebanyakan jadi pemimpin utk sakau duit.. sampai terlupa neraka

      Delete
  3. Malaysia memang haprak.
    Rakyat mencuri seekor ikan untuk bagi makan anak kena tangkap dan dipenjara.
    Tapi menteri curi 250 juta heheheeh tak apa.
    Komisen sana sini pon lepas.

    ReplyDelete
  4. Tv3suku lg haprak apa tiap2mlm tunjuk muka bad man keparat muka penyangak tu mengutuk tun.tun dah tak jd menteri lg dah tak ada kena mengena sgt dgn rakyat yg jd masalah sekarang adalah perompak najib tu.apa punya anjing upahan ni cari la yg kacak sikit baru org berminat.upah shah ruthkhan la najib oi.hampeh punyo badrul kucing kurap

    ReplyDelete
  5. Layan org dah nyayuk, kita yg jd nyayuk...lain la anon-anon cari makan...

    ReplyDelete
  6. Apasal dilayan orang dah nyanyok?? Takde kerja lain ke? Biarla dia nak buat ape pong.

    ReplyDelete
  7. Itu menunjukan Anwar Ibrahim sentiasa mendapat pahala kerana kena kutuk tak tentu pasal kat sini.

    Yang pastinya tukang kutuk tu menambah dosanya kat sini.

    ReplyDelete
  8. Amiin...dlm bulan Ramadhan ni...banyak pahala yang DSAI dapat....kutukan yang diberikan akan wat org terus mengingati DSAI walaupun telah dihantar ke Sg Buluh...semoga DSAI banyak2 bersabar...setiap pejuangan itu mesti menghadapi pelbagai rintangan....Semua rakyat Malaysia tahu DSAI adalah orang yang sangat tabah menghadapi dugaan ini....X pe DSAI...sesungguhnya keadilan yang sebenar adalah keadilan di Sana nanti....Selamat berjuang...walaupun tubuh badan di penjara namun SOUL perjuangan itu sentiasa bebas tanpa dapat disekat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aminnn...Semoga doa org yg dizalimi akan dimakbulkan Allah..

      Delete
    2. Mazhab mana macai pkr pakai ini?,aku tak tahu lah.
      Yg aku tahu kutuk orang itu berdosa
      Yg aku tahu anwar tak dapat pahala jika orang kutuk dia, orang kutuk dia dapat dosa,
      Selama ini baru aku tahu anwar, macai pkr percaya orang kutuk anwar anwar dapat pahal, sejak bila macai pkr percaya perkara in,i cerita aku hadis mana cakap bila kutuk orang anwar dapat pahala

      Delete
  9. Dr mahathir sevelum matinya akan melakukan lebih banyak tribulasi kepada negara ni. Tidak pula kita katakan rosjib tu baik. Kerana selangi namanya umno memang jahat

    ReplyDelete
  10. Dr mahathir sevelum matinya akan melakukan lebih banyak tribulasi kepada negara ni. Tidak pula kita katakan rosjib tu baik. Kerana selangi namanya umno memang jahat

    ReplyDelete
  11. melayu bodoh pukimak mamak bangang

    ReplyDelete
  12. 2×5 sama kedua penyangak tu...
    berapa juta billion mereka songlap duit rakyat...
    lepas tu pakat2 tunjuk muka baik konon..
    Anak musa tu pun dulu ada skandal sapu duit juga..tak payah cakap kau baik la anuar....

    ReplyDelete