KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 30 June 2015

WARGA MALAYSIA MAUT DITEMBAK DIGOLOK BERPUNCA SALAH FAHAM URUSAN JUAL BELI MERCUN SEMPENA AIDIL FITRI



Seorang warga Malaysia maut manakala rakannya cedera akibat ditembak oleh dua lelaki bermotosikal di Jalan Charengket di Sungai Golok difahamkan berpunca dari perselisehan faham dalam urusan jual beli mercun sempena Aidil Fitri ini.

Pegawai Penyiasat Balai Polis Sungai Golok, Kol.Pol. Somchai Pearkan berkata dalam kejadian pukul 3.30 pagi waktu tempatan, mangsa, Muhammad Asshraf Zafri, dari Jalan Tepi Sungai, Rantau Panjang, Kelantan, maut akibat terkena satu das tembakan di bahagian kepala.

Katanya, dalam kejadian pada awal pagi Isnin rakan mangsa, Muhammad Irfan Muhammad Zain, mengalami cedera parah akibat terkena tembakan di bahagian belakang badan dan dibawa ke hospital di wilayah berkenaan untuk rawatan.

Berdasarkan rakaman kamera litar tertutup (CCTV) di kawasan sekitar kejadian, polis berjaya menahan seorang suspek warga Thailand berusia 52 tahun di sebuah rumah di pekan Sungai Golok.

11 comments:

  1. gengster sana tembak terus.

    http://bankami.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ini semua salah azmin

    kalau khalid kekal MB takde lah org tu kena tembak

    azmin ni sgt jahat laaa... benci i tau kat dia

    ReplyDelete
  3. Wan Azuzah tak reti buat kerja

    Entah la....tidak nampak langsung gerak kerjanya dan idea2...walaupun diketahui..PR sekarang bermasalah...namun wan jejah tidak ade solusinya...hanya mengikut telunjuk DAP..

    kesian...wan jejah adelah ketua pembangkang yang paling lemah dalam sejarah politik Malaysia...

    hari ini wan jejah goreng ikan utk cucu ke? 

    ReplyDelete
  4. Saya mewakili pihak warga maya ingin merakamkan setinggi-tinggi tahniah di atas keberanian Omak menyiarkan berita yang tidak kena mengena dengan Azmin, TSKI atau faekah...hidup Mak kau!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi anak luar nikah!

      Ko tak tau komen,jangan komenlah babi!

      Panggil saya sekarang setan kalu berani saya nak ajar ko kaw-kaw 012-9062672

      Delete
  5. Info berilmu Dari blog greenboc. Marilah kita melawat blog tersebut. Allah bersama kits.


    Segala pujian saudara kami bloger Greenboc teragung. Pujian utk imam mat sabu. Kami jemaah sentiasa dibelakangmu demi peluasan wilayah kami..
    Pujian utk ahlul bait..ya husin. Salamun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wau imam mat sabu selawat tak reti tapi memuja ahli bait.

      Delete
    2. blog greenjuboq banyak fitnah ulamak..
      sila pegi salamun kpd imam sabu and the gang...
      berjuang kerana jawatan atau pulus dan sanggup tolak hudud semata nak jaga hati cina komunis...
      bila kalah jawatan berpakat tubuh parti baru...cantiiiiik...menambahkan perpecahan umat islam.. kepalanya pasma yg berketuakan pengila jawatan sejak lama..

      Delete
  6. Ikut suka tuan punya blog nak cerita apa.

    Asal tak sokong ahli neraka jahanam LGE LKS. Sokong ahli neraka jahanam yg duduk bersama firaun, Abu jahal n namrud buat apa. Sah sesat ada kalau ikut

    ReplyDelete