KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 20 June 2015

AWAS!!!! ... MAJLIS BANDARAYA PULAU PINANG AKAN MENGELUARKAN WARAN TANGKAP KEPADA PESALAH YANG TIDAK BAYAR SAMAN TEMPAT LETAK KERETA.


Kepada mana-mana pemandu atau tuan punya kenderaan yang masih berhutang dengan Majlis Bandaraya Pulau Pinang dibawah kerajaan yang berslogankan Cekap, Akauntabiliti dan Telus dengan berketua menterikan Lim Guan Eng kerana kesalahan tidak bayar semasa letak kereta di tempat letak kereta di bawah MBPP sila jelaskan saman kalian dengan segera.

MBPP sedang dalam proses memohon Mahkamah Majistret untuk mengeluarkan waran tangkap untuk buru, cekup dan heret mereka yang melakukan kesalahan kecil ini keMahkamah.

9 comments:

  1. Mcm baca utusan plak.serang selangor ngan pulau pinang je.kahkahkah

    ReplyDelete
  2. Bodo sungguh omakkau !! Omakkau menggalakkan orang ramai tak usah letak kupon letak kereta ??? Adakah ini adil kepada pegguna kereta yang bertanggungjawab meletak kupon parking ??? PDRM pon tangkap ramai pesalah trafik yang tak bayar saman. Kenapa omakkau tak perli BN yang menguasai PDRM ??? Jangan omakkau nak perli pula kerajaan PP yang nak heret mereka yang tak bayar saman letak kereta ke mahkamah. Kalau tak mampu beli kupon parking jangan pula nak guna kereta. Jalan kaki atau pakai basikal je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalu omak kau dapat kertas macam tu, omak kau kencingkan aje....

      Delete
  3. Mungkin ramai yg tak tahu,termasuk saya kat luar pp.apa salah nya Blog omak kau bagitahu..nak harap ke utusan tak di layan nya..Setuju dgn omak kau..ni cara mikir sebelah pehak tak betul dah ni.tahu kah saudara selain pp.wilayah KL ,dan pahang salah satu negeri yg boleh dakwa juga pesalah tak bayar parking? Buka semua negeri boleh dakwa..

    Jgn hati kita jadi hitam..bagitahu pun marah..apa manusia..tahniah.."omak kau"

    ReplyDelete
  4. Mungkin ramai yg tak tahu,termasuk saya kat luar pp.apa salah nya Blog omak kau bagitahu..nak harap ke utusan tak di layan nya..Setuju dgn omak kau..ni cara mikir sebelah pehak tak betul dah ni.tahu kah saudara selain pp.wilayah KL ,dan pahang salah satu negeri yg boleh dakwa juga pesalah tak bayar parking? Buka semua negeri boleh dakwa..

    Jgn hati kita jadi hitam..bagitahu pun marah..apa manusia..tahniah.."omak kau"

    ReplyDelete
  5. Mungkin ramai yg tak tahu,termasuk saya kat luar pp.apa salah nya Blog omak kau bagitahu..nak harap ke utusan tak di layan nya..Setuju dgn omak kau..ni cara mikir sebelah pehak tak betul dah ni.tahu kah saudara selain pp.wilayah KL ,dan pahang salah satu negeri yg boleh dakwa juga pesalah tak bayar parking? Buka semua negeri boleh dakwa..

    Jgn hati kita jadi hitam..bagitahu pun marah..apa manusia..tahniah.."omak kau"

    ReplyDelete
  6. Mungkin ramai yg tak tahu,termasuk saya kat luar pp.apa salah nya Blog omak kau bagitahu..nak harap ke utusan tak di layan nya..Setuju dgn omak kau..ni cara mikir sebelah pehak tak betul dah ni.tahu kah saudara selain pp.wilayah KL ,dan pahang salah satu negeri yg boleh dakwa juga pesalah tak bayar parking? Buka semua negeri boleh dakwa..

    Jgn hati kita jadi hitam..bagitahu pun marah..apa manusia..tahniah.."omak kau"

    ReplyDelete
  7. Mungkin ramai yg tak tahu,termasuk saya kat luar pp.apa salah nya Blog omak kau bagitahu..nak harap ke utusan tak di layan nya..Setuju dgn omak kau..ni cara mikir sebelah pehak tak betul dah ni.tahu kah saudara selain pp.wilayah KL ,dan pahang salah satu negeri yg boleh dakwa juga pesalah tak bayar parking? Buka semua negeri boleh dakwa..

    Jgn hati kita jadi hitam..bagitahu pun marah..apa manusia..tahniah.."omak kau"

    ReplyDelete
  8. Klu pi PP... Georgetown... jauh beza dgn zaman BN... dr segi kebersihan. Utk bentuk disiplin rakyat penguatkuasa mesti tegas...spt di S'pura. Tahniah kjaan DAP... itu satu kejayaan. Klu dulu kjaan nak populariti jd penguatkuasaan lemah... kesalahan kecil bermaharajalela. Bila Kjaan tegas.. insyaallah kita ble didik masyarakat. Syabas DAP.... Opp.... aku duk di Ktn.. Pahang.. dtg ktn then ble beza dgn Ggtown...

    ReplyDelete