KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 17 June 2015

ISU PR BUBAR .... MESYUARAT BIRO POLITIK PKR TIDAK ADA KATA PUTUS



Keputusan mesyuarat PKR  bakal diumumkan pada masa sesuai kerana ada beberapa perkara memerlukan rundingan lanjut dengan pihak terlibat.

Setiausaha Agung PKR, Rafizi Ramli berkata, namun beliau bagaimanapun tidak memberitahu pihak mana yang terlibat dengan rundingan itu.

“Kita bermesyuarat panjang dan kita dah ada keputusan (tetapi) cuma ada beberapa yang perlu dibincangkan dan dirundingkan sedikit lagi.

Ketika ditanya keputusan mesyuarat malam ini sebagai positif, beliau hanya meminta pihak media menunggu kenyataan media dikeluarkan PKR.

“Kami semua (keluar mesyuarat dengan) senyum. Tunggu kenyataan,” kata beliau lagi.

Sementara itu, Naib Presiden PKR, Shamsul Iskandar Md Akin pula ketika menjawab sama ada PKR terus menjalin hubungan dengan DAP dan PAS, beliau berkata PKR komited terhadap mandat yang diberikan rakyat.

“Kita kawan dengan rakyat. Positif dengan mandat yang diberikan rakyat,” kata beliau.

Turut kelihatan dalam mesyuarat malam ini, Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail; Naib Presiden, Nurul Izzah Anwar, R Surendran; Pengarah Komunikasi PKR, Fahmi Fadzil dan beberapa orang lagi.

Wan Azizah yang turun bersama Nurul Izzah bagaimanapun enggan memberi sebarang kenyataan.

Mesyuarat yang berakhir kira-kira jam 12.05 malam tadi diadakan berikutan kenyataan DAP yang mendakwa Pakatan Rakyat (Pakatan) dibubarkan.

18 comments:

  1. pkr tau dap dah ada perjanjian blkg mati dgn bn...klu x...dap ros bubarkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blkg2 ni pas kt anwar je...dia cukup mahir

      Delete
  2. Mana azmin? Btg aiskrim langsung xnampak

    ReplyDelete
  3. persoalannya...knp dap sgt anti dgn pas?
    1. adakah krn hudud...x lojik...pas bkn baru...dari dulu dap dh tau dasar pas
    2. krn undi cina? separa lojik...dap dah menguasai undi cina...so mungkin dia nk tunjuk dap x takut melayu...but why?
    3. krn undi melayu? x lojik...knp nak undi melayu dgn menghina org melayu sedangkan melalui pas...melayu mendekati dap
    4. krn ros? ada lojik...mungkin bn dah peras ugut dap...ada perjanjian blkg mati...lemahkan pr...dap still survive dgn undi cina...tp pkr akan tersungkur excpt kawasan majoriti non malay...pas mungkin akan tertempias jgk...tapi bn selamat..najib xkan bodoh sgt tak guna leverage ros...smpi skrg pun ros x buat keputusan lagi...so...follow najib order...or ros bubarkan dap...well u can go to court...tapi court nak bersidang...mkn 2 to 3 years...in the mean time dap sure berpecah...igt semua dlm dap mangkuk lks lge semua ke? ros batal...berebut depa tubuh dap baru...so dap akan berpecah dan terkubur...so demi survival dap...lemahkan pr utk bg ruang bn menang pru14...dap survive...bn or umno survive...imagine...dgn 1mdb, gst, ringgit merundum, rosmah...yet najib still konfiden...igt najib konfiden kosong ke...so dun b surprise klu ada early pru...once pr betul2 pecah...things will fall into their places and boom...tapi kene tabik kt dap...depa buat kerja halus dgn menggunakan org dalam pas sendiri...gunakan keldai utk usik core belief of pas...seolah2 mcm gunakan org dalam dap utk buang kecinaan dlm dap...sure akar umbi memberontak...and itu yg dap nak..an excuse to destroy and weaken pr...kesian keldai2..they think they were doing benda suci...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupasan yg ada benarnya...
      cuma gege janggut je taj nampak di keldaikan boddow...

      Delete
    2. Teori konspirasi la kononnya...hahaha. Baru lepas minum air ketum ke? Guna teori ROS tu..gila2. Banyak sangat fikir boleh jadi gila.

      Delete
    3. Sendiri tanya, sendiri buat kesimpulan..bila jadi masalah, tuding org lain. Salahkan bn..aku tak sokong bn tapi aku benci tengok sesetengah org yg asyik salahkan org lain bila jd apa2. Bila kau salahkan org lain tanpa bukti nyata, nampak sgt kebodohan kau 02.16.

      Delete
  4. Ketua Pembangkang enggan komen??? Boneka lettew....

    ReplyDelete
  5. Baru cadang Hudud dekat rumah sendiri di Kelantan, DAP dah bising macam nak rak. DAP boleh belah le. Yang UMNO ambik kesempatan konon nak sokong. Boleh belah Jugak. Islam takkan mengikut rentakk kafiak dan munafik. Boleh jalam lah. Teruskan perjuangan. Depa tu perjuangan nafsu dan perut. Takde Pakatan pun bukan takdapat masuk syurga. Perjuangan untuk Islam biasa lah banyak ranjau dan duri.Pi mampus la kafiaq dan munafik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KO tu yg blah pas. Pasma lebih islamik

      Delete
    2. Di akhir zaman..kamu umat islam tak ubah spt buih di lautan...
      bersedialah utk kehancuran kamu umat islam...ini nabi kamu yg kata..

      Delete
    3. 08.50 Tuhan kami tidak beranak & diperanakkan. Tak mcm tuhan kamu. Jesus tanggung dosa umat manusia? Gila..Patutlah kristian ramai jadi gay & lesbian. Ataupun kamu sembah patung yg kamu buat sendiri? Kahkahkah..

      Delete
    4. Diorng tahu yang Islam lah agama yang sebenar-benarnya dan Allah tuhan yang maha agung dan maha mengetahui tapi tak sangup terima kenyataan tersebut sebab tak mahu lepas kan arak, judi, pelacuran, rasuah, ketirisan dsbnya..

      Delete
    5. walaupun diakhir zaman umat islam lemah tak ubah seperti buih di lautan....tapi itu bukan bermakna islam akan hancur....bahkan nabi ada mengabarkan tentang kebangkitan dan kemenangan islam yg gemilang diakhir zaman.... dan islam akan memerintah dunia....justeru pada tika itu tiada lagi pilihan....cuma antara ISLAM...dan mati...

      Delete
  6. kah kah kah baru sentuh DAP sikit je dah ada macai yg meroyan ! Depa nak suruh kita maksumkan tuan guru khalifah LGE dan LKS ........... buat apa pun boleh sbb depa chosen people dan ada permit khas dpd Tuhan ! begenilah nasib macai yg terlalu banyak makan budi hingga tergadai body .......... apa nok dikato !

    ReplyDelete
  7. Macai2 dap pkr yg tak de tulur mau bubar PR...buat PRN selangor tengok, sapa rakyat selangor undi? Koh koh koh

    ReplyDelete
  8. Baru perintah Penang dah tunjuk samseng. Pakatan kena terima lah hakikat bahawa kekuatan Pakatan adalah berasaskan akar umbi Pas la. Yang bekerja tanpa pentingkan upah. Bila ada kuasa Pas tak di hiraukan. Sampai tegur falsafah perjuangan. Boleh belah la. Kalau perintah Putrajaya lagi huruhara. Hormat la sikit prinsip perjuangan orang. Sebenarnya Pas dah banyak bertolak ansur dan belebih kurang. Tapi DAP tak boleh berlembut sikit. Cuba la fahami sikit perjuangan parti kawan tu. Kita tak perlu satu lagi barisan yang memerintah ikut sedap perut la. Kita mahu keraan yang ada perinsip la.Yang Takut pada Tuhan dan tak bertuhankan perut la.

    ReplyDelete
  9. Hahaha.....
    Adakah dap begitu bodoh????
    adakah pkr tak tahu???
    Adakah pas nak jahanamkan harapan tumbang umno?????
    Semua pasti terjawap sebelum pru 14 nanti.
    Party mesti mengharapkan rakyat dan party mesti berikan harapan pada rakyat baru party itu boleh terus berkuasa.

    ReplyDelete