Tuesday 23 June 2015

WANITA BERSELUAR PENDEK DIPAKSA MEMAKAI TUALA SEBELUM DIBENARKAN MEMASUKI HOSPITAL SUNGAI BULOH.



Seorang gadis berseluar pendek terpaksa memakai tuala bagi menutup kakinya sebelum dibenarkan memasuki Hospital Sungai Buloh.

Kejadian itu berlaku pada 16 Jun lalu ketika wanita berkenaan datang ke hospital berkenaan untuk melawat pesakit.

Kejadian itu dikongsikan oleh wanita berkenaan di laman sosial Facebook.

” Terpaksa meminjam tuala pesakit untuk melawat pesakit* Insiden ini berlaku di Hospital Sungai Buloh pada 16/6/2015.. Pada masa saya sampai di pintu masuk beberapa orang pengawal menghalang saya dan berkata * kamu tidak boleh masuk kerana mamakai seluar pendek. Saya tiada pilihan, bapa saya terpaksa pergi ke wad dan meminjam tuala pesakit bawanya kepada saya, dililit menutupi lutut, hanya selepas itu pengawal berkenaan membenarkan saya masuk.”

“Pengawal itu berkata, ini arahan dari kementerian kesihatan..”

“Semua wanita, sila ambil perhatian untuk tidak memakai apa-apa pakaian di atas paras lutut jika melawat Hospital Besar Sungai Buloh..,”
tulisnya.

Seorang pegawai di Hospital Sungai Buloh mengesahkan insiden itu, lapor Malay Mail Online.

Pada Isnin, dua wartawan akhbar New Straits Times Press (NSTP) telah diarah memakai sarong jika mahu memasuki Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah (SUK) di Shah Alam kerana memakai pakaian singkat di atas paras lutut.

Sebelum ini, sewaktu seorang wanita dipaksa memakai sarong ketika berurusan di Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) kerana tidak mematuhi peraturan pakaian ketika berurusan di pejabat kerajaan.

35 comments:

  1. Projek pembiakbaka ahmad maslan dan hasan malek semakin tidak menjadi. Semuanya menjadi makhluk terencat akal yang makan tahi sendiri. Pasal tu tak benarkan perempuan memakai seluar pendek. Kah! Kah! Kah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kebanyakan makhluk terencat sudah pun menjadi ahli umno tetap. Kah! Kah! Kah! ahli umno yang makan tahi sendiri! Kah! Kah! Kah!

      Delete
    2. Hahaha......negara belum maju undang2 sudah maju kedepan dan negara nak menuju perubahan negara islam bermula dari jabatan kerajaan dan selepas ni pengawai penjawat awam nak beli brg atau makan mana2 restoran hapermarket kedai kopi harus tidak berpakaian senonoh kalau tidak jgn msk beli atau makan. Bila manusia sudah hilang akal beginilah jadinya.

      Delete
    3. Sabah babi bagi komen..babi detected. 3 komen dari babi yg sama. Dap ajar rakyat bebas aktiviti berbogel. Jom bogel.

      Delete
    4. Sabahan pakai cawat

      Delete
    5. anjing umno sedang menyalak! Kah! Kah! Kah! anjing kurap tak ada teloo! kah! kah! kah! kah!

      Delete
    6. macai pkr cakap bogel tak apa itu ajaran dap. ha.ha

      Delete
  2. Kod etika berpakaian sedemikian patut digunapakai di tv kerana pakaian sesetengah wanita yg hadir di skrin tv berpakaian tak senonoh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Babi dap detected

      Delete
    2. taliban terrorist detected. reporting to cia & fbi

      Delete
  3. Sebaiknya pakai bikini jer....macam Farah Ann..,.kan bagus....orang semua dapat tuntun jalurnya......Kita hidup ini ada dengan peraturan....pakaian sopan bagi perempuan.....Peraturan itu telah ditetapkan.....apa salah kita ikut....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Farah Ann pakai bikini ke? Apa punya bodohlah sampah nie. pasal tulah bengong. pakaian sopan hanya untuk perempuan sahaja ke?

      Delete
  4. biar hilang tangan jangan hilang pegangan
    biar hilang nyawa jangan hilang agama
    Allah Maha Besar

    ReplyDelete
    Replies
    1. another taliban terrorist detected. forwarded to cia and fbi.

      Delete
  5. memang kena ajar mcm ni..bangsa ni jangan lebih kurang sgt..dua tiga kali faham la dia..ni jenis tak faham bahasa..kalau boleh anjing pun nak dibawa masuk dalam pasaraya..malaysia perlu pemimpin yg tegas dan berani..jgn mengalah..akibat berbaik sgt habis tanah rezab melayu..habis serba serbi di rebutnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mengapa tak berani nak ajar vincent tan dan ananda krishnan? mereka pun kafir harbi. makan babi, tak puasa serta tak sembahyang? tak ada telookah? fuck off dengan nazism korang tu! nazi bastards!

      Delete
    2. Korang tak nak ajar kilang Guiness-Anchor yang besar tu ke? Tak ada telur ke?

      Delete
    3. Marilah tutup semua pusat perjudian seperti magnum, sports toto dan dmc serta genting berhad. Ada telur ke tak ada telur? Kata nak mengajar kapir yang makan babi? Kah! Kah! Kah! Kah!

      Delete
    4. pusat hiburan dan kelab malam macam mana? tak nak tutupkan ke? semua tu hanya untuk kapir harbi makan babi.

      Delete
    5. Kalau tutup semua, umno nak sedut duit lendir dari mana? nak ah moi free macam mana pulak? Kah! Kah! Kah! Kah! umno memang kaki duit lendir! Kah! Kah! Kah! Kah!

      Delete
  6. MINTA SEMUA MEDIA PERDANA TUNJUK ETIKA BERPAKAIAN DLM SEMUA PERMIS KERAJAAN. INILAH PERANAN MEDIA MALAYSIA. JANGAN NAK KEJAR UNTUNG SAJA.

    ReplyDelete
  7. Ada menteri tapi tak tau buat kerja. Klu dalam bab membodek mmg pandai.

    ReplyDelete
  8. Padan muka betina betina bangsa tk tau malu ni...pakaian macam pelacur!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Engko jeles ke? Muka engko anjing kurap tepi jalan pun muntah! umno bodoh! kalau semuanya pelacur, korang pun anak pelacur jugak bukan!

      Delete
    2. Anon 20:56 mungkin dah terbiasa melanggan pelacur pasal tu dia tahu apa pakaian pelacur pakai. Ish! Ish! Ish! Bini hang dah tak sedap lagi ke?

      Delete
    3. Bini anon 20:56 dah rabak dikerjakan oleh bangla! Kah! Kah! Kah! Kah! dapatlah anak muka bangla dan mengaku melayu macam umno pulau pinang! Kah! Kah! Kah! Kah!

      Delete
    4. 23.19, 00.12, 00.14 sabah anak haram. Orang utan bagi komen

      Delete
  9. Suruhlah lebai al-vincent dan imam ananda korang pakai cawat. ada telur ka korang nie? Kah! Kah! Kah! Kah! umno tiada teloo. Kah! Kah! Kah! Kah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabah bodoh. Emak lu macam orang utan

      Delete
  10. Bastard taliban terrorists! Nazi pricks! Self centered bastards!

    ReplyDelete
  11. umno tak ada kontol. suka kacau memek indon sahaja! kah! kah! kah! kah! ada menteri menjadi perogol amah! kah! kah! kah! kah!

    ReplyDelete
  12. Nanti ada plak di suruh isi borang keahlian UMNQ bila nak melawat pesakit...Malaysia negaraku tercinta.

    ReplyDelete
  13. Bangsa pemakan babi ni mana ada perasaan malu...turun temurun kerja jual puki selalu kena seret masuk trak polis pun tak serik serik...bila pelacur disuruh berpakaian sopan
    naik hangin satu badan...kahkahkah...

    ReplyDelete
  14. Senang cerita ...kita semua bogel dalam dunia ini...tak payah peraturan. Aku tengok engkau punya...engkau tengok aku punya, dah selesai...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...