Tuesday, 31 December 2013

AKHBAR KEPUNYAAN UMNO, KOSMO NAK GULINGKAN KERAJAAN???? .. HEBAHKAN TENTANG RUNGUTAN RAKYAT KENAIKKAN 20% KELENGKAPAN SEKOLAH!!!!!


Adakah akhbar UMNO Kosmo cuba nak gulingkan kerajaan Najib Razak dengan menghebahkan tentang keresahan dan rungutan rakyat yang amat tertekan dengan kenaikkan 20% barangan kelengkapan sekolah???

Ini baru barangan kelengkapan sekolah .. belum lagi yuran, tambang bas, makan minum di kantin.

Apa yang cuba akhbar Kosmo lakukan ini lebih dilihat adanya gerakan dalaman UMNO mau menyingkirkan Najib Razak dari kerusi Perdana Menteri dalam kadar segera, kerana dilihat amat gagal untuk mengurus ekonomi negara yang menerima pakai penasihat-penasihat yang langsung tidak sihat.

Amat jarang akhbar milik UMNO bantai pemasalahan yang ditimbulkan oleh UMNO.

Rata-rata rakyat tahu bahawa mereka kini sedang terhimpit kuat dengan permasalahan kenaikkan harga barang dan perkhidmatan melambung tinggi yang tidak sejajar dengan kuasa pembeli.

9 comments:

  1. Jd lah suara rakyat jgn jd suara macai bn,syabas kosmo..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betapa jahatnya umnu dan najib. Liaht sendirilah...bila agaknya najib nak mampos.

      Delete
    2. Tahniah kosmos...guling2 hek hek hek...guling najib pembohong penipu. Takniah kosmos esok tuliskan lagi banyak2 guling2.

      Delete
    3. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. rajib nazak ! Tolong aja ngucap sat! Nak gol dah tu!

    ReplyDelete
  3. Aku tak nampak dalan UMNO ada pemimpin2 yg cerdek dan berkebolelehan untuk mengantikan Najib kerana yg cerdek2 semuanya berada di dalam PR. Nak bagi Zahid lingkup negara terlalu samseng dan samseng pula tak bertempat Hishamuddin lembab sangat tak tau buat keputusan. Shafie Afdal lagi hancor perasuah no.1 taik betina pula tu. Semuanya terok2 belaka. Nak harapkan siapa ganti Najib. Nak biarkan Najib terus jadi PM lagi hancor Malayeia sebab yg betol2 jadi PM kita skrg ada lah Rosmah Mansor buoan Najib. TPM baru Najib. Mahyuddin Yassin TPM 2 tak ada kuasa dan tak boleh buat apa. Menteri2 yg dilantek oleh Najib semuanya menteri yes sir kecuali KJ yg aku nsmpak berani kehadapan yg lain kirim salam lah. KJ aku nampak ada ketokohan untuk jadi PM Malaysia. Sorang ini je lah yg aku nampak ketokohannya walaupun KJ ini kaki melantak duit rakyat juga zaman Pak Lah. Billion disapunya. Pendapat aku elok lah kita tukar Kerajaan yg ada dlm PRU ke 14 kalau tirak sekarang.

    ReplyDelete
  4. RM1 pun masih kurang laris, buka cerita untuk tarik pembaca

    ReplyDelete
  5. Perbelanjaan seorang anak untuk bersekolah pada tahun 2014:

    Sekolah agama swasta (Sbb tiada sekolah agama rakyat berhampiran):
    - diposit masuk : 100.00
    - buku tulis/ buku agama : 150.00
    - yuran pendaftaran Januari : 85.00
    - transit dan beli barang transit : 120.00
    - baju melayu, samping, songkok : 70.00
    - beg sekolah agama : 29.90

    Sekolah kebangsaan (darjah 2):
    - buku2 tulis : 40.00
    - buku latihan tambahan (dlm kelas) : 75.00
    - alat-tulis/ kaler/ dll : 20.00
    - baju/seluar/setoking/kasut (2 psg) : 150.00
    - tali leher, baju sukan/ baju koko :50.00
    _____________________________________________
    JUMLAH : DEKAT2 RM1000
    _____________________________________________

    Nasib baik aku beringat2 simpan duit gaji sejak lepas raya haji. Kalu tak, pakat tak bersekolah la anak aku. Itu baru kiraan untuk satu anak. Cuba bayangkan bagaimana susahnya ibu bapa miskin kalau ramai anak hendak menghadapi musim tahun baru ini. Bayangkan pula bagaimana nak bayar minyak motor, elektrik, air, makanan dan sebagainya.....

    Najib, noh umar, hasan malik.....SILA GUNAKAN OTAK UNTUK MEMIKIRKAN KEADAAN SEBENAR KEHIDUPAN RAKYAT MARHAEN. RAKYAT SUDAH TIDAK MAMPU UNTUK TERUS DISUSAHKAN LAGI.......

    ReplyDelete
  6. Doa rakyat marhaen yg dianiayai tiada hijab. Mohon kita semua umat Islam malah bukan Islam berdoa agar pemerintah yg zalim musnah akhirnya dan pemerintah baru yg adil menggantikan sediada. Pemerintah yg angkuh, peniaga yg menipu dan mereka yg menzalimi akan tersungkur akhirnya. Amin.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...