Sunday 22 December 2013

MOHON JANGAN KETAWA KUAT SANGAT ... NANTI IBRAHIM ALI MALU ... PERKASA KINI MERUPAKAN PERTUBUHAN GABUNGAN UMNO DENGAN PAS?????



TAHUN 2011 DULU  PERKASA AMBIL ALIH PERANAN PAS .. TAHUN 2013 AKAN AMBIL ALIH PERANAN UMNO PULA!!!!

Perkasa hari ini memberi amaran bakal menggantikan parti Melayu terbesar Umno jika mereka gagal mempertahankan hak Melayu dan Bumiputera di negara ini.


Bercakap dalam Persidangan Agung Perkasa ke-4, Presiden Perkasa, Datuk Ibrahim Ali, berkata Umno menunjukkan bahawa mereka lemah dan “tidak bertaring” dalam mempertahankan hak Melayu.


Bekas Ahli Parlimen Pasir Mas itu berkata, jika Umno gagal dengan Agenda Pemerkasaan Bumiputera,

Perkasa tidak teragak-agak untuk mengambil alih peranan parti tunjang Barisan Nasional (BN) itu.

15 comments:

  1. Begitulah orang yang tak ada prinsip dan keaslian......hanya tau nak ambik alih peranan orang je..........ong...ong....ong.....melompat lagi kodok nie.

    ReplyDelete
  2. Katak oh katak...!

    ReplyDelete
  3. Katak oh katak.

    ReplyDelete
  4. Pak Berahim cakap aje berdegar2 tpi habuk pun xda bila lu msk kubur nanti semua ahli perkasam akan ubah prinsip prjuangan...krna ketua pndir dhxda....kwah...kwah...kwah.

    ReplyDelete
  5. Dia lupa makan ubat kencing manis dia ni...itu yg cakap merapu meroyan ni...

    ReplyDelete
  6. kena ajar mengucap banyak-banyak si berahim nie. dah nazak dah, meracau macam org nak mati. moga mendapat hidayah & rahmat Allah...

    ReplyDelete
  7. Kih.kih.kih.kah.kah.kah.hua.hua.hua.hua.braheng.braheng.mu sehat ker tak.

    ReplyDelete
  8. Da namanya katak..mestilh mulut bau longkang..tgo muka katak ni pun da nak muntah..

    ReplyDelete
  9. Hwua..hwua hwa. Wa nangis sebak oooo.wa tak sangke ada olang macam ini.manyak baguih oooo.itu paandey punya anak pon talak ini macam oo.

    ReplyDelete
  10. ko kutuk brahim ali,idola bapak aku 2.dia la pejuang melayu,klu xde brahim ali,bapak aku jd kuli cina la sampai bila2.

    anak jkkk

    ReplyDelete
  11. Maafkan saya kalau Ibrahim Ali masih lagi berstatus datuk yang mana telah ditarik balik beberapa bulan lalu. Atau telah dianugerah datuk yang baru.

    ReplyDelete
  12. Berhati, setakat berjuang dengan slogan "Hidup Melayu," tapi hidup tak miskin, di gunakan umno sebagai seolah olah dia lah pejuang melayu tulin tetapi di mendiamkan kes kes penyelewengan berbillion billion orang kanan umno kerana dia pun dapat rasuah dengan dapat banyak saham. Perangai ini lah yang buat melayu runtuh, membenarkan yang mungkar dan menafikan yang batil.Polimik nya cakap bergegar gegar telah bangsa, di belakang tabir sekongkol pemimpin yang banyak makan rasuahdansubahat dengan fitnah jahat.Pejuang kebendaan ini dalam sejarah Islam sungguh ramai, cuma kita di beri takwa dan iman dari Allah SWT agar tak termakan dengan hujah hujah memecah belahkan rakyat Malaysia, senjata fitnah yang juga di guna pemerintah untuk kekal kuasa.

    ReplyDelete
  13. Cakap-cakap kosong........................

    ReplyDelete
  14. JGN MARAH BERAHIM... TANPA DIA POLITIK MALAYSIA SUNYI SEPI DARI SATIRA.

    harap2 berahim buat byk lagi lawak... rasa terhibur jg dgr berahim.. buka mulut je ... maka hari pun nak hujan la tu.

    berahim... u ni lagenda la. hihihihihih setaraf pak pandir lebai malang dll.

    lagi 100 tahun nama mu akan dikenang sebagai sebahagian cerita rakyat malaysia. except tht u kena kempeskan sikit perut tu la... seorg pejuang kena macho la sikit. tgk anwar ibrahim tu.

    ReplyDelete
  15. Sekarang baru aku faham kenapa sibeghaim tak dibagi masuk pertandingan raja lawak. Ghupenye dia ni kelakar habih!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...