Thursday 26 December 2013

BIAR BETUL!!!!!! ... GAMBAR PERKASA SOKONG KERAJAAN NAIKKAN HARGA BARANG CUKUP LIGAT BERLEGAR DI ALAM MAYA?????

Apakah rakaman gambar ini benar atau di edit?... PERKASA sokong kerajaan naikkan harga barang!

Ini ekoran dari kenyataan pengasas dan Presiden Perkasa Enchik Ibrahim b Ali bahawa kerajaan ada hak nak naikkan harga barang.

Jauh di sudut hati Omak Kau .. cukup yakin gambar yang dikatakan Perkasa sokong kerajaan naikkan harga barang itu besar kemungkinan di edit sebagai bahan senda gurau akan kata-kata Ibrahim Ali yang di anggap tidak perihatin dengan nasib rakyat bawahan yang semakin tertekan dengan kos sara hidup yang naik mencanak setiap hari.

8 comments:

  1. Kerja Perkasa untuk manyakin kan mereka adalah nak jaga melayu, malang seribu malang mereka ini jadi pecacai puak keris.. yang taja puak keris juga. Sendiwara antara dua ini sudah di hidu, jadi jangan temberang lah, rasuah berbillion billion semua tutup mulut. Kalau negara muflis ketua puak puak ini akan cabut dulu setakat ahli pecacai dapat apa lu pun nanti susah. Tak guna nak pertahan kan melayu, jika ketua ketua melayu habis harta hak melayu di jual ke asing.Saham habis di kebas, mana yang di katakan nak jaga hak melayu.

    ReplyDelete
  2. Aik....tu turun buat demo sokong kenaikan harga.boleh plak.ada permit ker.tak salah ker.takder pun penguasa.kah.kah.kah.dlm hati setiap yg berdemo tu mesti ada ckp dlm hati..alamak aku buat demo sokong naik harga tapi aku sendiri tak setuju kenaikan harga.pencacai pun hal,tak kisah ler...nanti dpt ler 20 hengget.

    ReplyDelete
  3. Lihatlah manusia2 bodoh bengap tu..kesian..kt atas dunia pn dh buta hati..klu ckap pasal hak, rakyat pn ade hak nk bantah..bodoh tahap gaban diorang nie..ikut ibrahim kodok tu lg lar bodoh piang,sesat sampai mampos lar korang!!!

    ReplyDelete
  4. Nmpak edit nye..zoom btol2..

    ReplyDelete
  5. Stupid people will believe that..here's the truth

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1440338229517830&set=p.1440338229517830&type=1

    ReplyDelete
  6. Kalau puak PAS takde buat kerja gambar edit nie.

    Puok PKR & DAP tak taulah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ghibah atau mengumpat ialah menceritakan atau menyebut keburukan atau kekurangan seseorang kepada orang lain.
      Rasulullah S.A. W. bersabda yang bermaksud "Mengumpat itu ialah apabila kamu menyebut perihal saudaramu dengan sesuatu perkara yang dibencinya." (Hadis Riwayat Muslim).Dosa mengumpat bukan saja besar, malah antara dosa yang tidak akan diampunkan oleh Allah biarpun pelakunya benar-benar bertaubat. Dosa mengumpat hanya layak diampunkan oleh orang yang diumpatkan. Selagi orang yang diumpatnya tidak mengampunkan, maka dosa itu akan kekal dan menerima pembalasannya diakhirat.Sabda Rasulullah S.A.W. bermaksud: Awaslah daripada mengumpat kerana mengumpat itu lebih berdosa daripada zina.

      Delete
  7. Braheng ada juga buat demo berkaitan barang naik, tetapi Braheng hanya buat kat dalam rumah dia saja, dalam bilik tidor depan bini dia. Ada la dia tunjuk kat bini dia kebaikan barang naik

    Braheng pesan kepada pengikut setia dia juak juak Omnu pekara ni tak elok dibuat di jalanan, tak manis kalau orang lain tengok, masaalah BARANG NAIK NIH.

    Tak gitu Enche Braheng????....

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...