Saturday, 28 December 2013

MENTERI UMNO YANG PALING BANGSAT BIN HAPRAK DALAM DUNIA!!!!



Belum pernah lagi dalam sejarah negara semenjak mencapai kemerdekaan memiliki menteri sebangsat dan sehaprak ini ... belum pernah.  Jenis cakap bukan lagi pakai kepala lutut tetapi tak pakai apa langsung .. cakap ikut sedap mulut ... ingatkan rakyat ini sebiji seketul macam para perwakilan UMNO yang bersidang setiap tahun di PWTC .. Disumbatkan apa cerita pun mereka akan sorak suka tepuk tangan sampai bingit teliga sambil angguk kepala tanda setuju.

Sanggup keluarkan kenyataan yang rakyat sokong padu dengan tindakan kerajaan UMNO/BN 1M'sia dibawah pimpinan Najib Razak menaikkan harga barang.

Ini menteri bukan saja pekak tapi sudah buta hati dan insani .. langsung tidak memiliki sifat ehsan kesihan perihatin pada nasib rakyat bawahan yang sedang bergelumang kesusahan dan keperitan hidup disebabkan kos sara hidup melambung naik.

Dia ni pun wakil rakyat parlimen Kuala Pilah .. warganya hampir 100% orang kampong yang hidup sebagai petani dan kerja-kerja kampong.

Apakah dia tidak sedar semuanya ini?.... Inilah akibatnya kalau terlalu rajin sangat lihat program Maharaja Lawak Mega di Astro. .. cakap lebih lawak dari peserta Maharaja Lawak Mega.

Kalau ya pun nak melawak apakah wajar nasib rakyat yang sedang menderita dijadikan bahan lawak????

Cish!!!! Jenis dapat jadi menteri cium tangan Najib!!!

26 comments:

  1. Menteri yang paling bodoh dan bangang dalam Malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang mengundi dia lagi bodoh, lagi bingai dan lagi bangsat!!!

      Delete
  2. Tiada aduan maknya tiada kenaikan harga brg..baguih nyer logik menteri dapigs bongok ni..tgk cara cium tgn gaya penjilat tegar nih,takpela asal melayu perintah n melayu tak jd kristian..SAAAAAAAAATTTUUUUUUUUUUUUUUUU MALAYSIAAAAA,terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. lembu bangsat ni dok sibuk pasal bangsa lain,melayu jadi bangsat sbb melayu dibangsatkan olih bangsanya sendiri..tapi tetap kayaraya anak2 lanun melayu yg cakap konon anti bangsa lain tapi jadi bangsat utk jadi kaya dgn jual projek pada bangsa lain...jangan salah kan orang jika melayu jadi bebal dan dungu???

      Delete
  3. Saya baru lepas buat aduan di laman web kdnkk pasal kenaikan harga yuran taska tanpa notis. Lepas tu terbaca plak berita ni. Jadi boleh tak menteri ni cepat2 siasat aduan saya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  4. Bak kata kak Mah kerana Allah

    ReplyDelete
  5. tak dak aduan kepala hotak hang hasan malek....Aku tengok muka jemuan ni pun dah rasa nak termuntah.BOLO punya MP. Orang kuala pilah buduh sangat ka dok pi pangkah mangkuk ni @ kamu tersalah pilih???

    ReplyDelete
  6. Kat dunia ini ada ke barang yg tak naik. Tolong beri tahu sikit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu, aku setuju, baru naik sikit dah heboh macai2 PR nih. Cuba lihat pemimpin BN kami pulak. Pemimpin kami baru aje menurunkan harga petrol dan gula. Tahun 2014 ni pemimpin kami akan menurunkan cukai rumah di KL. Pemimpin kami akan menurunkan bayaran tol di seluruh negara dan kemungkinan besar akan menghapuskan tol untuk selama-lamanya. Pemimpin kami juga akan menurunkan tarif letrik sebanyak 15%. Kami juga bersyukur pemimpin kami akan menghapuskan GST dan kemungkinan besar menghapuskan semua cukai2 di negara kami seperti di Brunei. Kemungkinan jugak, pemimpin kami akan terus menurunkan harga gas masak, beras dan sebagainya. Pemimpin kami hanya menaikkan harga garam, cencalok, budu dan belacan kerana barang ini boleh menyebabkan penyakit darah tinggi. Sebagai ahli umno, kami amat bersyukor kepada pemimpin kami. Terima kasih BN. Satuuuuuuuuuuuu Malaysia. Satuuuuuuuuuuu Malaysia.

      Delete
  7. Pemimpin yg bodoh dipilih oleh org2 yg bodoh. Syarat jadi pemimpin umno-bodoh,kaki ampu,tak lawan tokey, suap pengundi dgn duit rasuah dll. Hanya yg disahkah banggang aje layak jadi menteri umno.

    Tak suka boleh pergi negara lain, negara ini hak milik mak bapak umno. Ada faham --macai umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye la...tuhan amanah kat bn suruh jaga mlysia...tuhan bagi kebenaran buat apa saja...korang bukan tau apa pun...pemimpin dan sultan dah gerenti mati masuk syurga..sebelah nabi lagi...so kita rakyat dok diam...xsuka..kuar dari mlsia..diorang semua tue maksum...termasuk family...negara nie diorang yg punya...amin...

      Delete
  8. Kat dunia ni ada ke menteri yg kata, kalu ayam naik jangan beli ayam... Tiada aduan bukti rakyat sokong kenaikan harga? Tolong beri tahu sikit.

    ReplyDelete
  9. Dah la muka macam babi nak menipu pula tu.cakap kat macai lembu bangsat boleh la.kahkahkah

    ReplyDelete
  10. Tengah dok stim daun ketum. Pasai tu keluar pendapat macam mat gian. Sampai boleh kata rakyat sokong naik harga barang.

    ReplyDelete
  11. Tok Menteri ,,, sila hadir dlm perhimpunan TURUN 31/12 - ada ribuan aduan yg akan kami serahkan pd Tok Menteri. Aduan dlm bentuk surat, lisan, senyum, tangis semua ada!!!!!

    ReplyDelete
  12. Allah sedang mengaibkan pemimpin2 korup ini melalui kenyataan2 mereka akibat doa dan sumpah rakyat teraniaya sehinggakan mereka tidak sedar apa yang dipertuturkan menunjukan kerendahan ilmu, iman, akhlak dimata rakyat...yang ada bongkak semata

    ReplyDelete
  13. Menteri pengampu taraf 5A+++++

    ReplyDelete
  14. BODOH BANGANG BAGHAL, Hassan sepatutnya membawa yang baik, Malik adalah malaikat penajaga neraka.... Kombinasi kedua-dua ini menjadi budak hassan ini baik jadi Menteri penjaga neraka..... Yang membawa kemusnahan dan kesengsaraan kapada rakyat banyak

    ReplyDelete
  15. Menteri cap ayam nie kalau masuk maharaja lawak gandingkan dgn jalil hamid nyayi lagu ayam baru lawak giler sekali dgn dia.tengok muka pun dh tahu....

    ReplyDelete
  16. Statement nyanyok....

    ReplyDelete
  17. Hidup mewah sangat...smpai tak ingat org moskin kat kuala pilah...

    ReplyDelete
  18. Tulah...org bodoh kalau tak bercakap...org tak tau dia bodoh...tp bila dia bercakap....org bole kompomkan kebodohannya.....kesian dia

    ReplyDelete
  19. ni la dia org ketiga yg patut disingkirkan lepas Rosmah & Najib.. Paling hodoh dan paling bodoh.. ni lah dia hasan malek..

    ReplyDelete
  20. Siapa yg lantik kadok ni jadi menteri. Kalau camni punya otak alamat la melisia kena jual

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...